Plaats verhalen

Voor alle onderwerpen die je kwijt wilt.
Plaats reactie
Theo
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:42

Plaats verhalen

Bericht door Theo » ma 16 feb 2009, 17:21

Hoi Oliver,
Alle verhalen staan in volgorde op de datum waarop ze worden aangeleverd.
Is het niet mogelijk om deze te plaatsen op alphabet?
Dan staan alle verhalen een schrijver bij elkaar en naar ik hoor stellen ze dat zeker op prijs.

Zo maar een vraagje hoor, want één gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beabtwoorden ;)
Groetjes, Theo

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Plaats verhalen

Bericht door Oliver » ma 16 feb 2009, 20:49

Ja, dat kan ik wel instellen. Niet dat het er dan overzichtelijker op wordt.
Dat heeft te maken met hoe dit programma het alfabetiseert. Met het alfabet gaat het goed, daarna gaat het fout met deelnummers. Eerst komt deel 1, dan deel 10, dan deel 11 en dan deel 2 etc. Dan zou de schrijver de handel dus goed moeten benoemen, met deel 01, deel 02 etc.
Ik heb het net allemaal uitgeprobeerd, maar het is ook nog eens hoofdlettergevoelig. Dus als je de ene keer de titel een hoofdletter meegeeft, en de keren daarna niet, gooit ie het ook door elkaar.

Ik ga er nog eens over nadenken.

Op deze manier kun je wel meteen de nieuwst geplaatste verhalen bovenaan vinden, daar is ook wat voor te zeggen....

Andere lezers nog ideeën of voorkeuren?

TOEVOEGING EEN PAAR MINUTEN LATER

Ik dacht dat het een optie was alleen voor beheerders, maar dat is dus niet zo.
Je kunt het zelf, Theo!!
Onderaan iedere forum (zoals het forum met de verhalen van leden) kun je kiezen uit de opties om alles op volgorde van berichtdatum -zoals het standaard staat ingesteld- te sorteren, of op auteur, op reacties, op onderwerp (titel) of aantal reacties te zetten. Oplopend of aflopend, wat je wil.
Speel er maar eens mee!

Plaats reactie