"Dagboek"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder

Re: "Dagboek"

Bericht door Oliver » zo 12 jan 2025, 16:00

Dank jullie wel voor de reacties!

Het was misschien wat compacter dan anders, maar het liep zo.
Het heeft ook voor de helft een flinke tijd op de plank gelegen omdat ik er steeds in vastliep.
Ik hou vaak van een beetje open eindes. Niet alles uitkauwen, niet langdradig laten worden.
Zoals hierboven in één van jullie reacties al stond: seks zou banaal zijn overgekomen en het komt wel goed met die twee.

O ja, Lucky: zijn beroep? Ik heb geen idee. :D
Dat heb ik expres in het midden gelaten. Geen toegevoegde waarde en een beetje lui van mijn kant. Dat scheelt een hoop research. Mijn eigen beroep ga ik er niet voor gebruiken, beetje mijn privacy houden.
Dat symposium? Been there, done that. Inclusief microfoontje, camera en zenuwen. ;)

Sjack013
Vul het getal in: 123

Bericht door Sjack013 » di 25 mar 2025, 14:43

Hallo vrienden,
ik moet eerst het een en ander uitleggen over mijn afwezigheid, afgelopen jaar.
Eind april struikelde ik binnenshuis over een drempel. Via een betonnen muur en dito vloer kwam ik ten val. Gelukkig kwam mijn huishoudelijk hulp binnen paar minuten binnen en vond mij bloedend op de grond. Zij heeft meteen de ambulance gebeld en ik heb 5 weken in het ziekenhuis gelegen met een hoofdwond. Omdat ik alleenwonend ben, mocht ik niet naar huis en moest aansluitend 2 maanden revalideren in Breda. Kortom 3 maanden afwezig. Het enige wat ik hieraan heb overgehouden is, dat ik moeite heb met mijn korte-termijn geheugen. Daarna moest ik mijn leven weer oppakken en had dus weinig behoefte om verhalen te lezen. Al mijn afspraken moet ik opschrijven, want anders vergeet ik ze na 'n paar dagen. C'est la vie.
Nu het verhaal van Oliver. Zoals voorheen ben ik het roerend eens met Lucky Eye. Aangrijpend en meeslepend verhaal. En ja, vriendschap is belangrijker dan seks. Altijd weer een heerlijk verhaal om te lezen en weg te mijmeren. Ook de eeuwige strijd van zelfacceptatie en outen was weer duidelijk aanwezig en gevoelig omschreven.
Oliver, hartstikke bedankt voor dit verhaal. ;)

Oliver
Beheerder

Bericht door Oliver » di 25 mar 2025, 22:05

Hey Sjack!

Bedankt voor jouw reactie, fijn om weer wat van je te horen.
Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat.
Rustig aan!

Dikke groet,
Oliver

Plaats reactie