Voorbeeld deel 7

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Voorbeeld deel 7

Bericht door Oliver » do 06 okt 2011, 18:25

Deel 7 staat online.

Jarno leunt op de ervaring van Stijn. Maar dan gaat Stijn naar huis en zal Jarno het zelf op moeten lossen...

Lees ze!

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door Raymonm » do 06 okt 2011, 19:55

Oliver,

Wat een deel toch weer... Jarno die deze praktijken gaat uitvoeren... ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.. Had ook niet zo'n soort wending van verhalen verwacht van jou, maar moet zeggen: strak en sterk geschreven, keep on going.

Gr,
Ray

Dijkje078
Berichten: 27
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 21:11

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door Dijkje078 » do 06 okt 2011, 20:38

Ben benieuwd of Jarno het gaat doen of toelaat. In ieder geval weer een sterk deel!

HG
Henk

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door cor van dongen » vr 07 okt 2011, 21:08

Hoi Oliver,
Ja ik was even stil van deze toch wel nogal rigoureuze ontwkkeling.Gaat Jarno zich nu echt uit financiële noodzaak prostitueren? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.Als het nou een door de wol geverfde knaap was uit een ander milieu..................of heeft hij in een dag echt al geleerd op een dergelijke manier te overleven?

Waarom toch niet even naar Yorick zijn vriend van jaren her gegaan, of Ralf die hem ook wel zal begrijpen of die groepsleidster die Ruben begeleidt, en al eerder hulp heeft aangeboden bij problemen....

Ik ben benieuwd of deze jongen in deze situatie al voor de harde euro 's gaat om wat te eten en drinken. Is hij echt zo uitgehongerd? Jammer genoeg was het deze keer niet zo'n lange aflevering, maar spannend is het wel.

Lieve groet,
Cor

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door Hans Bernard » vr 07 okt 2011, 23:59

Dag Oliver,

Pas maar op want je verspeelt je goede naam. Want wat maak je me nu? Je laat Jarno het slechte pad op gaan. En daar zijn jouw lezertjes toch wel wat wit van weggetrokken. (is dit niet een beetje een dubbelzinnige zin?) Och arme schapen, krijgt het verhaal een beetje een stevige ondergrond mee, zijn ze meteen van slag. Maar stiekeme genieters als ze zijn geven ze wel toe dat het spannend is en ze haast niet kunnen wachten op het volgende deel. Toch zou ik, als ik jou was een beetje voorzichtig zijn, je hebt zo een volksopstand hoor.

een hartelijke groet, Hans

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door cor van dongen » za 08 okt 2011, 11:10

Hans schat de reacties wel een beetje foutief in hoor. Ik denk niet dat de lezers zouden schrikken van welke seksuele-, erotische- of prostitutie-scène dan ook. De kern van de reacties op Olivers site bestaat voor een groot gedeelte uit meeleven met zijn figuren, omdat hij die juist zo levensecht weet te karakteriseren. :D Alle Oh's en aah's of uitingen van spanning dan wel voorspellingen die al dan niet uitkomen zijn evenzovele uitingen van dat 'meeleven met'. En natuurlijk ook van die frustratie over die verdomde 14 dagen. :(
Groet,
Cor

jord
Berichten: 4
Lid geworden op: do 25 aug 2011, 17:50
Vul het getal in: 123

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door jord » za 08 okt 2011, 17:01

wooowwww nu word ehtecht zo spannend 2 weken is echt lang wachten mr ik heb het er zeker voorover om te wachten ik hou van deze verhalen u bent mijn grootste voorbeeld :oops:

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door Oliver » za 08 okt 2011, 18:33

Tsja, een beetje peper in de verhalen... Ik vond dat het een keer geen kwaad kon. :D

Zei er nou iemand "U" tegen mij? :o
Niet meer doen hoor. U mag best "jij" zeggen.

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door Lucky Eye » ma 10 okt 2011, 08:30

Opnieuw een prachtig hoofdstuk!

Geeft ten volste weer, zo voelde ik het, wat het gedachtepatroon van iemand in echte noodis . Terug naar huis kan niet en dan... Ook een gedachte aan het doen van seksuele handelingen voor geld komt dan op. Hij is ten einde raad! Hij moet iets toch?

En ja, helemaal met je eens, Oliver. Zoiets opnemen in een verhaal moet kunnen want ook dat is levensecht!

Ik hoef het je absoluut niet te zeggen, maar schrijf je verhaal zoals jij het wilt!

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Voorbeeld deel 7

Bericht door Oliver » wo 12 okt 2011, 14:51

Dank je Lucky!
Natuurlijk schrijf ik mijn verhaal zoals ik dat wil. Ik vind het alleen grappig en vooral interessant hoe het beleefd wordt door iedereen, en het gokwerk van iedereen hoe het verder zal gaan. ;)

Plaats reactie