Koffie met een rietje is een intiem verhaal over hoe plotselinge kwetsbaarheid de maskers van trots doet afleggen. In de gedwongen stilte van een Zwitsers bergdal verandert een onhandige situatie van vallen en opstaan in een ontwapenende zoektocht naar gelijkwaardigheid en overgave. Twee jonge mannen tasten de grenzen af tussen zorg en passie. Het is een verhaal over de angst om je bloot te geven en de schoonheid van onvoorwaardelijke nabijheid, een liefde die uiteindelijk veel dieper gaat dan de unieke omstandigheden waarin ze begon.
Reacties zeer welkom.
Koffie met een rietje
-
Amexic
- Vul het getal in: 123
Koffie met een rietje
Laatst gewijzigd door Amexic op zo 14 jun 2026, 20:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Koffie met een rietje
Ha!
Weer een nieuw verhaal van jou!
Binnenkort vakantie, dan ga ik er eens goed voor zitten
Weer een nieuw verhaal van jou!
Binnenkort vakantie, dan ga ik er eens goed voor zitten
Re: Koffie met een rietje
Tja dat was hem alweer ...
Ergens had ik nog een deel verwacht over de vraag waar ze willen leven, uitgaande van eeuwige liefde en een paar, dat op witte paarden de zonsondergang tegemoet rijdt. Maar zoals het nu is, is het goed. Beide moeten weer even terug naar hun normale leven, voordat ze samen verder kunnen.
Het kan aan mij liggen, het lijkt erop alsof je geprobeerd hebt meer woorden te gebruiken voor wat je kwijt wilde dan in eerdere verhalen.
Ik hou het bij een 'dank je wel'. Schatkamer hier groeit gestaag verder met interessante onderwerpen en verhalen.
Ergens had ik nog een deel verwacht over de vraag waar ze willen leven, uitgaande van eeuwige liefde en een paar, dat op witte paarden de zonsondergang tegemoet rijdt. Maar zoals het nu is, is het goed. Beide moeten weer even terug naar hun normale leven, voordat ze samen verder kunnen.
Het kan aan mij liggen, het lijkt erop alsof je geprobeerd hebt meer woorden te gebruiken voor wat je kwijt wilde dan in eerdere verhalen.
Ik hou het bij een 'dank je wel'. Schatkamer hier groeit gestaag verder met interessante onderwerpen en verhalen.