Voorbeeld deel 5

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Voorbeeld deel 5

Bericht door Oliver » do 08 sep 2011, 07:49

Handig, internet in de trein. Is het verhaal vandaag lekker op tijd online. :D

Pa is woest en treft zijn maatregelen.Jarno legt zich er nog niet bij neer. En dat heeft gevolgen...

Lees ze!

Oliver

Oldie60
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 02 apr 2010, 17:53

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door Oldie60 » do 08 sep 2011, 15:18

Wat een potentaat is die vader. Groot gelijk door z'n snor te drukken. :ugeek:

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door Kevin » do 08 sep 2011, 17:55

Ojee, der gaat daar iemand zeer kwaad worden in het komende deel ;-) , Jarno heeft gelijk dat ie het afbolt... wat een vader zeg !, kan weeral niet meer wachten tot de 22ste

-Kevin-
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door cor van dongen » do 08 sep 2011, 19:54

Verdorie Kevin, duurt het echt zo lang?
Ja, de vader is een klein beetje ouderwets, dom en een potentaat ja. Maar Jarno reageert ook nogal primair en niet erg slim door zo onvoorbereid op stap te gaan en niet wetend waarheen. In die zin is hij wel een zoon van zijn vader.
Er waren een heleboel andere mogelijkheden waarvoor hij niet heeft gekozen, waarbij het bij Yorrick en zijn ouders onderduiken een van de meest voor de hand liggende zou zijn geweest.
Maar zoals het nu verloopt is het wel veel spannender, en vooral die gekke schoolgenoot die hem nu redt uit de handen van die zwervers........ het opent allerlei perspectieven voor de rest van het verhaal. Ik bedoel met dit laatste niet dat er heel diepgaande ontwikkelingen zullen worden verwacht mijnerzijds betreffende allerlei figuren uit het park of in verre vakantiebestemmingen noch heel intrigerende ontmoetingen met avonturiers, want ik weet zeker dat het geen langdradig verhaal word de schrijver kennende ;)
Tot 22 september dus maar.
Groet
Cor

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door jefkke2 » do 08 sep 2011, 20:33

Potverdikkie Oliver!

Wat maak je het weer spannend! En wat een secreet van een kerel die vader!! Hij heeft gelijk door te vertrekken!! Had in zijn geval precies hetzelfde gedaan!!

Wacht weer met heel heel heel veel zin op het volgende deel!

Jeffrey.
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door Raymonm » do 08 sep 2011, 21:51

Hi Oliver,

ohwwwwwwwwwwwwwwwwww olllllllllllllllll wat maak je me nu klaar! (sorry kan het niet nalaten een beetje de indruk van een verpleegsterromannetje te hanteren hoor excuseer me..

Wat een geweldig deel, ik had veel verwacht maar zo pittig, nee, dat had ik van onze schrijver niet verwacht moet ik zeggen. Of weglopen zo'n verstandige optie is in dit verhaal betwijfel ik. Echter, wat ik me afvraag, wat is je achterliggende gedachte om dit te doen. Doe je dit ter acceptatie of ga je het nog explosiever maken en het nog verder laten escaleren?
(wat jij cor!?)
Ik ben in ieder geval benieuwd naar deel 6 over 2 weken (hopelijk heb je geen vakantie gepland)

Gr,
Ray

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door Lucky Eye » zo 11 sep 2011, 08:43

Hé! Laat Oliver gewoon op vakantie gaan als hij wil ;-))

Het verhaal zit goed in elkaar. Complimenten. De wegloopreactie, begrijp ik dan weer wel. Die jongen heeft gewoon helemaal niemand om op terug te vallen. De keuze van zijn vriend is niet een goede. Staat ook in het verhaal. Daar zouden zijn ouders meteen gaan zoeken. En ja... wat moet je dan? Als ik de hoofdpersoon geweest zou zijn, had ik voor de wegloopreactie gekozen maar niet naar zo'n park! Ik had een andere bestemming gekozen.

Maar complimenten Oliver! Je weet het spannend te houden.

Groeten,
Lucky Eye

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door Raymonm » zo 11 sep 2011, 18:59

Hi,

Waarop baseren we dat er geen terugval/vangnet is voor de jongen? Dat is iets dat we aannemen, maar zeker niet weten! Er is namelijk nietsover verteld over het wel of niet aanwzig zijn daarvan.... Dat kunnen we niet voor zoete koek slikken.

Als ik zo tussen de regels lees van het laatste deel, dan ben ik van mening dat er zeker wel een vangnet is, een speciaal iemand zelfs zou je kunnen zeggen in mijn ogen. Of het een dame of een heer is, dat laat ik achterwege.... (nee, ook niet letten op de keuze dame en dan pas heer, dames gaan altijd voor :))
Ik vraag me af of dit personage nog een speciale rol gaat krijgen in het geheel...

@Ol, heb jij een idee wie ik bedoel? PM please!

@Cor, wat jij?

Groeten ,
Ray

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door Oliver » zo 11 sep 2011, 23:30

Oliver is al op vakantie geweest zelfs... :D

En Raymon, je denkt toch niet dat ik me laat verleiden me te verspreken over de voortgang van het verhaal hè? ;)

Bedankt allemaal voor de reacties!!!!

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 5

Bericht door cor van dongen » ma 12 sep 2011, 01:03

Nee Ray,
ik heb geen idee wie jij bedoelt, maar ik gok op een nogal eigenzinnige knaap met rood geverfd haar en een nogal onregelmatig kapsel, die niet in de wijk woont waar onze hoofdpersoon vandaan komt..... Die kan wel voor een aardige wijkplaats zorgen lijkt me.
Groet
Cor

Plaats reactie