Het leven van Niek. Deel 3/10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Het leven van Niek. Deel 3/10

Bericht door Dionysos » za 21 nov 2015, 07:26

Deel 3

Ik doe de deur open en ik kijk een volkomen vreemde vrouw aan die me gelijk een slag in mijn gezicht geeft. “Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?”
De vrouw loopt door en begint haast panisch om AJ te roepen. AJ reageert geschrokken en probeert zich te verstoppen voor de vrouw.
Dapper schiet ik te hulp door te zeggen dat ze haar smoel moet houden en uit mijn huis op moet rotten.
“Je moet onmiddellijk thuis komen AJ, we hebben je nodig. Na het verlies van je zus kunnen we het niet handelen dat jij nog eens even lekker moet gaan puberen door bij deze smeerlap te gaan slapen.”
Langzaam wordt me duidelijk dat dit zijn moeder moet zijn, maar ik snap niet hoe ze mij heeft gevonden.
AJ staat op en begint al huilend en krijsend tegen zijn moeder; “Vies takkewijf, door jullie schuld is Doortje voor de trein gesprongen. Jullie laten ons gewoon nooit met rust en willen dat we alleen maar ja en amen zeggen. Ik ben er klaar mee en ik blijf hier.”
Wat gebeurt me nu? Heb ik nu ineens een huisgenoot? Langzaam probeer ik te mompelen dat het misschien niet zo’n verstandig idee is om hier te blijven voor AJ.
Maar zijn moeder reageert eerst en begint tegen mij te schreeuwen; “Wat bedoel je geen goed idee, eerst maak je die jongen helemaal gek en vervolgens zal jij nog even zeggen dat het geen goed idee is.”
Ze geeft me een tweede klap in het gezicht en stormt boos het huis uit.

AJ zit geschrokken op de bank en probeert zijn excuses aan te bieden.
Ik loop weg, ik moet nadenken, ik moet koffie, verdomme ik moet werken.
Door alle gebeurtenissen heen zie ik op de klok dat ik over een half uurtje moet beginnen.
“Blijf vandaag maar hier dan. Ik moet werken en ben vanavond laat terug.”
Dankbaar kijkt AJ me aan en wil me een knuffel geven. Aangezien ik niet zo van dat hangerige ben, besluit ik snel weg te gaan en de deur achter me dicht te trekken.

Nadat de werken zonder al te veel drukte is voorbijgegaan ben ik blij dat ik ‘s avonds aan de bar zit met een potje bier en mijn collega’s. Jack, de ouwe chef, vraagt aan me of er nog nieuws is op het liefdesfront. Ik kijk hem een beetje nors aan en zie dan een grote grijns op zijn smoel. Hij weet iets. Terwijl ik er zo over nadenk, bedenk ik me dat AJ nog bij mij thuis zit te wachten op me.
Een jongen met veel problemen die in een keer bij mij thuis zit. Wat moet ik hier nu weer mee. Alsof ik zelf nog geen problemen heb. Ik moet zorgen dat hij zo snel mogelijk weggaat.

Na verschillende uitnodigingen te hebben afgeslagen om mee naar de kroeg te gaan loop ik naar huis toe, wetende dat het nog best een zware avond kan worden met hele diepe gesprekken.
Als ik echter de deur open draai is het huis donker. Benieuwd waar AJ is gebleven doe ik alle lampen aan en loop door het huis heen. Bij mijn slaapruimte zie ik een grote bobbel onder de dekens liggen. Het is AJ, die in een diepe slaap ligt. Ik loop terug naar de huiskamer en neem een glas wijn. Even mijn gedachtes weer op een rij zetten. Zal ik naar de kroeg gaan of ga ik maar gewoon vroeg op bed.

Ik besluit vroeg op bed te gaan en loop richting de slaapkamer om me uit kleden. Ik knip een lampje aan om AJ niet wakker te maken en stap rustig in mijn bed. Ik kijk eens om me heen en probeer me te bedenken wanneer het de laatste keer was dat ik nuchter op mijn bed had gelegen om dit tijdstip.
Toch benieuwd hoe AJ erbij lig kijk ik stiekem even onder de dekens.
“Hij is poedelnaakt!” snel doe ik de dekens weer terug en draai ik me om. Geschrokt over hoe vrij deze jongen zich begeeft in mijn huis.

Ik heb het stikkend warm als ik mijn ogen opendoe en zie dan ook gelijk waarom. AJ heeft me in een halve houdgreep te pakken genomen terwijl ik sliep. Ik merk aan mezelf dat ik de houdgreep niet fijn, maar wel geil vind en binnen no time geeft mijn piemel ook akte de presance.
AJ merkt dat ik wakker ben en voelt mijn harde staaf tegen zich aan. Zonder zich te bedenken laat hij me los en begint hij me te zuigen. Dit is de hemel op aarde, het paradijs, dit moet doorgaan.
AJ blijft rustig zuigen en langzaam voel ik het hoogtepunt bereiken. In een klap spuit ik zijn hele mond en gezicht onder. AJ kijkt op en begint voorzichtig te lachen. Ik des te harde als ik zie dat het sperma over zijn hele hoofd zit verspreid, met als toppunt een druppel uit zijn neus.

Met mijn t-shirt maakt hij rustig zijn gezicht schoon en kijkt me ondeugend aan. Ik pak hem bij zijn hoofd en geef hem een zoen op zijn voorhoofd.
Zo helder als ik nog nooit ben geweest op een ochtend spreek ik hem aan; “Als je hier blijft dan gaan we goede afspraken maken, want we kunnen niet verder zo als het gister met je moeder ging.
Daar moet over gepraat worden en jij moet contact hebben met je moeder. Tot dat is opgelost kan je hier prima blijven.”
Dankbaar kijkt AJ me aan en omhelst me weer eens.

Gesloten