Uitzicht deel 13

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uitzicht deel 13

Bericht door Oliver » do 10 mar 2011, 18:50

Deel 13 van Uitzicht staat online!

Wat is er nu gaande tussen Ankie en Roos?
Ondanks alle voorzichtigheid begint de omgeving vragen te stellen. Ankie heeft wel een oplossing. Maar of dat helpt...?

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 13

Bericht door cor van dongen » do 10 mar 2011, 21:44

Hoi Oliver,
Ja, een beetje pas op de plaats, zo zou ik deze aflevering willen karakteriseren.
Ik vraag me ook af of het naar buiten toe doen alsof twee homostellen ieder een heterorelatie hebben in de praktijk kan werken. Voorts kun je je afvragen in hoeverre een "echte vriend" zich niet bedrogen zal voelen als hem alles uit de neus wordt gehouden wat werkelijk van belang is. Als ik Freek zou zijn, zou ik me behoorlijk belazerd voelen tenminste.
Maar je ziet dat we mee blijven leven.
Lieve groet,
Cor

Jordy
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 00:24

Re: Uitzicht deel 13

Bericht door Jordy » za 12 mar 2011, 00:57

Nog steeds een interessant verhaal Oliver. Ik kijk regelmatig of er al een vervolg is gepubliceerd. Je maakt het er wel spannend om de twee homostellen hetrostellen te laten zijn voor de buitenwereld.

Ik ben het hier dan ook niet eens met Cor dat dit mogelijk niet werkt. Er zijn immers genoeg mannen die getrouwd zijn met een vrouw en eigenlijk homo of bi zijn zonder dat de omgeving het weet. Tegenwoordig is het ook erg lastig om er voor uit te komen dat je homo bent omdat het in heel veel gevallen nog steeds niet geaccepteerd wordt door de omgeving. Ik vind de verhaallijn dus nog niet zo gek.

Ga zo door Oliver. Alleen even een vraag hoeveel delen worden het er uiteindelijk???? En komt er ook nog een verhaal zonder vervolg net als het verhaal cursus???

Groetjes,

Jordy

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 13

Bericht door cor van dongen » za 12 mar 2011, 17:55

Hoy Jordy,
Ik geef je wel gelijk, dat coming out ook in deze tijd niet altijd even gemakkelijk is, en men het nog vaker dan men misschien denkt verbergt achter een bedrieglijke heterorelatie. Toch dacht ik dat het dan meestal om oudere, zeg volwassen mensen gaat en niet om 15-jarigen. Zijn die toch niet zelfbewuster en opener dan wij vroeger, toen veel meer nog in de kast bleef?
Hoe dan ook, zeker als je een echte liefde hebt gevonden op die jonge leeftijd, dan wil je er toch vooral mee voor de dag komen, dus ervoor uit komen, of niet? Per slot van rekening hoef je je dan nog niet bezwaard te voelen door allerlei andere relaties, echtgenote, kinderen , ouders, schoonouders etc. Want dat bedrog kan op zich een fikse handicap zijn, die zwaar weegt.
Groetjes
Cor

PS. Och ja, Oliver publiceert een nieuw hoofdstuk altijd om de veertien dagen en meestal op donderdagavond.

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Uitzicht deel 13

Bericht door Hans Bernard » za 12 mar 2011, 23:56

Oliver,

Ik blijf het ook wat moeilijk hebben met het zand in de ogen strooien van de anderen
door er een zgn. hetero relatie op na te houden. Ik denk inderdaad dat je dat later best
kwalijk genomen kan worden zoals iemand schrijft.
En dat men in spanning wacht op je volgende deel kan ik wel begrijpen want je schrijft
ook zo verdomd goed. Ik vind het overigens wel fijn dat je om de veertien dagen met
een nieuw deel komt. Heb ik ruimschoots de tijd je verhaal te analyseren.

Bedankt weer voor dit lekker lezend deel.

Hans.

Plaats reactie