Deel 3!
Ja, de kat of Bas die plots opduikt... Inderdaad een groot verschil

Maar hoe zal Bas reageren? En Dennis? Blijft de spanning?
Lees maar...

Ik ben een gevoelsmens, ik schrijf vanuit m'n gevoel. En ik ben een "visuele mens", of hoe zeg je dat? In gedachten beeld ik me alles in.Sjack013 schreef:Waarom krijg ik het gevoel, dat jij vanuit eigen ervaring dit verhaal schrijft, DomiNIC? Het is zo beeldend beschreven, dat ik het gevoel heb, getuige te zijn van hetgeen er daar plaatsvindt. En dat is een compliment waard.
Hoi DomiNIC,DomiNiC schreef:Ik ben een gevoelsmens, ik schrijf vanuit m'n gevoel. En ik ben een "visuele mens", of hoe zeg je dat? In gedachten beeld ik me alles in.Sjack013 schreef:Waarom krijg ik het gevoel, dat jij vanuit eigen ervaring dit verhaal schrijft, DomiNIC? Het is zo beeldend beschreven, dat ik het gevoel heb, getuige te zijn van hetgeen er daar plaatsvindt. En dat is een compliment waard.
Als je zegt: Een tomaat valt op de grond... Dan zie ik in gedachten die tomaat vallen, landen, en alle openspattende troep zie ik er ook bij.
:-p
*vanavond is het tomatensaus met pasta... Van verse tomaten... Ik zal grinniken als ik aan de tomaten bezig ben...
Dank je voor het compliment!
Deel 4 is voor eerstdaags...