Hoi Oliver!
Ook jij bedankt voor je reactie.
Dat heb ik nou ook altijd met verhalen als ik die lees: het lastig vinden om te reageren.
Maar ... ben zelf wel heel blij als mensen op de hoofdstukken die ik plaats reageren. Speculaties doen mij soms glimlachen, maar soms ook schrikken. Het eerste omdat mijn lezers er naast zitten, of juist aardig in de goede richting komen. Het tweede als ik het gevoel krijg dat ik te snel dingen heb verklapt.
Soms probeer ik heel bewust de clou van het verhaal zo lang mogelijk te verbergen. Niet meteen aan te geven waar het allemaal over gaat. Ik weet dat sommige lezers dat ook heel frustrerend vinden. Die willen juist snelheid in een verhaal. En ja ... zo werkt het niet voor mij.
Opbouwen gaat bij mij langzaam in dit verhaal. Ik heb nu al drie hoofdstukken geplaatst en nog weet je heel weinig over Richard. En ... dat is de bedoeling

Zo houd ik een aantal lezers geboeid en uitziende naar elke vrijdag dat er weer een nieuw hoofdstuk verschijnt.
En degenen die er niet tegen kunnen ... die hebben er allang iets op gevonden. Die wachten gewoon tot alle hoofdstukken zijn geplaatst om dan alles in één keer te lezen. Maar ... ik zeg het er maar bij ... het was mijn voornemen om me te houden bij korte verhalen na 'Blanco' maar ... het zijn in mijn bestand toch weer heel wat pagina's geworden ...
Groeten,
Lucky Eye