Pluk de dag 1
-
- Vul het getal in: 0
Pluk de dag!
Wat een leuk verhaal!
Heb het met plezier zitten lezen. Ook leuk dat het over voor mij leeftijdsgenoten gaat. Ik ben ook nog maar 18 dus ik vind het leuk om te lezen. Er komt ook nog wat sensatie in voor zoals in de boekwinkel, dat maakt het spannend. Nog spannender maakt het einde. De dvd, ik ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden, op de tekst die op de cover van de dvd staat.
Wacht met smart op het volgende deel!!
Ga zo door!!
Heb het met plezier zitten lezen. Ook leuk dat het over voor mij leeftijdsgenoten gaat. Ik ben ook nog maar 18 dus ik vind het leuk om te lezen. Er komt ook nog wat sensatie in voor zoals in de boekwinkel, dat maakt het spannend. Nog spannender maakt het einde. De dvd, ik ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden, op de tekst die op de cover van de dvd staat.
Wacht met smart op het volgende deel!!
Ga zo door!!
Groetjes,
Jefkke2 (Jeffrey)
Jefkke2 (Jeffrey)
-
Re: Pluk de dag!
Hallo Kroontjespen,
Nou voor mij hoef je jezelf niet zo aarzelend te introduceren hoor met dit Carpe Diem. Heel pakkend begin met mooie clifhangers en goede situering.
Los van de paar tikfoutjes (want ik moet altijd wel wat te zeuren hebben zoals sommige lezers op deze site weten) ook nog in goed Nederlands geschreven. Mijn complimenten. Ik kijk uit naar de volgende hoofdstukken (die je gezien hun omvang best paragraafjes mag noemen, maar daarom niet getreurd).
Lieve groet,
Cor
P.S. Is je nickname ontleend aan het voorbeeld van je grote broer, die hoewel hij een volksschrijver was, weigerde van een typemachien gebruik te maken en al zijn manuscripten met de kroontjespen heeft geschreven?
Nou voor mij hoef je jezelf niet zo aarzelend te introduceren hoor met dit Carpe Diem. Heel pakkend begin met mooie clifhangers en goede situering.
Los van de paar tikfoutjes (want ik moet altijd wel wat te zeuren hebben zoals sommige lezers op deze site weten) ook nog in goed Nederlands geschreven. Mijn complimenten. Ik kijk uit naar de volgende hoofdstukken (die je gezien hun omvang best paragraafjes mag noemen, maar daarom niet getreurd).
Lieve groet,

Cor
P.S. Is je nickname ontleend aan het voorbeeld van je grote broer, die hoewel hij een volksschrijver was, weigerde van een typemachien gebruik te maken en al zijn manuscripten met de kroontjespen heeft geschreven?
Laatst gewijzigd door cor van dongen op za 26 sep 2009, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Pluk de dag 1
Nou je zegt geen schrijver te zijn,maar ik vind het goed in elkaar zitten wat je hebt neergezet.
Ik ben echt benieuwd naar de volgende delen.
Goed hoor
groetjes Mike
Ik ben echt benieuwd naar de volgende delen.
Goed hoor
groetjes Mike
-
Re: Pluk de dag 1
Ja hoor schrijf lekker zo door komt wel goed met je weet ik zeker is zeer mooi in het begin wacht op de volgende kom op laat maar gaan er zijn slechtere schrijvers Groetjes Wim.
-
- Vul het getal in: 0
Hey,
Ik wil je zeggen dat je echt een heel goed verhaal hebt opgezet.
Ik hoop dat er nog vele volgen.
X Ronald
Ik wil je zeggen dat je echt een heel goed verhaal hebt opgezet.
Ik hoop dat er nog vele volgen.
X Ronald
Wat er allemaal gebeurt in het eerste hoofdstuk is natuurlijk geen normale gang van zaken in onze wereld, maar een verhaal in elkaar zetten dat kun je zeker.
Het is net wat Oliver zegt: het gaat niet over sex alleen en is het ook veel leuker wanneer je de tijd neemt om de personen waar het om gaat te omschrijven en dat is ook jouw bedoeling neem ik aan.
Ga zo door "kroontjespen" ( leuk bedacht hoor). Veel lezers weten amper wat dat woord inhoudt.
We wachten het vervolg met plezier af.
Groetjes, Theo
Het is net wat Oliver zegt: het gaat niet over sex alleen en is het ook veel leuker wanneer je de tijd neemt om de personen waar het om gaat te omschrijven en dat is ook jouw bedoeling neem ik aan.
Ga zo door "kroontjespen" ( leuk bedacht hoor). Veel lezers weten amper wat dat woord inhoudt.
We wachten het vervolg met plezier af.
Groetjes, Theo
Ik heb nog geschreven op school met een kroontjespen 

IK heb de reacties even bij het verhaal zelf weggehaald om daar de voglorde van plaatsen een beetje intact te laten en alles hierheen verplaatst.
Ik heb het nog niet gelezen, ben een weekje weg geweest, maar aan de reacties te zien zal ik binnenkort eens snel beginnen...
Groet!
Oliver
Ik heb het nog niet gelezen, ben een weekje weg geweest, maar aan de reacties te zien zal ik binnenkort eens snel beginnen...
Groet!
Oliver
Ik heb het ondertussen gelezen en ik kan maar één ding zeggen; ga door!
Zoals hierboven al gezegd is, leuk verhaal, goed geschreven en een cliffhanger die schreeuwt om een snel vervolg!
Zoals hierboven al gezegd is, leuk verhaal, goed geschreven en een cliffhanger die schreeuwt om een snel vervolg!