Uitzicht deel 10

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uitzicht deel 10

Bericht door Oliver » do 27 jan 2011, 17:58

Uitzicht deel 10 staat online.

Jeroen is duidelijk niet blij en ook Roos gaat zich er mee bemoeien....

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 10

Bericht door cor van dongen » do 27 jan 2011, 19:49

Oliver,
Ik was even stil, omdat ik geroerd was door de wijze waarop je zo teder en integer dit eerste liefdevolle, seksuele ontwaken wist te verwoorden.
Bedankt voor dit kleine geschenk.
Lieve groet
Cor

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: Uitzicht deel 10

Bericht door jefkke2 » do 27 jan 2011, 22:41

Hoi,

Ik ga proberen wat meer te reageren op verhalen..

Mooi om dit te lezen, fantasie is nooit weg! Hierover ga ik zeker fantaseren, mooi deel en iedereen blij zoals zij het wilde! Benieuwd naar Roos en Ankie, gaat dit iets worden? Vind het in ieder geval een mooi verhaal, met een fantastische verhaallijn!
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Peter Veltkamp
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 05:09
Vul het getal in: 0
Locatie: Wellington New Zealand
Contacteer:

Re: Uitzicht deel 10

Bericht door Peter Veltkamp » vr 28 jan 2011, 01:52

Hoi Oliver...

Goh, wat kan je er wat van zeg - volgens mij is en wordt dit het allerbeste verhaal dat je ooit hebt geschreven!

Ik was niet zo super enthousiast over je laatste verhaal - maar deze keer - my god you can write!

Ik vind het echt ongeloofelijk knap dat iemand een verhaal kan schrijven met zoveel emotie - allemaal zo 'echt', zo eerlijk, zo intens, zo geloofbaar... zodat elke keer weer, als ik een deel lees, ik bijna niets anders kan doen dan aan het verhaal denken - alsof het m'n leven tijdelijk over neemt!

Ik volgde je reactie op Bingo's bericht - en ik denk dat jij het precies goed hebt gezegd over andere verhalen/sites - "die zijn dan vaak ook iets expliciter (dat heb je diplomatisch gezegd ;) ) dan die van mij. Niet mijn kopje thee". Je hebt helemaal gelijk - genoeg mensen schrijven een aardig erotisch verhaal, maar meestal is er dan zo weinig diepgang - en dat maakt jouw verhalen zo bijzonder - eigenlijk zou het heel mooi zijn als alle verhalen die gepubliceerd worden op jouw site, allemaal iets echt unieks zouden hebben - er zijn genoeg 'gewone' verhalen te vinden op hothomo100.nl, laat oliversverhalen toch iets bijzonders zijn!

Ik ben heel benieuwd hoe je verhaal verder zal gaan - maar één ding weet ik zeker, van mij mag dit verhaal wel eeuwig duren!

Dank je wel Oliver, ik vind je echt geweldig! Je hebt een echt talent. En alle lezers van dit site mogen wel heel dankbaar zijn dat jij dit allemaal met ons wil delen. (Ook al bedanken we je mischien wel niet vaak genoeg!)

Dit keer dan, van mij in iedergeval, heel erg HARTELIJK BEDANKT!

Groetjes van Peet

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 10

Bericht door cor van dongen » vr 28 jan 2011, 12:29

Hallo Peet,
Met bewondering heb ik je reactie hierboven gelezen. Ik ben het helemaal met de inhoud eens. Voorts vind ik het echt opvallend, dat je je nog zo goed weet uit te drukken in het Nederlands, terwijl je al zoveel jaren in het "buitenland"verblijft (al zul je dat zo niet meer voelen denk ik). Soms zijn mensen zo ontzettend van hun oorspronkelijke taal vervreemd, dat ze zich daarin nauwelijks meer weten uit te drukken. Dat doe je niet alleen duidelijk, maar jij weet ook nog uitstekend de nuances, die b.v. Oliver in zijn reactie op Bingo had verwerkt, haarfijn aan te voelen en te ontleden. Mijn complimenten hoor.
Met jou zullen we de verhalen van Oliver graag blijven volgen. Ik weet zeker, dat je positieve reactie hem goed zal doen en hem blijft stimuleren.
Groetjes uit het koude Nederland.
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Uitzicht deel 10

Bericht door Oliver » vr 28 jan 2011, 22:57

Een koud nederland misschien Cor, maar wel met hartverwarmende reacties!

Dank jullie wel, allemaal!

retah
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 01:17
Vul het getal in: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Uitzicht deel 10

Bericht door retah » za 29 jan 2011, 12:49

Aanvankelijk was ik ook niet erg enthousiast over dit verhaal maar het wordt met sprongen beter en mijn interesse wordt steeds groter, ga verder met dit mooie verhaal Oliver. Groetjes, Henk H

Plaats reactie