Hallo Ex-brugger,
Helemaal geen gekke entree met een eerste verhaal, maar - zoals je zelf al schreef - wel een beetje kort. Dat is jammer om meer dan een reden:
Je mist een heleboel kansen door het zo kort te houden. In een paar zinnetjes geef je aan dat de jongen bi is en dat hij een gemakkelijke keuze maakt voor zijn Zweedse vriendin. Maar volgens mij ligt daaraan een hele wereld van innerlijke strijd ten grondslag. Het maakt het voor ons lezers heel erg interessant, denk ik, om daar juist op in te gaan.
Je kunt lekker stilstaan bij de fantasieën, die je hebt naar aanleiding van de contacten op internet, en ook bij dat andere (nog wel erg jonge) joch en de invulling van de al veel langer bestaande realtie met het meisje.
Ik vind het een heel interessant onderwerp, waarover niet zoveel geschreven wordt. En zeker de moeite waard om door te gaan.
Als je sommige commentaren van mij misschien gelezen hebt, dan weet je dat ik ook nogal critisch ben, en ik zag dus ook wel wat taalfoutjes. Misschien zou het goed zijn om je verhaal door een ander te laten lezen om er eventuele fouten uit te laten halen voor je publiceert.
Succes!

Cor
PS. Ik zou de alleen korte teksten in het Engels houden en langere in het Nederlands vertalen. Per slot van rekening is het toch een Nederlands verhaal voor Nederlandse lezers.