Nou, tweemaal een verzoek aan mij richten, kan ik echt niet negeren!!!
Ik heb één hele grote vrees en aan één kant past het wel in dit verhaal, maar anderzijds zou ik het echt klote vinden.
JP is bi-seksueel en voelt zich tot Thom aangetrokken, vanwege zijn volwassen attitude en gedrag op Dennehaege. De wachttijd bij de opleiding duurt vrij lang en zo komen ze nader tot elkaar. Gelukkig beperkt het tot zoenen en veel praten. Heel amicaal dus. Totdat de naam van Carl valt. Thom doet uit de doeken, wat Carl bekokstoofd heeft en dit leidt tot afspraken voor een tegenactie.
Samen verzinnen ze een plan om Carl eens en voorgoed duidelijk te maken, dat hij geen kans heeft bij Sven. Maar ja, voor wat, hoort wat, dus JP verwacht een tegenprestatie van Sven en Thom. De rest laat ik maar aan jou over, anders verklap ik het hele verhaal.
En eerlijk gezegd hoop ik, dat dit totaal niet hetgeen is, wat jij in je hoofd hebt, want dergelijke nichterige streken moet je niet promoten in een verhaal van jouw kaliber. Er zijn genoeg site's, waar dit soort situaties thuishoren. Dit forum heeft niveau, vind ik.
Maar ja, je vroeg naar mijn "hersenspinsels" en af en toe heb ik dirty minds.
Succes Hans.
Sjack