VERLOREN ONSCHULD - hoofdstuk 10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye

VERLOREN ONSCHULD - hoofdstuk 10

Bericht door Lucky Eye » ma 05 jan 2026, 17:51

Een verhaal van Lucky Eye

Disclaimer:
Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.

VERLOREN ONSCHULD

Hoofdstuk 10

Die dag was het verder een rommeltje in huize Bloemendael. Kleerkasten werden leeggeplukt, de laatste was van de lijn en uit de droogtrommel gehaald, en tassen en koffers volgestouwd. Jan controleerde de auto voor de laatste keer, en keek na of hij alle benodigde reisdocumenten verzameld had.

In al dat tumult liet Jaap Sander na de koffie naar huis gaan. Het kostte hem moeite om afscheid te nemen, en nogmaals herhaalde hij zijn verzoek of Sander niet mee wilde gaan. Het hernieuwde "Nee." kon hij goed begrijpen..

De rit reden ze met z'n drieën. Het eerste stuk Lianne en Jan, terwijl Jaap op de eerste bank achterin lag. Slapen deed hij niet. Er waren te veel gedachten. Uiteindelijk viel hij toch in slaap, want bij hun eerste stop maakte zijn vader hem wakker. Na die pauze was het de eerste beurt voor Jaap om te rijden.

Zo elkaar afwisselend reden ze de dag erna het plaatsje binnen waar ze al een aantal jaren kwamen: het voelde meteen thuis.

---

De veertien dagen vakantie waren voor Jaap een welkome afwisseling. Hij bracht heel veel tijd door met zijn familie, maar af en toe nam hij ook de tijd om alleen te zijn. Als de anderen weggingen, bleef hij soms bewust thuis om na te kunnen denken. Helemaal alleen zat hij dan aan de rand van het Lago di Maggiore en dacht na over het verleden en de toekomst. Dat gedoe met Hensbroek zinde hem nog steeds niet. Hij kon ontzettend moeilijk accepteren dat het gebeurd was. Maar … dat bracht hem niet verder. Dat wat in het verschiet ligt, was duidelijker voor hem. Jelmer was een bewust gepasseerd station. Met zo iemand wilde hij geen relatie aan gaan. De keuze voor Sander was duidelijk. Of toch niet? Des te langer zijn denken duurde, en des te meer de vakantie vorderde, des te duidelijker werd het hem dat hij gewoon niet om Sander heen kon. Sander was de persoon voor hem om zijn leven mee te delen. Ze pasten uitstekend bij elkaar, en het verlangen naar de jongen werd groter en groter.

---

Na de vakantie reden ze op vrijdagavond weer terug naar Nederland. Ook nu weer een lange autorit met om de twee uur een onderbreking. Tegen elf uur op zaterdagochtend, het was druk geweest onderweg, waren ze thuis. Normaal hielp Jaap altijd mee om de auto uit te laden en zo, maar dit keer vroeg hij toestemming om naar Sander te gaan.

'Toe maar, ga maar,' zei z’n moeder. 'Hij zal je gemist hebben!'

Jaap bloosde en rende weg naar de schuur waar hij zijn fiets pakte. Bij het huis van de familie Schilstra aangekomen, kreeg hij te horen dat Sander nog niet op was.

'Geen probleem, jongen,' reageerde mevrouw Schilstra. 'Als jij nu even wat boterhammen voor jullie beiden smeert dan zorg ik voor de thee. Of heb je liever koffie?'

'Thee is goed.'

'Zeg, ik mis het "ma" of "mam" erachter.' o zeggen hoor!'

Jaap bloosde tot ver achter zijn oren.

De moeder van Sander keek hem giechelend aan. 'We weten dat Sander verliefd op je is, en als ik jou nu diep in je ogen kijk, weet ik dat het wederzijds is.'

Voor de derde keer die ochtend kleurde Jaap. Dat zorgde er opnieuw voor dat Sanders moeder begon te giechelen. Met het dienblad in zijn hand liep Jaap voorzichtig de trap op. Het ding op een arm manoeuvrerend, klopte hij op de deur. Al ruim na elven en nog geen reactie, dacht hij. Hij drukte de klink naar beneden en opende de deur. Zachtjes liep hij naar binnen en zette het dienblad op Sanders bureau neer. Sander lag op zijn zij en sliep nog vast. Jaap dacht niet verder na maar begon zich uit te kleden en stapte toen onder het dekbed. Steels vlijde hij zich tegen het warme jongenslijf aan. Het voelde zo verrukkelijk goed. Zijn voorkant tegen de achterkant van Sander. Zijn piemel werd stijf tegen diens billen, en hij waagde het om een arm om hem heen te slaan. Daarna kuste hij hem in zijn nek.

'Oh, ohhhhhh,' kreunde Sander. 'Ohhh wat lekker.' Ineens schrok hij wakker en met wijd opengesperde ogen draaide hij zijn gezicht naar Jaap toe. 'Hé! Ben jij het!'

'Ja, wie dacht je dan?'

'Nou ja, ik droomde van een lekker ding, maar jij bent het dus.'

Jaap beschouwde dit als een belediging en ging zijn maat te lijf. Hij kietelde hem in zijn zij en werkte zich boven op zijn vriend. 'Ja, ik ben het en ik kom wat lekkers halen!'

'Maar moet je dan misschien eerst niet wat uitleggen?'

'Geen woorden maar daden, zeg ik maar.'

'Kom op, Jaap. Anders zit je ook nooit om woorden verlegen, dus …'

'Laat me met mijn lijf duidelijk maken wat ik wil,' smeekte Jaap.

'Nee! Ik wil het je horen zeggen, ook al komt het er als gestamel uit,' antwoordde Sander beslist.

Jaap ging naast hem liggen, sputterde nog wat tegen, maar stemde uiteindelijk in. 'Oké jij je zin.' Even was het stil. 'Lieve Sander.'

'Ah, wat lief klinkt dat zeg!'

'Hou je snuit anders schrap ik alle woorden, en neem ik je meteen!' dreigde Jaap.

Sander keek hem lachend aan.

'De afgelopen dagen heb ik ontzettend vaak na zitten denken. Ik had er de tijd voor, en heb er, af en toe in m'n eentje, ook bewust de tijd voor genomen. Af en toe is het voor mij goed om dat te doen, en zeker op het punt waar ik beland was. Het was een prima reactie van jou om niet mee te gaan naar Zwitserland. Ik zou anders niet zo goed hebben kunnen denken als ik nu gedaan heb. Helemaal alleen met de stilte om me heen kom ik vaak op de beste ideeën. En daar deed ik twee goede ideeën op. Het eerste is dat ik dat gedoe met Hensbroek niet bepalend wil laten zijn voor de rest van mijn leven. Het is gebeurd, en daarmee uit. Het allerbeste idee is echter, dat ik mijn verdere leven niet zonder jou wil doorbrengen. Lieve Sander, ik wil je niet alleen als mijn vriend, maar zeer zeker ook als mijn minnaar. De rol van vriend die ken ik al wel, maar de andere rol wil ik heel graag samen met jou uit gaan werken.'

Sander lachte nog steeds, maar de tranen die in zijn ogen blonken, waren duidelijke tekenen van ontroering. 'Lieve Jaap. Ik heb jou mijn hele leven al gewild maar, het heeft me jaren gekost voor ik die gedachte eindelijk onder woorden durfde brengen.'

'Ja, en dan nog wel tegen je ouders in plaats van tegenover mij!'

Sander lachte luid. 'Ja, mijn ouders waren mijn proefpersonen, laat ik het zo maar zeggen. Bij hen voel ik me altijd veilig. Met hen kan ik de meest gekke dingen bespreken. Maar toen ik het jou duidelijk had gemaakt, was er die complicerende factor die zich voor mij gelukkigerwijze zelf oploste, en nu … nu ben ik vreselijk blij dat je voor mij hebt gekozen.' Hij sloeg zijn armen om de nek van Jaap, trok hem tegen zich aan en drukte zijn lippen op die van hem.

Twee paar lippen openden zich en de jongenstongen gingen op zoek naar elkaar. Het was hun teken van verzoening. De tongen vonden en bespeelden elkaar. Vurige liefde en hartstocht begonnen te ontbranden en zette hen beiden in lichterlaaie. Ze rolden over elkaar heen en lieten hun opgewarmde, geile lichamen langs elkaar heen glijden. Met hun handen betastten ze het strakke lijf van de ander op zoek naar wat ze ook maar konden krijgen.

Toen ze na minuten de tongzoen eindelijk verbraken, keken ze diep in elkaars ogen. 'Wauw,' dat was geweldig,' verzuchtte Sander.

'Wauw, inderdaad. Nooit geweten dat een tongzoen zo opwindend kon zijn. Ik ben keihard, man!'

'Ik ook!' En Sander showde zijn stijve aan zijn vriend.

Jaap nam het initiatief en streelde met zijn handen over de strakke onderbuik van Sander. Hij speelde met zijn vingers in diens navel en klierde net zo lang tot Sander een lachstuip kreeg. Toen hield hij op met kietelen en richtte hij zijn strelende handen in de richting van het jongensspeelgoed. Met de vlakke hand gleed hij van de bloot liggende eikel naar beneden in de richting van de volle balzak. Hij streelde erover heen en voelde de haartjes op de ballen onder zijn handen. Het voelde geweldig om zo ongegeneerd aan het lichaam van de jongen te zitten. Geen reden voor terughoudendheid, of om je te schamen, of om bang te zijn te ver te gaan. Dit keer kon hij alles met hem doen wat hij wilde.

Sander voelde de hand over zijn geslacht glijden en genoot met volle teugen. Dit had hij al zo vaak willen voelen. Ohhh, en nu … nu gebeurde het echt. Jaaps hand die langs zijn stijve pik ging en over zijn balzak gleed. Het voelde enorm goed. De ballen werden zachtjes gekneed en van genot begon Sander zijn rug te krommen. Nog eventjes verder, dacht hij. Nog eventjes … ja, en toen voelde hij die ene vinger ietsjes verder dan zijn ballen gaan. Heel speels gleed hij in de richting van zijn spleet. De aanraking van zijn rozetje deed hem hard kreunen en opnieuw kromde hij zijn rug. Een enorme tinteling doorvoer zijn lichaam.

Jaap bracht zijn hand naar Sanders mond en deze zoog een paar vingers naar binnen. Met deze nat gemaakte vingers ging Jaap opnieuw naar onderen toe. Ditmaal ging hij ineens verder op onderzoek naar die geile, hete bilspleet. Hij drukte tegen het gaatje en een vinger gleed naar binnen. Opnieuw kreunde Sander hard het was een geweldige sensatie. Natuurlijk had hij het zelf wel eens gedaan maar om nu door een ander gevingerd te worden was zoveel te beter. Sander merkte hoe Jaap de vinger heen en weer liet gaan en er uiteindelijk een tweede bij deed. Zijn holletje werd langzaamaan wat opgerekt en dat was ook wel nodig, bedacht hij zich, als Jaap hem straks echt zou willen neuken. Wow, van pure opwinding begonnen de eerste druppeltjes uit zijn pik te vloeien. Gelukkig liet Jaap zijn gaatje eventjes met rust anders was de kans groot geweest dat Sander spontaan zou zijn klaargekomen.
Jaap richtte zijn aandacht nu weer op Sanders pik en ballen. Langzaam gleed zijn tong over de harige ballen en eventjes nam hij ze een voor een in zijn mond. De jongen kreunde en steunde. Jaap glimlachte. Het was fijn om iemand zo te plezieren. Toen liet hij zijn tong van de stam via de schacht naar het topje van de jongen zijn pik glijden. Daar aangekomen likte hij het voorvocht dat al rijkelijk gevloeid had weg en nam toen de eikel in de mond. Sander kreunde steeds harder en harder. Jaap liet de stang helemaal naar binnen glijden en vond het een heerlijk gevoel die warme worst in zijn mond te hebben. Het ding vulde hem helemaal en met grote moeite, hij deed zijn uiterste best, slaagde hij erin om hem helemaal in zich te krijgen. Toen dat gelukt was, begon hij zijn mond op en neer te bewegen. Sander ging uit zijn dak. Hij begon te rillen en met dat, spoot hij zijn zaad in Jaaps mond. Deze schrok heftig en liet meteen de pik uit zijn mond glijden. De eerste spermastraal was echter al diep naar binnen geschoten en smaakte niet eens zo slecht, vond hij. Snel pakte hij Sanders lid weer beet en nam hem opnieuw in zijn mond. De laatste restjes liet hij zich goed smaken.

'Weet je dat dat hartstikke goed was,' zei Sander terwijl hij Jaap van zich afduwde en zich tegen hem aannestelde. 'Echt ontzettend te wow!' Jaap lachte. 'Maar weet je ook dat je verschrikkelijk stinkt!'

'Ja, wat wil je! Een autorit van zo’n 12 uur en dan meteen bij jou in dat stinkende nest van jou gekropen.' Ze lachten. 'Tijd voor een douche?' Sander knikte. Hand in hand liepen ze naar de badkamer toe. Jaaps stijve wees recht vooruit en plagerig gaf Sander er een tikje tegenaan. 'Wacht jij maar jochie,' waarschuwde Jaap hem. 'Mijn tijd komt nog wel!' En Jaap liet inderdaad niet lang op zich wachten. Ze maakten zich nat, zeepten zich in en daarna draaide Jaap de jongen in zijn armen om. Sander zette zich schrap tegen de muur en wist wat er zou gaan komen. Jaap knielde echter eerst achter zijn vriend neer en bereidde met de zeep en zijn vingers het holletje voor op wat zou gaan komen. Sander was botergeil en kreunde en steunde vreselijk wat Jaap nog hitsiger maakte. Toen drukte Jaap het topje van zijn lat tegen het roze rozetje aan. Sander schreeuwde hard maar Jaap duwde door. Vaak genoeg had hij gelezen dat het de eerste keer erg strak en bovendien pijnlijk kon zijn maar … daar zouden ze door heen moeten. Geen genade dus en hij duwde stevig door. Nogmaals een harde schreeuw van Sander en toen gleed de stang soepeltjes naar binnen. Nu begon Jaap ook te kreunen. Het was een overweldigend gevoel die strakke aars om zijn kloppende pik te voelen. Wow, gewoon te gek voor woorden. Stevig duwde hij door net zolang tot hij er helemaal in zat. Toen bleef hij eventjes hijgend tegen Sander aan staan.

'Neuk me hard!'

'Oké jongen. Ik doe mijn best voor je maar weet niet of ik het lang volhoud.' Jaap trok zijn pik zover mogelijk terug en duwde hem toen opnieuw helemaal naar binnen. Gekreun van alle kanten nu. Twee jongenslijven die volop genoten van elkaars nabije aanwezigheid. Twee geile jongens bezig met hun allereerste echte ervaringen. Jaap overtrof zijn eigen verwachtingen en slaagde erin, ondanks het steeds aanwezige gevoel dat hij prompt zou klaarkomen, een flink aantal malen heen en weer te gaan in dat strakke jongensgaatje. Toen spoot hij zijn zak helemaal leeg. Stroom na stroom van zijn warme, witte vocht spoot hij in Sanders kontgat. Hij trilde over zijn hele lijf en toen hij zich terugtrok, zakte hij langzaam door zijn benen. Zittend op de bodem van de douchebak kwam hij weer op adem.

'Wow, Jaap! Dat was geweldig man. Weet je zeker dat je dit nooit eerder hebt gedaan?'

'Shit,' riep Jaap ineens luid.

'Wat is er?'

'Ik had een condoom moeten gebruiken.'

'Ach, man wat maakt het uit. Je hebt toch nog nooit eerder met iemand … ' Terwijl hij Jaap aankeek, kwamen de woorden op zijn lippen tot stilstand. 'Alsjeblieft Jaap,' zei hij terwijl hij naast hem in de douchebak ging zitten, 'geloof me. Job heeft je verneukt en niet geneukt. Het kan niet anders dan een truc zijn dat hij je geflikt heeft.'

'Maar zolang dat niet zeker is, is het stom van mij om je zomaar, zonder condoom te neuken Sander!'

'Dan doe je het de volgende keer maar met! Kom sta op!' Zelf inmiddels weer staand, trok hij zijn vriend overeind en gaf hem een zoen op zijn lippen. 'Je dacht toch nog niet dat je nu al helemaal klaar met me was?' Een wrange glimlach brak op Jaaps lippen door. Die herinnering aan dat gedoe met Job had de lust eigenlijk helemaal verdreven. Alles viel daarbij ineens in het niet. Hoe fijn het ook met Sander was die herinnering deed hem zeer. Sanders gedrevenheid wond hem echter weer op en terug in de slaapkamer hervatten ze hun spel. Sander haalde condooms tevoorschijn en toen Jaap op zijn rug op het bed ging liggen, plaatste Sander zich tussen zijn benen. Langzaam streelde hij met zijn handen langs Jaaps gladde dijen. Voorzichtig legde hij diens benen tegen zijn schouders aan waarna hij een condoom om zijn stijve trok. Hij nam wat crème op zijn vingers en smeerde dat op Jaaps kut. Langzaam liet hij een vinger naar binnen glijden. Jaap kreunde hard bij het binnendringen en Sander lachte hem toe. Toen zette hij zijn stamper tegen het roze rozetje en drong hij naar binnen. Zonder aarzeling schoof Sander door. Jaap gilde hard toen het topje de kringspier doorkliefde maar toen, toen kwam ineens dat heerlijke gevoel over hem. Sander bleef in het begin van zijn darmkanaal heen en weer bewegen en deed geen moeite om helemaal naar binnen te komen. Daar zo’n vijf centimeter na de ingang trof Sanders penis de prostaat van Jaap. Met zijn harde stimuleerde hij dit orgaan en plots kwam Jaap hevig klaar. Toen stootte Sander pas door. Tot aan zijn ballen dreef hij zijn staak naar binnen. Jaap had het gevoel compleet van de wereld te zijn. Eerst dat spontane klaarkomen en nu die heftige neukpartij. Sander ging ook uit zijn bol en bleef maar stoten. Toen hij voelde dat hij ging komen, liet hij Jaaps benen van zijn schouders glijden en strekte hij zich over zijn vriend uit. Hij drukte zijn lippen op die van Jaap en liet zijn tong naar binnen glijden. Hun tongen verenigd en hun lijven ook. Nog een enkele heupbeweging en toen spoot Sander het condoom vol. Beiden kreunden ze van uiterst genot.

'Wow,' zei Jaap. 'Nooit geweten dat het werkelijk zo goed kon zijn.'

'Nee?'

'Nee, echt niet. Wel allerlei fantasieën gehad maar zo goed … ' Sander lachte naar hem en trok zich uit zijn warme lijf terug. Hij legde zich naast hem neer terwijl zijn hand die van Jaap opzocht. Hun vingers verstrengelden zich.

'Ik hou van je Bloemendael!'

'Ik van jou Schilstra maar ik heb nu vreselijke honger en hoezeer ik ook van je hou dat stilt mijn honger niet! Van liefde kun je dus toch niet leven!' Sander stond op en liep naar het bureau toe om het dienblad op te halen en tussen hen in op het bed te zetten. 'De thee is zeker niet meer te drinken hè?' Toen hij de theebeurs opende en in de kan keek, bleek de thee inderdaad zo donker dat hij niet meer te drinken was.

'Zal ik iets anders ophalen? Cola?'

'Is goed.' Sander stond op, trok een badjas aan en liep naar beneden.

'Hé, nog niet aangekleed?' vroeg zijn moeder. 'Ik dacht toch echt dat ik de douche gehoord had!'

'Ja dat klopt en wat wil je daarmee zeggen?' antwoordde Sander.

'Nou … '

'Laat die jongens Marja,' viel Peter Schilstra haar in de reden. 'Toen we jong waren, lagen we toch ook wel eens een hele dag samen in bed,' zei hij met een knipoog naar zijn vrouw. Sander schudde zijn hoofd, pakte een fles cola uit de koelkast en liep daarmee terug naar boven. De dorst werd gelest en daarna speelden de jongens de hele middag nog met elkaar en sloegen ze een flinke bres in Sander zijn voorraad condooms. Pas tegen een uur of vijf waren ze beiden eindelijk bevredigd.

'Nooit geweten dat jij zo’n beest in bed was,' zei Sander.

'Nee? Trouwens ook nooit geweten dat jij zo onverzadigbaar was! Man, jij weet hoe je iemand uit moet putten zeg!'

'Nou ik wil niet veel zeggen maar volgens mij heb ik zelf ook een flink aantal keren jouw gaatje gevuld.'

'Oh ja?'

'Ja!'

'Nou ik ben niet van plan om de inhoud van de condooms te gaan vergelijken dus … geloof ik je voor deze ene keer.'

'Je bent me er eentje Jaap Bloemendael.' Jaap sloeg zijn armen om Sander heen en trok hem dicht tegen zich aan.

'Beloof je me dat je al die dingen die je vanmiddag met mij hebt gedaan nooit met een ander zult doen?' Met een plagerige lach op zijn gezicht keek Sander hem aan.

'Nou, mag ik daar over nadenken? Lang over nadenken?' Jaap trok zijn omhelzing steviger aan.

'Nee, dat mag je niet. Ik wil nu een antwoord.'

'Jaap, jij bent het allerbeste dat ik in mijn hele leven ken en al die dingen die we vanmiddag samen gedaan hebben, wil ik alleen maar met jou herhalen en uitbouwen. Met helemaal niemand anders.'

'Ook niet met Brad Pitt?'

'Wat?!? Die is oud man!'

'Ja of nee?'

'Nee, natuurlijk. Ik heb jou honderdmaal liever!'

'Josh Hartnett dan?'

'Jaap, houd je kop! Ik wil alleen maar jou en helemaal niemand anders!' Nog eenmaal deed Jaap zijn mond open maar Sander legde hem vermanend een vinger tegen de lippen. 'Sttt. Geen vragen meer. Laten we lekker stil zo bij elkaar blijven liggen.'

Wordt vervolgd …

Reacties zijn van harte welkom op de site waar dit verhaal legaal geplaatst is, maar ook via mijn e-mailadres: lucky_eye2@yahoo.co.uk

©Lucky Eye, december 2025
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.

Gesloten