Witte Merels Deel 30 T

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Wimmie
Vul het getal in: 123

Witte Merels Deel 30 T

Bericht door Wimmie » vr 10 jan 2025, 06:21

Witte Merels Deel 30 T

Naast Wim in bed liggend voel ik me helemaal ontspannen. Het is anders gelopen dan ik verwacht had. Wim had heerlijke lasagne bereid die we samen helemaal hebben opgegeten. Onder het eten begon ik over mijn onzekerheid wat betreft seks. Wim stelde me gerust en zei dat ik het gewoon in mij heb. Ik moet niet willen presteren.

Na het eten hebben we afgewassen naar Wim's gewoonte. Tijdens het afwassen kleedde Wim mij op mijn boxer na uit. Dat wond mij enorm op. Na de afwas ben ik op zijn uitnodiging op zijn benen gaan zitten. Dat is voor ons beiden een fijne houding. Daarna nam hij mij mee naar de badkamer. Het bad liep intussen vol. Hij trok mijn boxer naar beneden en vroeg mij in het bad te stappen. Het was wel heet, maar niet te. Wim kleedde zich langzaam voor mijn ogen uit en stapte bij me in het bad. Ik voelde me al de hele tijd erg opgewonden en zag het bij Wim voor mijn ogen ook gebeuren. Na een flinke periode ontspannen in het bad liggen, hebben we elkaar afgedroogd waarna zijn slaapkamer ons einddoel werd.

Wanneer ik op mijn zij in zijn armen lig, zegt hij: “Ik wil je dicht bij mij. Dat is het doel. Het doel is niet het orgasme, dat komt vanzelf op het einde. Geniet van mij en ik zal van jou genieten.”

Hij streelt me en ik kopieer het. Omdat ik voor Wim op mijn zij lig is dat strelen wat lastig. Ik probeer mezelf op mijn rug te draaien. “Lig je niet lekker in mijn armen?” vraagt Wim mij. “Jawel, ik lig heel lekker, maar in deze houding kan ik je moeilijk strelen.”
“Je mag gewoon blijven liggen en genieten van wat ik bij je doe. Voor zover je mij kan strelen, doe je dat. Ik vind het op deze manier lekker. Ik hoop jij ook. Jouw beurt komt straks. Je bent ongeduldig, lieve Thomas!” Ik nestel me weer in Wims armen.
“Je hebt gelijk.“ reageer ik.

Wim kietelt me over mijn borst. Hij speelt met mijn tepeltjes. Wat voelt dat aangenaam. Met zijn handen gaat hij langzaam naar beneden. Onder mijn navel aangekomen gaat hij weer naar boven. Ik lig ontspannen te genieten. Wim merkt dat, hij vraagt: “Kan je nu echt genieten, Thomas?” Ik zucht een keer diep van genot. “Ja, dit is heerlijk.”

Langzaam gaat Wim steeds een stukje lager. Dan tikt hij de top van mijn piemel aan en keert weer terug naar boven. Dat herhaalt hij, iedere keer een stukje lager. Ik raak meer opgewonden en kan toch ontspannen blijven. Dit is nieuw voor mij.

Wim houdt uiteindelijk op en draait zich om, zodat ik achter Wim lig. Ik snap zijn bedoeling en ga hetzelfde bij Wim doen. Even schiet het door mijn hoofd: moet ik niet proberen te variëren? Ik besluit: neen, ik vond het lekker, Wim vindt het vast ook goed. Ik zoek andere plekjes op om te ervaren hoe Wim daarop reageert. Zo streel ik hem heel zachtjes onder zijn oksels. En ik ga wat lager door naar beneden te gaan zonder zijn piemel te beroeren. Ik streel zijn dijen, heel langzaam. Ik voel Wim ontspannen onder mijn handen. Dit is toch wel heel lekker.

Wim neemt opnieuw het initiatief. Daar ben ik heel blij mee. Ik kan het trage tempo volgen en dat maakt mij heel relaxt. Hij draait ons beiden om. Ik lig nu op mijn andere zij, Wim buigt zich over mij heen. Hij streelt met zijn ene hand mijn borst en buik, met zijn andere hand mijn rug. Dit is dubbel genieten. Mijn billen zijn erg gevoelig voor strelen, blijkt. Ik krijg er kippenvel van. Dit is echt genieten, zo verwend worden. Wim had gelijk toen hij zei dat het niet om prestatie maar om intimiteit gaat. Dat ik dat nog niet begrepen had. Langzaam dringt het tot mij door. Het is heerlijk zo om de beurt of soms tegelijk elkaar te verwennen.
Hij heeft een effen, zachte huid. Hij is gespierd, maar niet tè. Hij is niet mager, maar heeft overal net genoeg vlees. Dat streelt lekker. Ik kan voelen wat hij prettig en nog prettiger vindt. Als zijn lichaam niet reageert zal hij daar net als ik minder gevoelig zijn. Langzaam leer ik hoe ik zelf reageer en ook hoe Wim reageert op mijn strelingen.

Ik verlies alle gevoel voor tijd wat me niets kan schelen.
Wim drukt me op mijn rug. Hij gaat tussen mijn benen zitten. Die moet ik dus spreiden. Hij gaat mij weer strelen, van boven naar beneden, met twee handen tegelijk. In spiegelbeeld links en rechts. Hij gaat tot aan mijn bovenbenen van boven naar beneden. Dan gaat hij aan de binnenkant van mijn benen omhoog. Hij streelt mijn liezen, streelt voorzichtig mijn ballen en gaat langzaam omhoog langs mijn piemel, die knalhard is, de hele tijd al! Zijn vingers kriebelen mijn buik en hij streelt mij tot aan mijn hals. Hij beroert mijn mond, streelt mijn lippen met zijn vingers en gaat weer terug. Dit maakt mij knettergek. Wim kijkt me aan. “Is dit lekker, Thomas?” “Zo geweldig dat ik het niet lang meer volhoud en klaar kom.” antwoord ik. “Zullen we dat nog even uitstellen?” vraagt Wim.
“Ik heb onthouden wat je gezegd heb.” reageer ik. “Dat het orgasme op het eind vanzelf komt. Ik wil nog niet naar het einde.”
“Dan zet ik een stapje terug en jij mag mij op jouw beurt laten genieten. Je doet het heel goed, Thomas!”

Wim aait mijn dijen en mijn billen en gaat dan weer omhoog. Nu laat hij mijn lippen ongemoeid maar is mijn nek zijn doel.
We keren de rollen om en ik ga tussen de gespreide benen van Wim zitten. Ik probeer uit wat Wim bij mij gedaan heeft en hij geniet zichtbaar. Hij heeft zijn opwinding beter onder controle dan ik zojuist. Hij doet van tijd tot tijd zijn ogen open om te zien wat ik doe. Hij kijkt tevreden. Ondanks het feit dat ik ontspannen ben, blijf ik de hele tijd knoeperhard.
Wim komt naast mijn benen zitten. Hij begint bij mijn hoofd en streelt mijn gezicht, ook mijn lippen. Dan buigt hij zich over mij heen en zoent me op de lippen. Meteen is hij weer weg en gaat langs mijn wangen naar mijn hals en streelt mij tot hij weer bij mijn piemel is. Hij kijkt mij aan. “Zal ik het nu gaan opvoeren, lieve Thomas?” vraagt hij. Langzamerhand kom ik er wel aan toe. Ik knik. Dat is niet meer moeilijk.

Het hele ritueel vanaf mijn haren tot aan mijn benen herhaalt zich, tot twee keer toe tot Wim zich op mijn piemel concentreert. Hij staat stevig overeind en ik heb het idee dat ik maar een heel klein duwtje nodig heb om klaar te komen. Toch weet Wim mij zo voorzichtig te strelen dat ik mijn opwinding maar heel langzaam voel toenemen. Ik kom steeds dichter bij het punt waar geen terugkeer mogelijk is. Het is een heerlijk gevoel, spannend, terwijl ik me toch heel rustig voel. Beetje bij beetje overspoelt het fijne gevoel dat bij klaarkomen hoort mijn hele lichaam en met een diepe zucht loos ik mijn zaad. Het is lekker klaar te komen zonder er zelf iets voor te doen. Het is een veel intensere ervaring. Ik heb het idee van de wereld te zijn. Als ik mijn ogen open doe, zit Wim me geïnteresseerd aan te kijken. Hij hoeft me niets te vragen, ik begrijp zo wat hij weten wil.

“Het was heerlijk. Ik ben nog nooit zo lekker en zo heftig klaargekomen, Wim. Dank je wel!”
“Dat bedoelde ik toen ik zei dat het klaarkomen vanzelf zou komen. Geniet er nog even van. Ik kruip dicht tegen Wim aan, liggend op mijn zij. Met mijn natte buik maak ik zijn zijkant nat. Ik blijf even liggen, ga op mijn knieën naast Wim zitten en herhaal wat hij bij mij heeft gedaan. Ik merk dat Wim anders reageert dan eerder, intenser. Wanneer ik aan zijn reacties merk dat het kan, ga ik ook weer tussen zijn benen zitten. Ik streel zo voorzichtig mogelijk. Wim spant zich op en zijn ademhaling versnelt. Ik zie dat hij bijna klaar komt. Ik ga voorzichtig verder en dan komt Wim. Ik geniet. Het is zo fijn iemand anders te zien genieten van het klaarkomen. Wim kijkt mij glunderend aan. “Dat was heel lekker, Thomas, dat heb je heel goed gedaan. Zie je nu dat je het kan?”
Ik knik, ik voel me blij en gelukkig. Ik kruip tegen Wim aan. Op mijn zij. Wim draait zich ook op zijn zij en kust me. “Ik houd van jou, Thomas.” “Ik ook van jou, lieve Wim. Ik weet nu helemaal zeker dat ik van je houd!”

Gesloten