Onderwerpen en discussies over de verhalen.
-
Oliver
- Beheerder
Bericht
door Oliver » ma 26 mei 2014, 00:22
Op het eerste gezicht leest dit als een overgang tussen de Wadden en de nieuwe situatie als ze allebei thuis zijn, maar er gebeurt meer dan je in eerste instantie denkt.
Ik vraag me af of hij zijn broer duft te vertellen dat hij homo is.
Fijn deel weer!

-
Hans Bernard
- Vul het getal in: 0
Bericht
door Hans Bernard » ma 26 mei 2014, 06:29
Opnieuw verrast het me weer hoeveel je in het cursieve deel niet schrijft en toch zegt.
Je geeft dit deel weer zo'n lading mee. In tegenstelling tot het tweede deel waarin je ons
a.h.w. aan de hand meeneemt langs de verdere kennismaking van Eddy en Remco,
weliswaar ook met het nodige 'tussen de regels door'.
Inderdaad weer een mooi deel.
Hans
-
dkz09
Bericht
door dkz09 » za 31 mei 2014, 13:40
Hoi Michael,
Mijn ben je nog niet verloren met je verhaal. Ik lees elke week het nieuwe hoofdstuk. Ik krijg ergens het idee dat Eddy een poging tot zelfmoord heeft geprobeerd. Omdat zijn ouders er achter zijn gekomen dat hij homo is. Maar goed dit is mijn idee wat betreft Eddy en zijn polsen. Verder ben ik benieuwd hoe het allemaal gaat lopen tussen Eddy en Remco. En hoelang Eddy zijn gevoelens kan verbergen voor de rest.
Veel succes en ik kijk uit naar de rest van het verhaal.
Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015
*Wees wie je bent en wees daar trost op*
-
Michael87
- Vul het getal in: 123
-
Contacteer:
Bericht
door Michael87 » zo 01 jun 2014, 05:17
Dag allemaal,
Deel 11 alweer. Waarin Eddy en Diede elkaar wat beter gaan begrijpen en waarin Remco voor de eerste keer bij Eddy thuiskomt.
Is Eddy's angst terecht? Of wordt het gewoon een gezellige middag?
Nieuwsgierig? Lees het
hier.
Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]
-
Sjack013
Bericht
door Sjack013 » zo 01 jun 2014, 11:17
Nou Michael, een gezellige middag is het zeker geworden. Op zondagochtend lezen over verliefde pubers is heerlijk. Ik snap het gevoel, dat Geoff opmerkt. Dat kan de reden zijn van zijn poging. Of de ouders zijn er achtergekomen, dat de vriendschap tussen Eddy en Remco meer is dan oppervlakkig. Maar het avondeten is een ultieme test voor hen. Uit ervaring weet ik, dat moeders meer zien, dan dat ze het laten blijken, dus......... Spannend!!!
De verstandhouding tussen Eddy en Diede wordt steeds meer duidelijker. Maar door die duidelijkheid komen ook steeds meer vragen bij me op. Het klikte duidelijk niet tussen de twee broers, toen ze nog beiden thuis woonden. In de drie jaar, dat Diede niet meer thuis woonde, is blijkbaar die situatie niet veranderd. Waarom hebben die twee broers niet eerder zo'n gesprek gehad? Waarom is Diede nu ineens wel zo bezorgd om Eddy? Waarom wordt Remco niet gebeld? Of ga ik zoals gewoonlijk weer te snel? Kortom, ik heb weer een week de tijd, om verder te denken over dit verhaal.
Michael, bedankt!!!
Sjack
-
Michael87
-
Contacteer:
Bericht
door Michael87 » zo 01 jun 2014, 11:41
Dag Sjack,
Wat ik zo mooi vind aan jouw reacties, is dat je altijd precies die vragen weet te stellen waar het om gaat.
Je zult moeten wachten inderdaad, maar de antwoorden komen zeker...
Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]
-
Sjack013
Bericht
door Sjack013 » zo 01 jun 2014, 23:17
Michael, dat heet psychologie. Hoe beter je de schrijver leert kennen, hoe beter je zijn gedachtegang kunt volgen
Maar ik wacht wel geduldig af tot volgend week. Heel veel succes!!!
Sjack
-
Oliver
- Beheerder
Bericht
door Oliver » di 03 jun 2014, 23:12
De verliefdheid tijdens het vliegeren spat er vanaf. Erg leuk om te lezen en mee te mogen maken.
Aan de andere kant blijft dat zwaard van Damocles boven het geheel hangen. Ik heb nog steeds geen idee welke kant het op gaat, en dat is een compliment.

-
Michael87
-
Contacteer:
Bericht
door Michael87 » zo 08 jun 2014, 07:37
Dag allemaal,
Diede wordt boos als Eddy hem vraagt iets voor hem te doen.
Eddy en Remco hebben het erg leuk gehad tijdens het vliegeren. Heeft Eddy's moeder iets door?
Deel 12 staat online!
Groet,
Michael
-
Hans Bernard
- Vul het getal in: 0
Bericht
door Hans Bernard » zo 08 jun 2014, 08:03
Michael,
Weer een knap staaltje vertelkunst. Vooral in het tweede deel valt het op
hoe precies je telkens de juiste sfeer weet te scheppen bij wat er gebeurt.
Ik denk dan aan het moment bij de spinnen of als vader onverwacht binnenkomt.
Je neemt ons mee in de gevoelens van het moment. Opnieuw een heel mooi deel.
Dat doet verlangen naar meer.
Hans