Fopke Deel 3.a Frankrijk
Die zomer mocht ik met de familie van Fopke mee naar Zuid-Frankrijk. Zij hadden daar een tweede huis, op een berghelling boven een heldere rivier. De halve berghelling hoorde bij het huis, en de oever van de rivier. Het huis was zelf gebouwd, door de vader en broers van Fopke, met stenen uit de rivier. Iedere zomervakantie gingen ze daar naartoe. Zes weken lang werd er gebouwd aan het huis en gespeeld in de rivier. En soms paard gereden in de bergen.
Ik was nog nooit in het buitenland geweest; wij hadden daar thuis het geld niet voor. Wat een fantastisch avontuur, om hieraan mee te mogen doen, samen met Fopke.
Fopke en zijn broer en zus mochten altijd een vriendje resp. vriendinnetje meenemen op vakantie. Omdat ik een paar jaar jonger was dan hem, mocht ik niet als Fopke’s vriend mee. Zijn zus was van mijn leeftijd (13 jaar), dus ik was zogenaamd haar vakantievriend. Fopke mocht een vriend meenemen die 15 jaar was. Michael heette hij. Ik was heel benieuwd hoe dat uit zou pakken, en of Fopke en ik de privacy zouden kunnen vinden voor intimiteit en seks. De eerste week was Michael er nog niet bij, dus had ik Fopke voor mezelf.
Ik kijk mijn ogen uit terwijl we door het zonovergoten landschap rijden. Dit is voor het eerst dat bergen zie, en snelstromende rivieren. Ik ben op slag verliefd op dit landschap.
We rijden het zijdal in waarin het huis staat, en even later de oprit naar het huis op. Een steil grindweggetje; het knerpt onder de banden als we stoppen voor een indrukwekkend huis. Vier slaapkamers, drie badkamers, een grote keuken en een ruime woonkamer met grote schouw. De verkoolde resten van een halve boom liggen er nog in. Een groot terras geeft uitzicht op de blauw-witte rivier en de berghellingen daarachter. Met open mond loop ik alles te bewonderen.
Dan stoot Fopke me aan.
“Kom, dan gaan we onze slaapkamer bekijken,” knipoogt hij.
Het blijkt dat wij een kamer hebben boven de schuur, dus niet in het huis zelf. Dat biedt mogelijkheden! We beklimmen een houten ladder, en Fopke doet het licht aan. Onder het puntdak staan drie bedden. Dus we hebben wel privacy, maar met zijn drieën. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, met Michael erbij.
“Hierachter is een eenvoudige badkamer”, wijst Fopke. “Voor een douche moeten we naar het huis.”
Ik vind het best, ben eenvoud gewend.
Na het avondeten gaan we nog een poosje op het terras zitten, in de zachte zomeravond. De zonsondergang tovert voortdurend wisselende kleuren om de berghellingen. Het geluid van krekels is oorverdovend.
“Dat zijn geen krekels, maar cicaden. Die maken veel meer lawaai,” zegt Fopke.
“Als ze zich vannacht maar wat rustig houden. Ik wil wel kunnen slapen,” zeg ik.
“Hm, waarschijnlijk heb je meer last van de warmte,” antwoordt Fopke. “Of van mij,” zegt hij er zachtjes achteraan, met een knipoog.
Als tot me doordringt wat hij bedoelt, word ik knalrood en kijk schichtig om me heen. Gelukkig, niemand heeft het gehoord. Maar nu krijg ik wel meteen stijve in mijn korte broek. In de schemering valt dat echter niemand op.
Dan wordt het tijd om naar bed te gaan. Ik kan mijn opwinding nauwelijks bedwingen. We gaan naar de schuur en kraken de trap op naar de slaapzolder.
Terwijl we naar de bedden kijken, die een halve meter uit elkaar staan zegt Fopke:
“Dit is niet gezellig. Kom, we zetten ze tegen elkaar.”
Terwijl we met zijn tweeën de bedden tegen elkaar schuiven, maakt mijn pik een sprongetje. Dit belooft wat.
We poetsen onze tanden in de badkamer, en kleden ons dan uit. In alleen ons onderbroek kijken we elkaar aan. Wat ziet Fopke er toch prachtig uit! Zijn gespierde lijf is mooi gebruind en glad. Zijn biceps, schouders en bovenbenen zijn perfect ontwikkeld, en vragen erom gestreeld te worden. Zijn halflange haar omgeeft een mooi, vriendelijk gezicht. Met een geile glimlach kijkt hij me aan en begint een soort van striptease dans. Zijn duimen haken achter zijn broekband, en langzaam schuiven zijn handen naar beneden. Hij maakt me gek, en mijn onderbroek wordt een tent. Zijn schaamhaar komt tevoorschijn, en even later de schacht van zijn lul.
“Laat mij dat doen!”, smeek ik.
Fopke lacht, en gaat uitnodigend op zijn bed liggen, met zijn benen wijd. Ik kruip op mijn knieën tussen zijn benen en begin met beide handen zijn benen te strelen. Ik geniet van de zachte haartjes op zijn dijen. Terwijl ik zijn kruis nader, zie ik de bobbel in zijn broek groeien. Met mijn rechterhand strijk ik over de volle lengte van zijn lul, terwijl mijn linkerhand zijn volle zak streelt over de zachte stof.
Dan kan ik me niet langer beheersen, ik móet zijn lul zien en proeven.
Ik pak de broekband vast en schuif hem naar me toe. Fopke tilt zijn heupen op, en daar komt zijn prachtstuk in volle glorie tevoorschijn. Hongerig stort ik me op zijn warme staaf en zuig die meteen naar binnen. Geen voorspel, geen omtrekkende bewegingen, niet eerst likken. Ik móet die lul meteen in mijn mond voelen en proeven. Het is alweer een paar weken geleden…
“Whoo, rustig aan tijger, we hebben nog de hele nacht!”
Met tegenzin laat ik zijn lul uit mijn mond glijden.
“Hoe vaak kun jij klaarkomen in één nacht?”
“Haha, twee of drie keer, denk ik.”
“Dan wordt dit de eerste keer”, zeg ik, en begin weer te zuigen.
“Ho, stop! Ik wil dat de eerste keer ook voor jou fijn is. Laten we een 69 doen.”
Haastig trek ik mijn onderbroek uit, en draai me om. Met een beetje schikken op het krakende bed komen we in de goede positie, en beginnen elkaar te zuigen. Ik word wat rustiger, en we komen in een lekker ritme. Wat een geluk, met Fopke in ons favoriete standje, en zonder enige haast. We kunnen de hele nacht ongestoord samen zijn, en dat de hele week lang!
Ik merk dat Fopke dicht bij een orgasme komt, en ga sneller zuigen, net als hij. Dan steek ik een vochtige vinger in zijn kont. Dat werkt altijd. Zonder gêne kreunend en steunend spuiten we elkaars mond vol. Niemand hoort ons.
Nadat we elkaar schoon gelikt hebben, draai ik me weer om en ga in zijn armen liggen.
“Heerlijk. En dat kunnen we de hele zomer doen,” zucht ik.
“Dan moeten we nog wel wat verzinnen op Michael,” zegt Fopke.
Shit, waarom brengt hij dat nou naar voren.
Er komt een vraag in me op.
“Heb je weleens wat met Michael gedaan?”
Ik kijk hem in de ogen; ik wil een eerlijk antwoord.
Zonder te knipperen zegt hij:
“Nee, nooit. We hebben elkaar weleens naakt gezien. En we hebben het regelmatig over seks met meisjes, maar dat is allemaal theoretisch. Hij heeft geen ervaring, voor zover ik weet. En ik alleen met jou.”
Hij geeft me een snel kusje op de lippen. Mijn dreigende jaloersheid zakt meteen weer.
“Hoe ziet hij eruit? Heeft hij een mooi lijf?”
“Hee, heb je niet genoeg aan mij? Ben ik niet knap genoeg?”
“Oh nee, dat bedoel ik niet! Je bent hartstikke knap! En je hebt een goddelijk lijf!”
“Mooi zo, dat wilde ik maar even weten,” knipoogt Fopke. Daar had hij me mooi tuk.
“Het is meer zo van, als hij een lelijke dikzak is, dan is dat misschien een afknapper als hij in het bed naast me ligt.”
“Haha, meneer is wel veeleisend!”, zegt Fopke, en port me in mijn zij.
Dat leidt uiteraard tot een stoeipartij, eindigend met Fopke bovenop me liggend. Hij houdt mijn polsen vast boven mijn hoofd. We kijken elkaar diep in de ogen, zijn chocolade-bruine in mijn helderblauwe. Langzaam zakt zijn gezicht naar het mijne, en we beginnen een haast eindeloze, hartstochtelijke zoen, terwijl hij met zijn harde pik langs de mijne rijdt.
Na een minuut of tien nemen we rust, en gaan naast elkaar liggen.
“Om terug te komen op Michael: nee, hij is absoluut niet lelijk of dik. Hij is roodharig, met sproeten en groene ogen. Heel slank, en met een bleke huid. Zoals alle roodharigen. Hij moet heel voorzichtig zijn, in de zon, anders verbrandt hij heel snel.”
Ik krijg een beeld voor ogen van een nogal apart uitziende jongen. De enige roodharigen die ik ken zijn Pipo de Clown en Pipi Langkous. Mijn verbeelding vermengt die met elkaar en maakt er een jongen van. Niet bepaald aantrekkelijk.
Ik schud mijn hoofd om het beeld kwijt te raken, en kijk naar Fopke. Wat heb ik toch een geluk, dat deze adonis van mij is.
“Laten we gaan slapen. Als we later wakker worden en zin hebben, kunnen we wel weer verder seksen,” zegt Fopke.
“Hm, natuurlijk hebben we dan zin,” zeg ik, een beetje als een spinnende kat.
Fopke draait me op mijn andere zij, en gaat dan languit tegen me aan liggen, met een arm om me heen.
“Dit heet lepeltje-lepeltje”.
Ik kan de logica daarvan inzien, en vind het heerlijk. Het voelt veilig. Zo is het dus om bemind en begeerd te zijn. In opperste gelukzaligheid val ik al gauw in slaap.