Fopke Deel 3b Frankrijk
Ik word wakker met een keiharde pik. Even ben ik gedesoriënteerd, in het donker. Maar dan voel en ruik ik dat ik in Fopke’s omhelzing lig. En ik voel nog wat: zijn harde pik tegen mijn billen. Ik hoor hem diep en regelmatig ademhalen, dus hij slaapt nog. Maar in zijn slaap ligt hij zachtjes tegen mijn kont te rijden.
Ik laat hem lekker zijn gang gaan. Vooral niet wakker maken, nu. Geniet van het moment.
Hij heeft zijn arm om me heen, en zijn hand ligt op mijn buik. Zijn vingers bewegen wat, een onwillekeurige streling waar ik van geniet. Mijn pik komt weer tot rust, en ik begin langzaam in slaap te vallen.
Dan voel ik dat er een verandering in Fopke’s ademhaling en bewegingen is. Hij wordt wakker, en zijn strelingen worden doelgerichter. Zijn hand cirkelt naar beneden over mijn buik, en eindigt in mijn kruis. Zachtjes begint hij aan mijn pikkie te trekken, die al snel weer stijf wordt. Ik voel nu ook zijn adem in mijn nek en bij mijn oor. Het puntje van zijn tong begint mijn oorschelp te stimuleren.
Met een zucht draai ik me naar hem toe. In het donker kan ik niets zien, maar op de tast vinden mijn lippen de zijne. Ik draai nog wat verder, en lig nu languit boven op hem. Omdat ik kleiner ben dan hij, stoot ik met mijn harde pik tegen zijn onderbuik. Met een beetje schuiven weet ik zijn erectie tussen mijn benen te krijgen. Ik klem mijn benen stevig om zijn pik, en hij begint begin langzaam op en neer te stoten. Hm, dit is een soort van neuken, lekker.
Opeens pakt Fopke me vast, en draait ons beiden om, zodat hij boven ligt. “Dit neukt makkelijker”, zegt hij.
Hij maakt meteen duidelijk wat hij bedoelt. Hij leunt nu op zijn armen, en heeft meer bewegingsvrijheid. Hij voert het tempo steeds meer op.
Het begint nu wat rauw te voelen tussen mijn benen. Volgende keer wat crème klaarleggen, bedenk ik te laat. Fopke begint steeds harder te hijgen en sneller te bewegen. Met een gedempte schreeuw komt hij klaar, en laat zich op mijn borst vallen. Wij liggen zo een poosje met onze bezwete lijven uit te rusten, terwijl ik zijn rug en billen streel.
Opeens komt Fopke tot leven. Hij kijkt me even diep in de ogen, geeft me een korte kus en begint me dan te zoenen en likken over mijn hele lijf. Van mijn nek via mijn tepels naar mijn navel. Wat een heerlijk gevoel. Mijn pik is weer keihard geworden. Even lijkt hij te stoppen, en kijkt me plagend aan. Maar gelukkig, hij buigt zijn hoofd en neemt voorzichtig mijn eikel tussen zijn lippen. Met langzame, kort bewegingen masseert hij mijn eikel met zijn mond. Hmmm. En dan opeens zuigt hij mijn hele pik naar binnen. Hij is verrassend speels, vannacht! Waarschijnlijk omdat we nu eindelijk ons gang kunnen gaan, zonder angst om gestoord te worden.
Fopke hoeft me niet lang te pijpen. Na een paar keer met holle wangen te zuigen, voel ik mijn zaad onder druk komen, en ik spuit hem heerlijk zijn mond vol. Nou ja, vol. Zo heel veel komt er nog niet uit bij mij.
We gaan weer lekker tegen elkaar liggen, en vallen verzadigd en gelukkig in slaap.
De volgende dag gaan we naar de rivier. Fopke tilt samen met zijn twee oudere broers grote witte stenen uit de bedding, en sjouwt ze naar een gemotoriseerd karretje. Daarmee rijden ze omhoog naar het huis. Het zijn de bouwstenen van de nieuwe aanbouw, waar de familie mee bezig is.
Ik ben nog te klein en tenger voor dit zware werk. Zittend aan de kant, met mijn voeten in het koude water, bewonder ik de grotere jongens. Wat een mooie gespierde lijven hebben ze, alle drie! Maar Fopke is het mooiste. De zongebruinde spieren in zijn armen, borst en rug spannen zich en bollen op bij iedere beweging met die stenen. Ik voel mijn pik wat stijf worden. Voorzichtig nu, want mijn zwembroek verbergt niet veel. Even aan algebra denken, of aan Franse naamvallen, dat helpt.
Na het werk gaan we een ijsje eten in het dorp. Dat is op loopafstand.
“Deux boules, s’il vous plait".
De belangrijkste basiszinnen in het Frans ken ik wel. Maar ze moeten vooral niet terug gaan praten, want dat gaat veel te snel. Ik leer al snel dat de meeste Fransen geen rekening houden met mensen die hun taal niet spreken.
Het avondeten is duidelijk anders dan ik het thuis gewend ben. Een basis van rijst en linzen, met geroosterde worstjes en een mix van uien en courgettes. Monsieur Astic, de huisbeheerder, roostert de worstjes. De man heeft geen tanden meer, en mompelt vrijwel onverstaanbaar. De twee huishonden scharrelen om de tafels heen, en krijgen af en toe een stukje worst toegeworpen, tot Astic ze wegjaagt.
Na het eten keert de rust weer op het terras onder de bomen. De zon gaat onder achter de bergen, en de cicaden beginnen hun avondconcert.
Ik geniet met volle teugen. Hier zou ik de rest van mijn leven wel willen blijven. Vooral omdat Fopke erbij is.
De nachten verlopen de hele week net als de eerste nacht. Strelen, zoenen en pijpen tot we liggend in elkaars armen in slaap vallen. En dan in de vroege morgen nog een keer. We schenken onze lichamen aan elkaar. Ongeremd, schaamteloos, hartstochtelijk en vol genegenheid.