Witte Merels Deel 14 T

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Wimmie
Vul het getal in: 123

Witte Merels Deel 14 T

Bericht door Wimmie » wo 04 dec 2024, 09:24

Witte Merels Deel 14 T

Ik heb bij Wim de vorige keer een flinke stap gezet. Hij weet nu beter hoe het bij mij thuis zit en hij heeft mij zo gerustgesteld dat ik eigenlijk gewoon spontaan begon te tongen. Het was heerlijk. Ik schrok dat ik een stijve kreeg, maar ook daarover stelde hij me gerust. Ik wist dat het kon gebeuren. Tot nu toe ken ik uitsluitend de theorie; de praktijk betekent ineens iets heel anders.

We hebben woensdag afgesproken. Hij zal afhaalpizza in huis hebben.
Stipt vijf uur bel ik aan. Wim is bezig de tafel te dekken. Hij dekt de tafel eenvoudig, maar gezellig, met een tafelkleed, borden en bestek. De pizza smaakt lekker, maar ik ben er met mijn gedachten niet bij. Wim ook niet blijkt uit wat hij zegt.

Wim gaat na het eten in zijn brede fauteuil zitten, Ik zit naast hem. Hij maakt de bovenste twee knoopjes van zijn polo los en ik trek aan zijn polo. Ik wil hem uit hebben. Wim begrijpt me en doet dat. Ik trek ook mijn shirt uit en kijk naar zijn blote bovenlijf. Hij is aantrekkelijk met weinig beharing, alleen een streepje onder zijn navel. Hij maakt de knoop van mijn broek los. Ik kan niet anders dan mijn broek uit doen. Ik zit in mijn boxer, met een forse bobbel. Wim trekt ook zijn broek uit. Dan denk ik: nu of nooit en trek mijn boxer uit. Ik ga staan en laat Wim naar me kijken. Ik voel me redelijk op mijn gemak. Dat het zo makkelijk zou zijn. Mijn stijve, die is er gewoon. Ik heb er vrede mee omdat Wim mij een goed gevoel geeft.
Wim stelt mij met zijn houding helemaal gerust en trekt eveneens zijn boxer uit. Ik kan hem bekijken, hij staat vlak voor mij. Ik durf het. Alleen zijn onderbenen zijn behaard, verder heeft ook hij geen haargroei op zijn lichaam. Ja, boven zijn ook stijve piemel uiteraard en het streepje naar zijn navel. Hij ziet er strak en sexy uit voor een jongen. Ik beschouw Wim als een man, maar ik zie hem liever als jongen.

Wim zet me aan het werk. Hij stuurt me naar de koelkast om een bier te halen. Het is een grote fles. ‘Bière Des Amis’ staat heel toepasselijk in witte letters op de fles. Ik vind dat we uit de fles moeten drinken. Wim daagt me uit en ik ga met de fles bier naast hem zitten. Ik neem een flinke slok. Ik vind het een lekker bier. Wim drinkt eveneens uit de fles. Hij trekt me bij zich zodat ik op zijn benen zit. Het voelt lekker, het contact met Wim. Ik geniet. We gaan weer tongen. Wanneer ik kennelijk te fanatiek ben, corrigeert Wim mij voorzichtig. Wim streelt me, wat heel goed voelt. Ik streel hem. Hij tilt me op en ik klem me aan hem vast. Dat ik dat allemaal zo spontaan doe. Hij brengt me eerst naar de douche. Ik vraag hem me alles te leren maar hij reageert dat ik hem niet als leermeester moet zien. “Als jij van me houdt, gaat het vanzelf.” zegt hij.

We douchen. Hij wil dat ik mijn voorhuid naar achter trek, net zoals hij, om te wassen. Dus speel ik wat met mijn voorhuid en was hem. Hij poetst zijn tanden en biedt me zijn tandenborstel aan. Ik aarzel maar realiseer me dat we al in elkaars mond hebben gezeten. Kan ik ook zijn tandenborstel wel gebruiken.

Hij verdwijnt een moment naar de slaapkamer om terug te komen en me mee te nemen naar zijn bed. Daar speelt een zacht muziekje en er ligt een grote handdoek op zijn bed. Hij tikt tegen mijn stijve piemel aan en zegt zachtjes: ga maar lekker op je buik liggen.
Ik nestel me op mijn buik en voel mijn stijve tegen mijn buik drukken. Ik voel iets nats op mijn rug en huiver. Wim gaat mij masseren. Ik ben nog nooit gemasseerd, een nieuwe ervaring. Dit voelt in ieder geval geweldig. Hij masseert mijn hele rug en benen en vraagt me daarna me om te draaien. Hij masseert mijn benen, tot helemaal bovenaan. Waarom stopt hij daar? Vervolgens masseert hij mijn borst en buik.
Ik kan het niet meer houden. “Wim, alsjeblieft, wil je verder gaan? Wil je niets overslaan? Wil je mijn belangrijkste deel ook onder handen nemen?”
Wim kijkt me aan, hij kijkt guitig. Langzaam glijdt zijn hand naar beneden. Hij tikt weer een paar keer tegen mijn piemel, die er nog stijver van wordt.

Hij vraagt: “Wil je dit echt?”
“Wim, alsjeblieft, ik sta op knappen.”
“Dan gaan we nu genieten” zegt hij. Langzaam gaat hij naar beneden. Met zijn wijsvinger aait hij mijn piemel van boven naar beneden. Ik voel me heerlijk. Ik word helemaal warm, begin te trillen. Dan pakt hij mijn eikel beet en beroert hem voorzichtig. Op hetzelfde moment explodeer ik. Ik slaak een kreet. Het zaad spat tot tegen mijn kin. Ik voel me zo lekker, zo gelukkig, zo heb ik mij nog nooit gevoeld. Ik kom regelmatig klaar, maar zo intens beleefde ik het nog nooit.
Wim kijkt me aan. “Dat was lekker, merk ik aan je reactie.”
“Ik ben nog nooit zo geweldig klaargekomen.” reageer ik.
Ik probeer overeind te komen en wil Wim naar me toe trekken.
“Wacht”, zegt Wim, “ Ik kom naast je liggen.”
Hij gaat op zijn zij naast mij liggen. Automatisch gaat mijn hand naar zijn stijve piemel.
“Mag ik?”, vraag ik zachtjes.
“Ik wil niets anders.” reageert Wim met een glimlach.

Via mijn zij ga ik op mijn knieën over zijn benen heen zitten.
Ik begin hem heel voorzichtig af te trekken.
Wim gaat meteen sneller ademen.
Ik hoop niet dat hij net zo vlug klaarkomt als ik.
Ik ga dus wat voorzichtiger te werk.
Op het moment dat Wim harder begint te hijgen laat ik hem los, buig me voorover en neem zijn piemel in mijn mond.
Wat is dit spannend, ik heb er de laatste dagen van gedroomd, maar nu doe ik het echt! Op mijn hoede om hem met mijn tanden niet te raken, lik ik in mijn mond langs zijn piemel. Dat valt nog niet mee.
Ik merk dat Wim reageert. Zou hij klaarkomen? Dan moet ik mijn mond sluiten.
Dat doe ik en tegelijk komt hij klaar, in mijn mond. Ik heb moeite alles weg te werken, maar ik doe mijn best. Ik doe wat ik tot nu toe alleen in mijn fantasieën heb kunnen doen. Ik voel zijn piemel verslappen en laat hem uit mijn mond glijden.
Ik kijk naar Wim.
“Was het lekker?” vraag ik hem een beetje onzeker.
“Tijdens onze eerste seks door jou gepijpt worden is een complete verrassing voor me.”
“Ja, dat zal wel bij onze eerste keer!” reageer ik.
“Nu heb je natuurlijk helemaal geen energie meer.” zeg ik.
“Nee ik ben uitgeteld.”
“O Wim, wil je mij toch pijpen?”
Wim glimlacht: “Misschien de volgende keer.”
Ik ga op mijn rug liggen.
Alleen al bij de gedachte aan Wim die mij pijpt word ik weer stijf.
“Je bent een grapjurk. Wil je nu ook mij...?”
Hij kijkt me aan en gaat toch aan het werk.
“Dank je wel, lieve Wim”, zeg ik. “Ik wil dit lekkere gevoel bij me houden.”
“Hier ben ik weer, Thomas,” zegt Wim tegen mij, Hij gaat op mij liggen en we zoenen elkaar, tongzoenen elkaar en ik voel me opnieuw gelukkiger dan ooit.
Als we een hele tijd gelegen hebben, elkaar zoenend, draait Wim zich op zijn zij en pakt een washandje. Hij maakt me schoon en daarna zichzelf.
“We zijn onder de douche begonnen, daar moeten we ook maar afsluiten” zegt hij en pakt me bij mijn hand. We gaan naar de douche, wassen elkaar, drogen elkaar af en trekken onze kleren aan. Gelukkig is het mijn eigen boxer, bedenk ik. Meteen valt er een schaduw over deze heerlijke middag. Dat ze thuis maar niets aan me merken, gaat door me heen.
“Hopelijk kan ik thuis alles verbergen.”
“Kop op, Thomas, we gaan zorgen dat het goed gaat” zegt hij zachtjes.
Terwijl we in de kamer zitten en ik van een cola nip, zeg ik: “Lieve Wim, dit was heerlijk. Ik had niet gedacht dit te durven. Het zien op internet is echt iets anders dan het zelf doen. Maar het was heerlijk.”
“Thomas, des te beter voor jou. De eerste keer moet speciaal zijn” antwoordt Wim.

Gesloten