De hele week was ik met Brittany en haar vriendinnen/vrienden. Ik en Derek zijn denk ik vrienden? Ik weet het niet die jongen word nog mijn dood. Hij is soms heel erg aardig maar de andere keer is hij weer de klootzak aan het spelen maar het boeit me niet echt. Het is al vrijdag en ik moet volgensmij uit bed.
“JOEY OPSTAAN JE MOET NAAR SCHOOL”.
Ja uit bed gaan dus. Misschien ben ik wel iemand die in de toekomst kan kijken net als Raven. Haha leuke show That’s so raven. Ohjaa ik moest nog uit bed komen. Ugggghh. slaperig kom ik weer mijn bed uit Ik loop naar de keuken en zie mijn vader daar een krant lezen. “goedemorgen Joey er liggen nog pannenkoeken op de aanrecht voor als je nog wilt”. Ik begroet hem met een “wat jij wilt” en pak wat pannenkoeken. Weet je wat het is met mijn vader hij snapt mij niet. Hij snapt niet hoe ik me voel nu we hier zijn. Ik voel me best wel kut dus ik probeer geen aandacht aan hem te besteden dan snap hij me eindelijk. Hoe het voelt om alleen te zijn. Als ik klaar ben ruim ik mijn borden op ga ik naar boven en loop de badkamer in ik douche even pak mijn kleren en doe ze aan. Vandaag heb ik een korte Cargobroek en een witte polo met mijn zwarte nikes. Ik pak mijn schooltas voordat ik uit de deur ga roep ik nog een “doei” en krijg een “veel plezier zoon” terug.
“JOEEEEYYYYYYYY”. Is het eerste wat ik hoor als ik de schoolplein oploop. Verward kijk ik rond tot mijn ogen op een blond meisje valt. BRITTANY. Ze komt naar me toe en we lopen samen weer naar binnen. Als ik bij mijn kluis kom aanlopen zie ik een jongen met een leren jasje aan mijn kluis leunen. “Brittany, ik zweer ik ga die echt hel geven als hij daar niet weg is als ik daar ben”. Brittany giegelt maar haar gezichtsuitdrukking verandert meteen naar een..Bange? uitdrukking. Snel volg ik haar ogen en zie dat Derek voor mijn kluisje staat. “Joey... m-misschien kun je wel later je spullen halen j-joey neee niet gaan!”. Ik besluit daar niet op te reageren en ga toch voor derek staan. Hmm koppig ja dat weet ik... “Je leunt tegen mijn kluis aan dus ff schuiven”. Derek kijkt me verbaasd aan voordat hij met een “nee” Reageert. “Waarom ben je zo vervelend” Mompel ik. “Ik weet niet waarom ben jij zo koppig”. Voordat ik weer kan reageren komt Brittany ertussenin, “Joey kom we gaan”.
“Ja Joey ga maar”. Zegt Derek.
Ik laat een zucht van frustatie uit en loop met Brittany naar mijn les. “Joey ik heb gezegd-“. Voordat ze haar zin kon afmaken doe ik het voor haar. “blijf uit zijn buurt jaja”. Ze knikt en zegt niks verder.
(2 uren later)
Ik ben zo moeeee. Ik heb net van alles gehad en ik denk niet dat mijn hoofd nog meer aankan. Als ik tijdens de pauze naar de kantine wil lopen word ik in een kast gesleurd met een hand voor mijn mond waardoor ik niet kan schreeuwen. Dus doe ik het enige wat ik nog aankan. “AAAAHHHH JE BEET ME VERDOMME”, jupp gebeten hij liet me gauw los. “Derek wat the fuck”. Ik kijk hem boos aan. “Kleintje je hebt wel een heel grote mond hé misscien moet ik daar maar iets aan doen? ”. Ik kijk hem verwart aan maar voordat ik wat kan doen voel ik zijn zachte lippen op de mijnes. Ik voel de vlinders in mijn buik maar snel trekt hij terug. “Je bent sexy als je boos kijkt kleintje”. Met die woorden en een knipoog loopt hij weg.
Ik raak mijn lippen zachtjes aan met mijn wijsvinger en glimlach. Jupp hij wilt mij. Als ik de les binnenloop kijkt Brittany me aan met een vragende blik "Waar was je in de pauze? Christina vroeg naar je volgens mij heeft die meid wel een oogje op je"
"Ughhhh waarom moest ze mij nou weer leuk vinden".
"Of je vertelt haar dat je niet op... meisjes valt".
"Ja... of niet ik ken haar niet zo goed. Brittany knikt en gaat verder met de les. Brittany is echt een aardig meisje maar ik weet dat ze problemen heeft met het feit dat ik homo ben maar ze probeert het en daar ben ik dankbaar voor.
School is eindelijk voorbij en ik loop weer richting mijn huis. Na een tijdje te lopen begint het te regenen ik zucht en loop wat harder. *toett toett* “stap in”. Ik kijk naast me en zie Derek in een zwarte audi zitten. Ik rol mijn ogen en loop verder. “STAP IN”. Wie denkt hij wel dat hij is zomaar naar mij te gaan schreeuwen. Ik besluit toch maar in te stappen dus loop ik naar zijn auto toe en stap in. “Greenwood Drive 12”. Zeg ik kortaf. Hij knikt en zegt niks. Na een tijdje ben ik de stilte zat en wil ik hem irriteren dus doe ik zijn radio aan en zing mee op een liedje van justin bieber. “Yoo doe die shit uit en raak mijn radio niet aan”. Zegt hij geïrriteerd terwijl hij de radio uitzet.”Oké dan Grumpy Cat”. Ik frons terwijl ik dit zeg “Noem me niet zo”. Zegt hij met een zucht. Om eerlijk te zijn dacht ik dat hij mij uit de auto zou schoppen. “Waar zijn weeee” Zeur ik. “We zijn bijna bij jou huis”. Ik laat een verveelde zucht en kijk rond in zijn auto.
“heb je kauwgom?”.
“Nee”.
“Waarom niet?”.
“Omdat ik gewoon geen kauwgom heb en mond dicht nu”.
“Grumpy cat”. Mompel ik zachtjes.
Ik kijk even richting Derek en bestudeer zijn gezicht. Hij heeft een karamelachtige huidskleur en mooie dikke lippen een schattig neusje en een hele rechte kaak. En zijn ogen... die mooie groene ogen die mij nu aanstaren... wacht WAT... “Goedgekeurd?”. Vraagt hij met een grijns. OMG ik denk dat ik nu echt heel hard aan het blozen ben. Ik kijk snel weg en merk dat we voor mijn huis zijn. “we zijn er”. Ik knik alleen maar en stap uit de auto en loop naar mijn deur. Als ik mijn sleutels uit mijn zak haal wil ik net de sleutel in de slot doen als ik een tik op mijn schouders voel ik draai me om en zie weer die mooie groene ogen. waar ik zou van hou.. Ik bedoel.. mooi vind... ik bloos aan die gedachte en Derek kijkt me raar aan. “J-ja?”. Krijg ik er net uit.
“Nou.. uhh..” hij krabt eerst aan zijn achterhoofd voordat hij verder gaat. “wil je misschien morgen.. gaan jeweetwel.. op een date?”.
Volgensmij stond ik met mijn ogen wijd open want hij keek me wat geschrokken aan.
“WAT DENK JE DAT IK HOMO BEN DEREK WAT DENK JIJ WEL?”. Schreeuw ik zo serieus mogelijk.
“NEE nee ik bedoelde het niet zo!!”. Zegt hij gesc hrokken. Ik barst in lachen uit. “Sorry dat moest, ik ga graag met je uit Derek”. We wisselen nummers uit en ik geef hem een kusje op zijn wang en loop naar binnen.
“Wie was die jongen?”. Vraagt mijn vader boos waardoor ik schrik. “PAP LAAT ME NIET ZO SCHRIKKEN ik ben niet eens één minuut binnen en je begint al met al die vragen”.
“Ik ben je vader en ik wil dat je nú tegen mij zegt wie die jongen is”.
“Iemand van school”.
“Ik wil niet dat je in zijn buurt komt die jongen geeft mij een naar gevoel”.
“Doei pap”. En met dat gezegt ik loop naar mijn kamer zuchtend en moe. Ik doe mijn kleren uit en ga op bed liggen. Eerlijk gezegt wil ik niet dat hij met mijn leven bemoeit wie denkt hij wel dat hij is. Net voordat mijn oogleden dichtvallen hoor ik iets wat ik nooit in mijn leven wou horen. “JOEY GABRÏEL FONZ IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JOU”.
Jij bent van mij: 2.
-
- Vul het getal in: 123