Voorbeeld deel 9

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Voorbeeld deel 9

Bericht door Oliver » do 03 nov 2011, 20:36

Deel 9 staat online.

Blijft Stijn boos? Er is in ieder geval vanalles aan de hand in het park....

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 9

Bericht door cor van dongen » do 03 nov 2011, 23:37

Merkwaardig, dat Jarno nog geen plan heeft gemaakt Het lijkt dat hij alles zo'n beetje over zich heen laat komen.Van een intelligente jongen zou je toch iets meer initiatief verwachten Maar wie weet dat de voorbijgangers hem een duwtje in de rug kunnen geven.
En Stijn ......het is wel een lieve jongen, maar ik denk niet dat het iets wordt.
Cor

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 9

Bericht door Raymonm » za 05 nov 2011, 20:36

Oliver,

Wat maak je ons nu toch allemaal weer klaar in de soep.... euh.. bedoel in deze soap... Jeetje, ben er een beetje stil van. Jarno heeft naar mijn mening wel degelijk een plan. Hij wil (vooral) zijn vader breken. Zeker als hij moet horen dat ze toch denken dat hij bij andere homo's verblijft. De vraag is nu alleen denk ik, wie breekt er eerder? Vader of Jarno? JE kunt geen tijden lang in een park verblijven.
Zeker als er ook nog een (moord?) gaande is geweest. Ik vraag me af wie ze te pakken hebben? een mannelijke prostituee, of een bezoeker bijvoorbeeld de "lieve" man die voldoende betaald. Ik vraag me af welke kant het verhaal op gaat.. Ik ben en blijf benieuwd.

Wederom complimenten voor onze schrijver.

Groeten,
Ray

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Voorbeeld deel 9

Bericht door Bingo » za 05 nov 2011, 23:45

Hoi Oliver

Ik heb zojuist deel 9 gelezen op Hotomo, en ook daar even gereageerd, ik vind het weer een prachtig deel om te lezen en geniet ervan.
De rede waarom ik het op Hothomo lees is, daar wordt een iets duidelijkere lees letter gebruikt misschien kan jij dit aanpassen op jou pagina.
Maar ik vind het wel jammer, dat we twee weken moeten wachten om er achter te komen dat de fietser Jorick zijn vriend is die gestopt is.
Volgens mij heb ik het bij het juiste eind, ik kijk uit naar deel 10

Prettig weekende wens ik je en groetjes van Bingo.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Voorbeeld deel 9

Bericht door Oliver » zo 06 nov 2011, 00:59

Dank jullie wel allemaal!

Leesletter wordt een beetje lastig om aan te passen. Eventueel kun je wel vergroten met je browser.
En of je gelijk hebt over die fietser?
Dat vertel ik je over twee weken.... ;)

Plaats reactie