Lieve Gebruikers van deze site!
Ik wens jullie allemaal heel fijne kerstdagen, en alvast een goede jaarwisseling!
Vandaag is het de dag voor kerst. Morgen verschijnt hier een kerstverhaal van mij. Tenminste de eerste hoofdstukken.
In de dagen die volgen (niet alle dagen) verschijnt de rest van het verhaal. Op 1 januari 2026 het eind van dit verhaal.
Ik grijp opnieuw terug op een verhaal dat ik heel wat jaren geleden schreef: "Een bijzondere Kerst". In 2022 publiceerde ik "Een bijzondere Kerst - Intermezzo" en nu "Een bijzondere Kerst - Intermezzo 2". Het eerste Intermezzo behandelde een groot gedeelte van de nacht van 24 op 25 december. Dit nieuwe verhaal gaat verder waar ik toen gebleven ben.
Het zal anders zijn dan anders. Het verhaal is namelijk nog niet klaar. Ik moet nog een stuk schrijven, en tijd voor uitvoerige controles om het zo goed mogelijk te maken (goed is goed, perfect niet nodig) heb ik niet. Mijn excuses vooraf voor fouten (wat voor dan ook) die voor kunnen komen.
Veel plezier met het lezen!
Groeten,
Lucky Eye
KERST EN JAARWISSELING 2025
-
yogay
- Vul het getal in: 0
Re: KERST EN JAARWISSELING 2025
Beste Lucky Eye, Oliver en alle lezers en schrijvers,
Van harte wens ik iedereen 'n fijne, gelukkige en gezellige kerst.
Moge de jaarwisseling veilig (óók, nee, júist voor de hulpverleners!) verlopen.
Alle goeds voor 2026.
Met hartelijke groet,
Johan
Van harte wens ik iedereen 'n fijne, gelukkige en gezellige kerst.
Moge de jaarwisseling veilig (óók, nee, júist voor de hulpverleners!) verlopen.
Alle goeds voor 2026.
Met hartelijke groet,
Johan
Re: KERST EN JAARWISSELING 2025
Als eerste wens ik iedereen hele fijne dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!
En Lucky, fijn dat je er bent, met een mooie traditie.
We gaan lezen!
Oliver
En Lucky, fijn dat je er bent, met een mooie traditie.
We gaan lezen!
Oliver