Na ruim 139.000 woorden komt met hoofdstuk 27 een einde aan het eerste deel van 'BLANCO'. Een einde zoals ik hem altijd gepland had. Maar ook een voorlopig einde natuurlijk want na deel 1 dat zich afspeelt voor een bepaalde gebeurtenis komt er een deel 2 dat over een vervolg zal vertellen. Ik weet dat ik mijn lezers met wellicht de allergrootste cliffhanger uit mijn schrijversgeschiedenis opzadel maar… het is zoals het is!
Deel 2 is nog lang niet af en over dat wat ik tot nu toe geschreven heb, ben ik nog niet altijd even goed te spreken. Daarnaast moet er nog heel veel tekst, die door mijn hoofd gespeeld heeft, uitgewerkt worden. Ik werk er geregeld aan om het zo te krijgen dat het voor mij goed voelt.
Hoewel het tempo in deel 2 van dit verhaal niet wezenlijk zal verschillen van dat in het eerste deel zal ik omwille van datzelfde verhaal te zijner tijd wel ergens wat sprongetjes in de tijd moeten maken omdat ik anders een deel 3, deel 4 enzovoorts nodig heb en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Wil jullie niet al te lang aan mij binden

Al mijn lezers wil ik bedanken voor de tijd die zij mijn verhaal gegeven hebben. Ook al die lezers die gereageerd hebben bedank ik. Voor een schrijver - ik heb het vaker en op verschillende plaatsen gelezen - is het heel erg leuk als hij/zij weet wat een verhaal iemand doet, hoe het overkomt etc. etc. En dat geldt natuurlijk ook voor mij. Sommigen reageerden één keer. Anderen vaker en er waren er zelfs een paar die elke week iets van zich lieten horen. Heel erg leuk allemaal! Bedankt!
En nu ik toch aan het schrijven ben, maak ik meteen van de gelegenheid gebruik om iedereen heel fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toe te wensen.
Met vriendelijke groet,
Lucky Eye