Uitzicht deel 9

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uitzicht deel 9

Bericht door Oliver » do 13 jan 2011, 22:47

Deel 9 van Uitzicht staat online.

Remco worstelt met zijn gedachten voor Kaj. En met die voor Colin. Dan beginnen dingen zich met elkaar te verstrengelen...

Lees ze!

Oliver

Border
Berichten: 1
Lid geworden op: do 13 jan 2011, 23:29

Re: Uitzicht deel 9

Bericht door Border » do 13 jan 2011, 23:59

Hoi Olliver,

Prachtige cliffhanger alweer!!!!

Het verhaal kan nog alle kanten uit nu!! Ik ben waanzinnig benieuwd in welke richting het verhaal gaat evolueren!!

Groetjes
Dirk

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 9

Bericht door cor van dongen » vr 14 jan 2011, 00:02

Hoi Oliver,
Remco maakt het zich wel heel erg moeilijk. In zijn fantasieën kan hij alles, maar als het om echte relaties gaat schrikt hij overal van terug. Of vormen die fantasieën misschien juist een handicap?
Maar Jeroen....... is hij de katalysator die alles in goede banen gaat leiden? Mooie cliffhanger.
Lieve groet,
Cor

Lookatme
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:31

Re: Uitzicht deel 9

Bericht door Lookatme » za 15 jan 2011, 01:39

Ohh, deze cliffhanger trek ik dus echt niet... XD Ik voel me nu, zoals Remco zich moet voelen :P Oké, ik trek het me teveel aan, maar hoe komt dit goed! Ik vind die Kaj een bijzonder irritant ventje... Nou ja... ik wacht af :-)

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 9

Bericht door cor van dongen » za 15 jan 2011, 02:02

Ja look at me, je hebt gelijk, zoals ik al in mijn reactie op hoofdstuk 8 heb aangegeven..die Kaj is een op seks belust joch, met weinig echt gevoel lijkt me, maar misschien brengt Jeroen onze Remco toch dichter bij Colin? Dat hopen we wel, maar ja, die schrijver gniffelt nu in zichzelf en stuurt ons allemaal weer de verkeerde kant op ben ik bang. Nou ja verkeerd..... :D
Groetjes
Cor

Marchel
Berichten: 28
Lid geworden op: do 18 dec 2008, 23:38

Re: Uitzicht deel 9

Bericht door Marchel » za 15 jan 2011, 22:10

Lastig dillema... 2 jongens die hij leuk vind en nu lijkt het erop dat Kaj Collin gaat versieren.
Wel enorm balen dat we 2 weken op het vervolg moeten wachten.....veel te spannend!

Greetz M.

Torenvalk
Berichten: 57
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 01:22

Re: Uitzicht deel 9

Bericht door Torenvalk » di 18 jan 2011, 00:04

Bij het lezen van de veronderstellingen over de ontwikkelingen in
het verhaal is het grappig om te zien hoe
lezers er plezier in schijnen te hebben om voorspellingen te doen
aangaande het verdere verloop van het verhaal. Misschien Oliver is het
een idee om bij het begin van je verhaal een wedstrijd uit te schrijven.
Wie van de lezers benadert het meest de juiste loop van het verhaal en wie heeft de
goede relaties voorspeld. Het mes snijdt dan aan twee kanten: niemand verlangt
meer naar één week wachten ipv twee want men heeft die tijd hard nodig
om de juiste verhaallijn te vinden en je Forum stroomt vol met beste stuurlui
die het allemaal beter menen te weten. Voor de eerlijkheid dien je wel een notaris
in te huren, die jouw origineel bewaakt. Want het is natuurlijk altijd mogelijk dat iemand
een betere versie schrijft en dan zou jij daar stiekem gebruik van kunnen maken. Maar deze
laatste veronderstelling is volledig uit de lucht gegrepen want beter dan jij is haast onmogelijk.
Zie maar wat je doet met mijn voorstel. Ik doe in ieder geval niet mee en zoek het zwerk maar weer eens op..............torenvalk groet jullie.

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 9

Bericht door cor van dongen » di 18 jan 2011, 01:14

Ha dag vogel,
Ja, leuk idee. Maar ik denk zelfs als het zou worden gerealiseerd door onze schrijver, het in de praktijk moeilijk uit te voeren is. Misschien kunnen er wel ideeën worden aangedragen, maar je vergeet wel een heel belangrijk element, en dat is de stijl van Oliver. Wie o wie zou die kunnen imiteren? Maar goed dat jij bij voorbaat al zegt niet mee te doen ;)
groet
Cor

Plaats reactie