Veel is al gezegd, daarom heb ik niet eerder gereageerd.
Cors opmerking over herhalingen deel ik. Op zich kunnen herhalingen bij een verhaal in delen goed werken, gewoon om het geheugen van de lezer op te frissen. In mijn ogen storen herhalingen, als ze elkaar snel opvolgen of op dezelfde manier voorbij komen - dezelfde dialogen of beschrijvingen.
Tja, de seks in het verhaal.
In tegenstelling tot Cor en Oliver vind ik de woordkeuze in deze scènes geen stijlbreuk. Er zijn nu eenmaal mensen, die totaal opgewonden raken van platte straattaal, terwijl ze de rest van de dag nog niet eens vloeken. Geilheid en tederheid hoeven niet samen te gaan.
Bij dit autobiografische verhaal zie ik eerder een andere reden voor het 'platte' taalgebruik: geen andere woorden hebben. Als je opgroeit in een omgeving, waar niet of nauwelijks over seks wordt gesproken, dan ken je weinig woorden, die goed uitdrukken, wat je doet of voelt in bed.
Synoniemen.net kan hier helpen.
Oliver vraagt om andere suggesties. In het algemeen:
- Vraag je vooraf af wat je wilt overbrengen. Wil je de lezers vijf geile minuten bezorgen of de emoties van de hoofdpersoon vertellen? Of gaat het om de seksuele ontwikkeling? Wat je ook kiest, hou aan je keuze vast en probeer daar de nadruk op te leggen.
- Pas op met verkleinwoorden in dit soort scènes. Een woord als 'tepeltjes' zorgt er al voor, dat ik gelijk naar de volgende alinea spring. Als mensen seksueel opgewonden zijn, dan worden de tepels juist iets groter of harder, dus is zo'n woord totale onzin en soms zelfs lachwekkend. Daarnaast roepen verkleinwoorden bij mij vaak een gevoel van ongelijkheid tussen de sekspartners op, net alsof de een meer waard is dan de ander.
Wat losse voorbeelden als aanvulling op Olivers en mijn gedachten.
- Beschrijvend en plat
Hij kleedde zich uit en daar kwam zijn lul tevoorschijn. Een genotsknots van zeker meer dan twintig centimeter lang, die soepel mijn keel in- en uitgleed, totdat hij zo hard was geworden, dat hij mij optilde en op mijn buik draaide. Moeiteloos vond hij de weg naar mijn neukhol en paalde hij mij minuten lang door, totdat hij opeens stilhield en zich kreunend leegspoot. Het was geil, hard en lang.
- Wat meer emoties, nog steeds direct taalgebruik.
Voor mijn ogen kleedde hij zich heupwiegend uit. Ik had alleen aandacht voor zijn ogen, totdat hij zijn shirt uittrok... Zijn atletische lichaam zag er werkelijk prachtig uit, helemaal toen hij zijn buikspieren gebruikte om mijn aandacht naar zijn sixpack te verleggen. Opeens ging zijn blik omlaag, naar mijn erectie en hij glimlachte. "Vind je mij zo aantrekkelijk?" "Zie je toch!" Hij begon mijn buik te strelen en te likken. "Hmm, je hebt een lekkere speklaag." Die opmerking zorgde ervoor, dat ik mij begon te ontspannen. Zijn hoofd gleed verder omlaag. Hij trok mijn broek naar beneden en staarde eerst ademloos naar mijn pik, daarna onzeker naar mij. "Tjee ... Hij is wel heel erg groot. Ik weet niet of ik jou kan hebben." Ik wilde hem zo graag en nu durfde hij niet.
- Ontwikkeling
Ik had een been om hem heen geslagen, terwijl we verder zoenden. Telkens weer voelde ik zijn hand mijn nek strelen, terwijl we elkaar kusten of hij iets in mijn oor fluisterde. Ik merkte helemaal niet wat hij met zijn andere hand deed, totdat hij vroeg of ik iets voelde. Toen pas merkte ik, dat de andere hand tussen mijn billen was verdwenen en iets in mijn kont bewoog. "Wat doe je?" Hij glimlachte eerst, voordat hij zijn hand terugtrok. "Ik heb je net voorbereid." "Hè?" Hij gaf geen antwoord, maar zoende mij opnieuw. Nu probeerde ik meer op te letten en voelde weer iets tussen mijn benen bewegen, zelfs duwen. Opeens liet hij mijn nek los en wilde weten hoe ik mij nu voelde. Ontspannen en opgewonden. Hij stootte ineens naar voren, waardoor ik kreunde en merkte, dat hij niet een klein beetje ... ik moest het gewoon checken ... ik kon zijn stijve niet meer vinden ... dat betekende ... "Ja, ik ben helemaal in je." Ho even ... het voelde gewoon lekker aan, nergens pijn. Wat was er dan waar aan alle verhalen, dat een eerste keer nooit leuk is, een eerste keer van achteren zelfs pijnlijk is? Hij had mij zo afgeleid, dat ik niets heb gemerkt, dat was het! "Doe dat nog eens!" "Wat?" "Je bewegen" Ja, zo ging het lekker ... erg lekker zelfs. Hij duwde mijn been opzij en ik rolde vanzelf op mijn rug. Hij rolde mee, bleef in mij, pakte mij nu bij mijn enkels beet. We keken elkaar aan, hij boog zich voorover voor een ... "Ik hou van jou, mmm, je bent zo mooi" ... volgend compliment. Daarna trok hij zich even terug en gleed opnieuw in een keer naar binnen. "Lekker?" Ik kon nog net knikken. Hij begon nu echt te neuken en ik wist niet meer goed wat mij overkwam.
Dit zijn eerste opzetjes. Doe er je voordeel mee