Ik ben een trouwe lezer van rijpe leeftijd. Enige weken geleden heb ik me al aangemeld bij dit forum, maar ik wou eerst alle verhalen van Oliver lezen, voordat ik me wou voorstellen op dit forum. Ik kan wel zeggen dat ik verslaafd geraakt ben aan deze verhalen. Mijn eerste reactie was verbazing. Hoe kunnen verhalen mij zo enorm aangrijpen. Het zijn stuk voor stuk meeslepende verhalen, wat je eigenlijk in één keer wilt uitlezen, wat helaas niet mogelijk is. Dit leidde bij mij tot dromen over deze verhalen, waar ikzelf er complete hoofdstukken bij fantaseerden. Rusteloze nachten dus.

Wat ik wel jammer vindt, is dat de cyclus van Maarten en Luc (na Luc, Luc 10 jaar later, Terence, Surprise en een summiere verwijzing in Spiegelbeeld) niet vervolgd wordt.
Deze verhalen waren voor mij zeer herkenbaar en vaak ook emotioneel gevoelig. Helaas dus geen vervolg

Oliver en Lucky Eye, gaan jullie a.u.b. door met jullie verhalen en Lucky Eye: laat je niet gek maken door teleurgestelde seksbeluste frusto's.
Succes.
Sjack