Aangenaam verrast door Robert deel 34 en tevens het einde

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
willemhendrik

Aangenaam verrast door Robert deel 34 en tevens het einde

Bericht door willemhendrik » ma 30 nov 2009, 19:50

Vind het een droevig einde maar was wel mooi schrijf zo verder doe ons dat plezier wel aub hartelijk dank voor de mooie uren die ik hier met jouw verhaalheb mogen door brengen was zeer mooi en ga aub verder met schrijven dit was wel een lang verhaal maar ik zocht elke dag naar het volgende deel echt man heel hartelijk dank ;) ;) ;) ;)

Bingo

Re: Aangenaam verrast door Robert deel 34 en tevens het einde

Bericht door Bingo » ma 30 nov 2009, 23:17

Hartelijk Dank Willemhendrik,

Het doet me goed om een reactie te krijgen ( en dan ook nog een goede ).
Ik ben benieuwd of er nog meer komen, ik zal zeker weer een nieuw verhaal schrijven.
Maar voorlopig even niet, ik wacht eerst even af of er nog meer reactie's gaan komen.
Ik ben in iedergeval blij dat ik jou zoet heb kunnen houden, en jij ervan heb genoten.

Groetjes Bingo

Sander

Bericht door Sander » di 01 dec 2009, 22:43

Hallo Bingo,

Dank je wel voor de vele uren leesplezier, elke keer weer was het een genot om het verhaal te volgen, helaas een droevig einde, maar niet alle verhalen eindigen met een "en ze leefden nog lang en gelukkig", ik hoop ook zeker dat je nog een keer een verhaal gaat schrijven, je hebt een mooie duidelijke schrijfstijl en je weet alles heel mooi te brengen en op de juiste momenten de spanning wat op te voeren.

BEDANKT!

jefkke2
Vul het getal in: 0

Bericht door jefkke2 » wo 02 dec 2009, 19:41

Hoi Bingo,

Natuurlijk had ik gehoopt dat dit verhaal met nog meer dan 30 tot 70 delen door zou gaan. Maar helaas, dan wordt hij ook wel heel erg lang. Maargoed, dit einde heeft alles goed gemaakt. Wat een intens verdriet moeten die mensen gehad hebben! Maar toch mooi dat ze die laatste week(weken) nog zoveel van elkaar hebben mogen genieten! Ook dat hij eerst mee heeft gerezen naar Nederland voor hij stierf is ook mooi! en dan die klap dat Robert vreemd ging... hmm.. hoop dat daar nog eens een vervolg op komt. Dat ze beide het geluk hebben gevonden, of naar jaren elkaar weer terug vinden. Maargoed, daar moet je ook maar interesse in hebben of zin in hebben. Maar alle begrip als je dat niet zou doen hoor!! Heb me nu al uitermate vermaakt met deze 34 delen!
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Plaats reactie