Deel 19, Het huisje van Caspar is voor Jip en Tom
De volgende dag werd begonnen met het opruimen van het puin, en alle verbrandde resten. Het stonk
er verschrikkelijk naar na smeulend hout. Met man en macht werd gewerkt om alles op te laden. Zelfs
Jip en Jorrie hielpen mee. Tom baalde dat hij niet kon helpen. Maar hij wist ook dat hij moest herstellen.
Een paar dagen later was Tom zover hersteld dat hij uit het ziekenhuis werd ontslagen. Liefdevol werd
hij opgevangen door de ouders van Jip, en dat was voor Tom een kleine verzachting voor alle leed.
Flip zat met zijn hele gezin rondom de tafel. Zijn gezicht stond vriendelijk en al helemaal niet zo
ernstig als de vorige keer. Vandaag was een feestdag, omdat Tom uit het ziekenhuis was ontslagen,
en dat alles zo goed was afgelopen. Hand in hand zaten de twee vrienden aan tafel. In tegenstelling tot
tot de vorige keer mocht iedereen het zien. Ze waren samen een koppel, en dat mocht iedereen zien!
Het verband zat niet meer om het hoofd van Tom; wel een grote pleister. Juist op het moment dat Flip
wilde gaan beginnen te vertellen ging de deurbel. Het was oom Bert. Hij kwam kijken hoe het met zijn
lievelingsneef was. Tom was heel blij hem te zien. 'Oom Bert!!' riep hij uitbundig. Oom Bert vertelde dat
het met Bruno en de andere dieren van Tom goed ging. 'Bruno loopt vandaag zelfs al beter dan gister'
zei hij met een geruststellende stem, en nam plaats naast Flip. Nieuwsgierig keken Jip en Tom
hen aan. Beiden gaven elkaar een knipoog. Die hadden wat te vertellen! Zelfs Minoes en Jorrie keken
vol verwachting. Flip nam het woord. 'Eerst wil ik Tom van harte welkom heten in ons gezin' zei hij met
een brede glimlach. Tom keek hem verrast aan. 'Ons gezin?' vroeg hij. Flip knikte 'Vanaf vandaag hoor
jij bij dit gezin. Ik kan je niet adopteren, anders had ik het gedaan'. Zowel bij Jip als bij Tom kwam een
grote lach tevoorschijn. 'Jij verdient het!' zei hij weer. 'Zeker te weten!' zei Minoes. 'Jip' zei Jip, en hij
gaf zijn lief een flinke kus op zijn wang. 'Zolang je niet mijn vriendinnetjes afsnoept, vind ik het wel best'
zei een guitige Jorrie, en nam een flinke hap van zijn koek. Iedereen schoot in de lach. 'Als jij dan ook
maar van mijn vriendje afblijft, anders mag je nooit komen logeren!' riep Jip, op zijn beurt. Opnieuw
was het een hilarische boel in de keuken. Flip moest moeite doen om iedereen weer tot rust te manen.
Daarna pakte hij de grote map. 'Hé! Ik dacht dat die map ook verbrand was!' riep Jip verrast. 'Gelukkig
niet jongen, anders had ik nooit geweten wat jullie plannen voor het huisje waren' zei zijn vader hem
met een blije stem. Ook oom Bert gaf hem een knipoog. Tom keek naar Jip; Jip keek naar Tom. 'Ook
ben ik bijzonder trots op de wijze hoe jullie ervoor gezorgd hebben dat Bruno een prima plek heeft
gekregen bij Bert. Eerst nadenken, en dan pas beslissen. Chapeau!' zei Flip weer. De beiden vrienden
zaten te glunderen. 'Ga nou niet van verwaandheid naast je schoenen lopen' zei weer een guitige
Jorrie. En alweer schoot iedereen in de lach. Weer ging Flip verder. 'Dat storm en brand de oorzaak
zijn dat het huisje er niet meer staat, is geheel buiten jullie schuld' sprak hij daarna ernstiger. Jip keek
naar Tom; Tom keek naar Jip. Inderdaad. Het was een grote klap die ze gekregen hadden. 'Misschien
is het maar goed geweest dat jullie die aannemer niet hebben laten komen voor de reparatie van het
dak. Achteraf was het weggegooid geld geweest. Nu ligt de duizend euro nog in de kluis' zei hij met
een bewonderenswaardig gezicht. 'Daar kan je wel lekker van op vakantie!' riep weer een jolige Jorrie.
Iedereen zat hoofdschuddend te lachen. Die Jorrie toch! Hij wist ook op elk plechtig moment een
grappige opmerking te maken. 'Ben jij altijd zo'n grapjurk?' vroeg oom Bert hem. 'Er moet toch iemand
de grappigste zijn? Anders wordt het zo'n saaie boel' gaf Jorrie hem als antwoord terug. Luid lachend
sloeg oom Bert hem op de schouder. 'Dat geld is uiteraard voor jullie samen' zei de vader van Jip nu.
Opnieuw verschenen weer glunderende gezichten bij Jip en Tom. 'En nu het serieuze gedeelte' zei Flip
opeens. 'Bert en ik zijn bij Caspar geweest. Hij zal niet meer terug kunnen keren naar zijn oude huisje'
Oei, dat was wel een tegenvaller voor Caspar. De gezichten van Jip en Tom werden ernstiger. 'In
overleg met hem is besloten dat jullie het huisje krijgen' Totaal verrast keken Jip en Tom naar Flip. 'Je
moeder, Bert en ik kopen het van Caspar' zei hij daarna. De monden van Jip en Tom vielen open van
verbazing. 'Krij krijgen wij ..het..hui huisje van Caspar?' stotterde Jip. Flip knikte. Hij pakte uit de map
het kleine plattegrondje, welke Jip had getekend. 'Zijn dit jullie wensen voor het huisje?' vroeg hij. 'Jip'
zei Jip. 'Jaa!' riep een opgewonden Tom. 'Ik ben al langs geweest bij een architect, en die zei dat het
nog niet zo gek getekend was. Hier en daar een wijziging, en het kan zo gerealiseerd worden' sprak
de vader van Jip nu. Tom keek met verbazing naar Jip; Jip gaf Tom een fijne knipoog. 'Goh Jip, jij
moet architect worden!' grinnikte Jorrie, die het weer niet laten kon om iets te zeggen. Ook hij bekeek
de plattegrond. 'En waar mag ik dan slapen als ik kom logeren?' vroeg hij kijkend naar de tekening.
Tom trok de tekening uit zijn hand. 'Voor jou maken wij speciaal een logeerkamer' zei hij met een
plagende grijns. 'Echt waar? Tof!' juichte Jorrie. 'Alleen zullen wij die wel helemaal moeten isoleren'
sprak Tom weer met een lach. De rest moesten hun gelach inhouden. Tom zat Jorrie te plagen. Jorrie
keek hem niet begrijpend aan. 'Isoleren? Waarom?' Tom keek naar Jip; Jip keek naar Tom, en hij dook
dook onder tafel van het lachen. 'Anders gaan Jip en ik last hebben van jullie gekreun, als jij een
vriendinnetje meebrengt' schaterde Tom uit van het lachen. Ook de rest schoot weer in een harde,
onbedaarlijke lach. Tom en Jorrie waren duidelijk aan elkaar gewaagd met opmerkingen en elkaar
plagen. Flip had weer de grootste moeite om iedereen rustig te krijgen. 'Maar papa..' zei Jip plotseling.
Flip keek zijn zoon vragend aan. 'Ja Jip..?' 'Papa, betekend dat Tom en ik mogen gaan samenwonen,
als er een nieuw huisje staat gebouwd?'. Tom keek verrast naar Jip; Jip keek naar Tom. 'Ja jongen' zei
Minoes haar man bijvallend. 'Jij en Tom mogen gaan samenwonen wanneer het huisje helemaal klaar is'
En jawel, daar kwam weer een guitige opmerking van Jorrie 'Ik kan haast niet wachten om straks de
slaapkamer van Jip te krijgen. Die is veel groter dan de mijne!' Meteen moest hij onder tafel duiken,
anders had hij een kussentje van de keukenstoel tegen zijn gezicht gegooid gekregen van zijn broer.
Iedereen lachte luid. 'Er wordt een huisje voor jullie samen gebouwd, en helemaal naar jullie wens
ingericht. Ik maak voor jullie een afspraak bij de architect, zodat hij snel aan de slag kan' zei Flip nu.
Jip en Tom waren er stil van geworden. 'Dan ga je straks toch je droomhuisje krijgen, schat' zei Tom
zacht tegen Jip. 'Jip' zei Jip, en kreeg zowaar een traan in zijn oog. Zijn droomhuisje voor hem en Tom!
En zo gingen Jip en Tom langs bij de architect. Samen met hem werd het ontwerp voor de indeling van
hun huisje zo goed mogelijk uitgewerkt. De architect bracht zijn ideeën aan, en ook Jip en Tom kregen
volop de gelegenheid om alles te bekijken en te beslissen. Helemaal tevreden gingen ze daarna naar
huis. Tom was in die tussentijd inderdaad bij het gezin van Flip en Minoes ingetrokken. Thuis wilde
Tom niet meer wonen. Het gezin waarin hij was opgegroeid viel totaal uit elkaar. Teun en zijn vriendin
hadden al snel een appartement gevonden om daar ook samen te gaan wonen. Lotte deed datzelfde
met haar vriend. Sander en Ruud werden opgepakt wegens mishandeling met voorbedachten rade.
En zo kwam ook aan het licht dat Sander dealde in xtc-pillen. Eerst ontkende hij, maar daarna viel hij
al snel door de mand. Ruud bekende dat hij betrokken was bij meerdere inbraken. Beiden werden naar
huis gestuurd, in afwachting voor het proces. Wat waren ze kwaad op hun broertje en zijn yuppie!
In de slaapkamer werd een tweepersoonsbed geplaatst. Het bed van Jip ging naar Jorrie. Met het bed
van Jip was Jorrie heel blij; eindelijk was hij zijn oude kinderbed kwijt. De eerste nacht moest het
nieuwe bed van Jip en Tom worden ingewijd. Samen lagen ze naast elkaar en praatte over het nieuwe
huisje. Jip lag in de armen van Tom. Soms gaven ze elkaar tedere kussen. De hand van Tom gleed
over de borst van Jip. Kussen met ogen dicht, vond Tom altijd heel opwindend. Zijn hand gleed verder
omlaag. Jip kreunde. Hij dacht terug naar al die keren dat hij lag te fantaseren in zijn oude bed over
een vrijpartij met Tom. En nu werd het werkelijkheid! Jip nestelde zich tegen Tom aan, en voelde hoe
zijn lichaam warm werd door de strelingen van Tom. Zijn piemel ging er van groeien. Hun lippen waren
warm, en zochten elkaar. Vrijend kwam Tom op Jip liggen. Jip hijgde van geilheid en keek in de ogen
van zijn lief. Hartstochtelijker werden de kussen. Tongen verstrengelde met elkaar. Tom maakte kleine
rijbwegingen op Jip Hun natte eikels dropen voorvocht tussen hun hete lichamen. Inderdaad! Hun
lichamen waren heet. Beiden piemels werden harder en harder. Tom greep naar het hoofdboord, en
richtte zich op; zijn piemel kwam los van de piemel van Jip. Jip liet zich wat omlaag glijden. Hij legde
zijn beide handen op de buik van Tom. Tom zat nu op zijn knieën, en liet zijn harde ballen in een
rustig tempo omhoog sturen. Zijn piemel stond omhoog. Jip giechelde, omdat er een paar haartjes op
zijn buik kriebelden. Jip opende zijn mond en raakte de eikel van Tom aan. Tom kreunde zacht 'Mmm
lekker, schatje' zei hij met een geile stem. Jip glimlachte 'Jij bent lekker' zei hij zacht, en omsloot met
zijn lippen de piemel van Tom. Zijn beiden handen legde hij op de billen van Tom. Tom schoof verder
omhoog met zijn lichaam over die van Jip. Zijn heerlijke jonge jongenspiemel perste hij dieper in de
keel van Jip. Tom voelde hoe Jip met zijn vingers zijn bilspleet opentrok. Steeds sneller ging hij in de
mond van Jip stoten. Een vingerkootje gleed in zijn gaatje. Tom kreunde. Jip duwde zijn vinger verder
door, en ging op en neer. Tom giechelde weer. Hij hield zoveel van zijn Jip. Jip dacht weer terug naar
zijn fantasieën. Soms moest hij happen naar de piemel van Tom, als deze uit zijn mond floepte. Snel
ging hij dan door met pijpen. Wat was dat zalig! Tom trok vervolgens zijn piemel uit de mond van Jip,
en gaf hem een heerlijke natte kus. Kussend en likkend zakte hij omlaag. De piemel van Jip stond
nog altijd hard, en lekte flink veel voorvocht. Jip spreidde zijn gespierde benen uit elkaar. Tom graaide
naar achter en zette de piemel van Jip omhoog. Geil bleef hij hem aankijken. Jip voelde hoe zijn natte
eikel kleefde tegen de zachte warme billen van zijn lief. Zacht kreunde Jip toen zijn natte eikel de hete
ster van Tom raakte. Zonder iets te zeggen zakte Tom verder over de piemel van Jip omlaag tot aan
zijn ballen. Jip kreunde nog harder. Langzaam ging Tom de ballen van Jip melken. Jip ging heel hard
hijgen. Jip greep naar de harde piemel van Tom en rukte er aan. Tom kreunde nog harder en harder.
Jip kwam omhoog en pakte Tom ineens vast. Kussend viel Tom naast hem in bed. Nu lag Tom onder
het warme, gespierde lichaam van Jip. Geil keken de twee vrienden elkaar aan. Zacht gaat de piemel
van Jip op en neer in het kontje van Tom. Het bed kreunt. Eindelijk kon Jip zijn lieve Tom neuken in
bed. Hun bed! Tom kreunt van genot. Zijn eigen piemel lekt nog meer zaad. Zeker nu hij eerst gepijpt
is door zijn eigen lieve Jip. De adrenaline steeg met de seconde bij beiden. Uiteindelijk spoot Jip al
zijn liefdeszaad in het kontje van zijn Tom. Tom voelde het warme zaad stromen in zijn darmen, en
kraaide van plezier, en vooral van geilheid! Spontaan volgde hij het voorbeeld van Jip. Dikke klodders
liefdeszaad kwam uit beiden ballen.. Uitgeput en voldaan van deze heerlijke vrijpartij kropen ze tegen
elkaar. Wat waren ze toch gelukkig met elkaar! En wat waren ze verliefd!