Uitzicht deel 3

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uitzicht deel 3

Bericht door Oliver » do 21 okt 2010, 22:02

Uitzicht deel 3 staat online!

Remco komt steeds meer te weten over Kaj, terwijl Joris ook in zijn hoofd blijft rondspoken. Ook is er interesse vanuit een verrassende hoek...

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 3

Bericht door cor van dongen » vr 22 okt 2010, 12:52

Hoi Oliver,
We hebben er weer op zitten wachten hoor en niet voor niets. Het verhaal ontwikkelt zich mooi, zoals we van je gewend zijn. Ik begin al een beetje te wennen aan de hoofdpersoon Remco, ook al mist hij het spontane en argeloze, dat ik bij andere hoofdpersonen vaak aantref. Maar uiteraard is het ook wel eens goed een persoon te tekenen die "wat anders" is ;) dan anders. Alle verhalen hoeven niet hetzelfde te zijn.
Hij is wel heel erg vooral met de sex bezig want dat hij nu al achter dat joch aanzit van vier hoog (Kaj) kan nauwelijks als een verliefdheid worden gezien, want hij heeft niet eens op die afstand kunnen bekijken hoe de jongen er echt uit ziet. De jacht en fantasie vieren hoogtij, en ook dat is wel speciaal.
In ieder geval zijn we weer geboeid en ik ben benieuwd hoe je de titel van het verhaal ook in volgende afleveringen gestalte blijft geven.
Lieve groet
Cor

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Uitzicht deel 3

Bericht door Bingo » zo 24 okt 2010, 23:26

Wijzig berichtVerwijder berichtMeld dit berichtAntwoord met een citaatUitzicht deel 3
door Bingo » zo 24 okt 2010, 22:23

Cor !!
Wat lok jij de mensen toch weer heerlijk uit op te reageren.
Ik begrijp Remco volkomen dat hij veel bezig is met sex, hij verlangt gewoon daar een relatie.
Of het nu echt wat word of niet, Joris heeft hij al verplaatst naar de tweede plaats.
Als het met Kaj ook niets zal worden, dan zal er zeker ene Piet of Klaas komen waar hij zijn oog op laat vallen.
Hij vindt het nu gewoon tijd dat er eindelijk iets veranderd in zijn leven.
Maar volgens mij krijg ik toch gelijk, en ontpopt Joris zich toch nog als homo.
Wat mijn verwachtingen aangaan ten opzichten van Kaj ,dat Remco per ongeluk extra de gordijnen vergeet dicht te doen. Het eerste spleetje is er al .
Dus dan kan straks mijn voorspelling, werkelijkheid worden.
Ik blijf het een goed verhaal vinden hoor.
Dus Oliver, gooi er een tandje boven op zodat wij niet te lang moeten wachten.

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 3

Bericht door cor van dongen » ma 25 okt 2010, 15:28

Hoi Bingo,
Je hebt me toch niet helemaal goed hebt begrepen, denk ik. als je eigenlijk zegt dat seks en een relatie hetzelfde is. Ik vindt het twee heel andere begrippen. Een relatie is voor mij toch echt iets meer dan kleren uit en rollebollen maar. Je kunt gelukkig met elkaar nog een heleboel andere fijne dingen doen, en ook lekkere seks ja als onderdeel. Het dagelijkse leven en het opbouwen van een relatie wordt door Oliver vaak heel mooi ingevuld c.q. opgebouwd. Bij andere schrijvers is vaak vooral het seks-aspect oververtegenwoordigd en daardoor dikwijls ongeloofwaardig.
vriendelijke groet,
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Uitzicht deel 3

Bericht door Oliver » ma 25 okt 2010, 21:03

Helemaal mee eens dat seks iets anders is dan een relatie.
Maar Remco heeft last van zijn hormomen, en dat is moeilijk tegen te houden.

En meer zeg ik lekker niet. ;)
Iedere twee weken op donderdag een steeds grotere tip van de sluier die opgelicht gaat worden. Of de gordijnen iets verder open, dat kan ook.
:D

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Uitzicht deel 3

Bericht door Bingo » ma 25 okt 2010, 23:01

Hallo Cor

Ik geef je natuurlijk gelijk, dat sex iets anders is dan een relatie.
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn geweest, en had ik beter kunnen schrijven.
"Ik begrijp goed dat Remco zoveel met sex bezig is, maar eigenlijk wil hij een relatie hebben".
Maar meestal is het toch zo dat, uit een paar keer sex te hebben gehad een relatie KAN ontstaan.
Dit is natuurlijk geen wet, dat begrijp ik ook. Maar ergens moet er een begin worden gemaakt en dat is volgens mij toch meestal door met sex te beginnen en zo te hopen dat het meer word dan alleen maar sex.
Remco is volgens mij nog gewoon te bang dat hij word afgewezen door iemand die het dan gelijk gaat rond vertellen.
Stel je eens voor hoe hard de klasgenoten kunnen zijn, en eender gaat dat op sportclubs.
Ik hoop dat je nu begrijpt, wat ik wilde zeggen?

Vriendelijke groet Bingo.

PS.: Oliver, ik kijk uit naar de vervolg delen, en ben benieuwd of ik op het juiste spoor ben.
Ik wacht met spanning af.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Uitzicht deel 3

Bericht door Oliver » ma 25 okt 2010, 23:04

Over jouw spoor zeg ik uiteraard niets, ik hou het spannend. 8-)

Ieder begint relaties op zijn of haar eigen manier. Voor zover ik het heb meegemaakt is het 'opbouwen van elkaar kennen' en daarna seks. Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, hoe ie dat aanpakt.

Johan Levi
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 13:09

Re: Uitzicht deel 3

Bericht door Johan Levi » do 28 okt 2010, 21:45

Hey, Oliver!
Heerlijk zo'n discussie over wat je wel of niet bedoeld zou hebben. Zo zie je maar dat jouw verhaal allerlei invullingen mogelijk maakt en dat is juist zo mooi!
Ja, toch ...., het is wel anders! En ik ben benieuwd, jouw verhalen kennende, waar dit naar toe gaat leiden. Bouw de spanning niet te lang op, niet omdat ik zo nieuwsgierig ben, maar voor je het weet ben je over het hoogtepunt heen.
Ik geniet natuurlijk van je verhaal, dus laat maar komen!
Een lieve groet van
Johan

Plaats reactie