Mijn eerste bezoek

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Michael
Vul het getal in: 123

Mijn eerste bezoek

Bericht door Michael » wo 21 aug 2013, 16:30

Gisteren was hij 18 jaar geworden vandaag had hij zich voorgnomen een grote stap in zijn leven te nemen.
Lang had hij zich voorbereid en de risico’s doorlopen niemand mocht het namelijk weten wat hij ging uitvoeren maar hoe groot was de mogelijkheid dat het uit zou komen.?
Zijn ouders waren de hele dag van huis ook s ‘avonds zou hij alleen thuis zijn.
Hoewel zijn moeder zich afvroeg of hij het wel kon redden stelde hij haar gerust hij was nu 18 jaar geworden en dus een stap in de richting van volwassenheid.
Over hem zou ze zorgen moeten maken hij redde zich wel.
Hij had uitgekeken naar de deze dag en nu in de ochtend twijfelde hij even.
Toch trok hij zijn stoute schoenen aan en ging hij op stap.
Zodra zijn ouders waren vertrokken pakte hij zijn spullen bij elkaar in een kleine rugzak met proviand ,geld en extra jas voor als het koud werd.
Hij trok zijn fietskleding aan en stapte op zijn race fiets.
Terug ging hij met de trein,zijn ouders had hij verteld dat hij een stuk op zijn nieuwe fiets wilde rijen en dat hij een aardig eindje zou gaan fietsen hij had altijd een reserve band mee wanneer hij een lekke band zou krijgen dus dat was geen probleem.
Vandaag was de dag dat hji voor het eerst naar een gay sauna zou gaan.
Hij had met zorg uitgekozen welke en hoelang de reis was om er naar toe te reizen.
Het was dertig kilometer en hij zou er om twaalf uur zijn als het hem beviel dan zou hij blijven tot zes uur of misschien wel later, hij kon altijd nog even bellen met zijn ouders dat hij pech had gehad,hij verzon wel iets.
Met een spannend gevoel in zijn onderbuik vertrok hij ,hij reed lekker snel en stopte regelmatig om wat te drinken.Hij had de route op de kaart uitgestippeld de weg in de stad had hij ook uitgeprint.
Tegen twaalf uur bereikte hj de stad nu was het maar een kwartiertje en hij zou
aan de voordeur staan van de gay sauna het was makkelijk te vinden en hij plaatsten zijn fiets eventjes er vandaan stel je voor dat iemand zijn fiets herkende.
Hij liep de straat en en zocht het nummer op hij belde aan en werd meteen binnen gelaten.
Nu stond hij weer voor een deur die hij open deed aan de balie verschhen een aardig jongen slechts gehuld in korte broek.Hij glimlachte en vroeg ben je hier voor het eerst?Hoe wis hij dat? Je bent zeker net 18 schat ik dan krijg je namelijk korting.
Ik glimlachte en hoefde niet eens mijn legitimatie te laten zien.
Ik kreeg van hem een handdoekjeen een sleutel kastje 20.Je kunt je daar uitkleden.
Veel plezier!
Ik ging naar de lockers en kleede mij uit.Met alleen een handdoekje liep ik naar de douches, nou moet ik alle schroom laten vallen dacht ik even ik hing mijn handdoek op het haakje en ging ondere de douche staan.Het was een open ruimte met allemaal douches tegenover mij kwam een andere jongen staan hij was niet veel ouder dan ik hij keek even goedkeuren naar mij en glimlachte.ik besloot te doen alsof ik hier al heel vaak was geweest en negeerde zijn blik.ik dook een van de sauna’s in hier zaten wat meer mannen nu werd het spannend mijn hart klopte helemaal ik zocht en plekje uit en omdat de meeste helemaal naakt waren ging ik ook op mijn handdoekje zitten.
De andere jongen kwam ook binnen en ging tegenover mij zitten toen ik naar hem keek gaf hij mij een knipoog.Ik werd lichtlijk opgewonden van hem maar liet het niet merken.
Hij was niet verlegen althans daar was niets van te merken na een tijdje zag ik dat hij een stijve had gekregen,was dit omdat hji me leuk vond ?Ik kreeg er spontaan ook een .
Er gingen wat mannen naar buiten en uiteindelijk kwam ik met hem alleen te zitten.Hij schroomde niet en ging naast me zitten.Nu bonkte mijn hart in mijn keel.Zijn hand ging achter mij langs en streek langs mijn bilnaat.Met zijn hoofd ging hij omlaag en met zijn lippen raakte hij een van mijin harde geworden tepels.Ik was zo gespannen als wat wilde ik dit wel?Ga ik te snel?Je bent hier zeker voor het eerst.Ik knikte.Onze lippen raakte elkaar en spoedig waren we verwikkeld in een hevige zoen partij.
Hier had ik zo lang naar verlangd nachten droomde ik hiervan om ‘smorgens met nog een lichte stijve in mijn onderbroek vol sperma wakker te worden.
Mijn zijn ene hand omvatte hij min penis en begon hij me langzaam af te trekken.
Hij had dit vaker gedaan hij wist hou hij dit varkentje kon wassen.

Hoewel ik het moment probeerde uit te stellen ik kwam klaar de sperma spoot alle kanten op.Zo glimlachte hij zeker een tijdje geen jongen ontmoet?Ik schaamde me diep maar de jongen vond het gewoon.Wil je wat van mij drinken ik knikte en samen gingen we de sauna uit onder de douche kneep hij ondeugend in mijn billen met ons handdoek om gingen we aan de bar zitten Wat willen de heren drinken, biertje?Vroeg de man achter de bar met een knipoog naar mijn “vriendje”naast me.Had hij door dat ik dol verliefd op hem was.Ik was helemaal in de wolken en kon alleen steeds maar naar hem
kijken.Hij merkte mijn afwezigheid en gaf me een duw hee joh drink je biertje.
Wil je ook nog een sigaret van mij.Ik had nog nooit gerookt maar opeens had ik hierin hevige trek.Weet je dat ik eens je naam niet weet stamelde ik.Bastiaan jij?We knoopte een gesprek aan over school hij zat in de stad op school.Hij verteld dat hij al enige tijd hier kwam maar dat hij nooit een jongen van zijn school had ontmoet het zou hem ook niet uitmaken op school hadden ze toch al een vermoeden.We dronken nog een tweede pilsje.heb je zin om naaar boven te gaan vroeg hij?Even schrok hij wilde hij nog verder gaan dan ?Boven is een sportruimte ingericht kunnen we lekker sporten als je wilt we moeten wel een broekje aan maar die hebben ze hier.
Is goed ik had ook met hem naar boven gewilt voor geheel wat anders maar dat vertelde ik hem niet.Boven op de derde etage stonden inderdaad allemaal fitnesstoestellen en ook lagen er allemaal gewichten.Er was een andere jongen bezig met gewichten zijn lichaam was goed gespierd we begonnen met gewichten heffen en deden steeds groepjes van acht.Dit had ik vaker gedaan alleen niet slechts gekleed in een sportbroekje
Die behoorlijk krap begon te zitten.Aan de wanden waren spiegels opgehangen en we konden onze bijna naakte lichamenzien badend in het zweet.
Ik had me laatste uren nog nooit zo vermaakt we trainden behoorlijk zwaar ik vroeg me al af hoe hij aan dat goddelijk lichaam kwam.Hij zag dat ik tamelijk uitgeput raakte en glimlachten.
Zo nu gaan wel lekker afkoelen en gingne naar beneden en doken met zijn tweeen onder de douche deze was verkwikkend en koud daarna gingen we met zijn tweeen kopje onder in het dompelbad.Het water was steenkoud toch kreeg ik al gauw weer een stijve.
Hij heeft nogal zin grapte hij we liepen naar boven om op het dak terras wat uit te blazen onderweg duwde hij mij plagend een hokje in hij begon met mij te stoeien en hoe ik me ook verzette zijn armen waren krachtig en eenmaal in het bedwang gaf ik mij over.
Hij begon met een hevige zoenpartij.Ik ging helemaal op in zijn kussen en was op zoek naar zijn hevig groeiende lid.

Wordt vervolgd.

Gesloten