Mysterie deel 14

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Mysterie deel 14

Bericht door Oliver » do 08 apr 2010, 18:44

Deel 14 staat online.

Frankrijk! Loïc heeft wat te vieren, Joshua doet een verrasende ontdekking.

Lees ze!

Oliver

Johan Levi
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 13:09

Re: Mysterie deel 14

Bericht door Johan Levi » do 08 apr 2010, 20:17

Hey, Oliver!
Mooie aflevering van je verhaal. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet snap waarom Josh niet gewoon hartstikke verliefd wordt op die lieve Loïc! Je houdt de spanning er goed in en het is natuurlijk ook zo dat datgene, wat wij allemaal zo graag (misschien) zouden zien, juist niet gaat gebeuren! En toch, ach laat de natuur maar zijn weg gaan en die natuur zit 'm natuurlijk in jouw creativiteit.
Jammer dat we nu weer veertien dagen moeten wachten!
See ye!
Groet en ..
Johan Levi

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 14

Bericht door cor van dongen » do 08 apr 2010, 21:01

Hoi Oliver,
Ja, je hebt er een handje van om je lezers op het verkeerde been te zetten.Je sleept ons mee naar Frankrijk en komt met een mooie cliffhanger: Maurice .....die twee keer zo oud is als Loïc, tenminste op het moment dat ze......"iets" met elkaar hadden. Hoewel, was dat wel zo? Was het eenrichtingsverkeer? Het leeftijdsverschil was toch niet het grote mysterie denk ik. Nee dat komt nog. Het feest, de verjaardag en Max zijn evenzovele afleidingen van het echte mysterie, of niet? Wat een vraagtekens. Dat de spanning nog hoger is opgelopen is een understatement.
Ik zie je.
Cor

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Mysterie deel 14

Bericht door Raymonm » do 08 apr 2010, 22:24

Schrijver, schrijver schrijver toch!

Wat zadel je de lezers toch op met een hoop spanning, dat is echt niet gezond!

We worden meegenomen in een rollercoaster van zaken, de vakantie, de naakte loic, vrienden en dan ook nog maurice die een stuk ouder is. Mysterie heet het toch he?
Welk mysterie is er te verbergen, en waarom zou Maurice niet iets met een lekker jong ding willen? waarom die afstand? Een van je andere verhalen komt dan ernstig bij me bovendrijven.... ik begin te denken....
Alles heeft een reden, ik hoop dat je ons niet meer zo lang in spanning laat zitten...

En joshua, die krijgt voor mijn gevoel meer een bij rol op het moment...waarom, ik kan het niet goed verklaren...

Keep on writing!
x
Ray

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Mysterie deel 14

Bericht door Kevin » vr 09 apr 2010, 00:04

@ Johan : mss dat de wijn na het verjaardagsfeest wat helpt... :P
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Mysterie deel 14

Bericht door Hans Bernard » vr 09 apr 2010, 10:42

Oliver,

Knap hoor Oliver, dat je zoveel lezers het spoor bijster maakt.
Ook ik was verrast door het plotseling verschijnen van Maurice.
Temeer daar Loïc in het verhaal meermalen duidelijk aangaf geen behoefte te hebben om hem te zien.
Was het soms je bedoeling om ons willens en wetens het verkeerde pad in te sturen.
Ik moet Cor bijvallen en inderdaad beamen dat je voor een echte cliffhanger hebt gezorgd.
Ik zou haast zeggen: spanning en sensatie in het volgende deel ?????

Hans, gr.

retah
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 01:17
Vul het getal in: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Mysterie deel 14

Bericht door retah » zo 11 apr 2010, 00:21

Ik heb het al aangegeven, de cliff-hanger Maurice, brengt ons toch wel op een dwaalspoor. Toch blijf ik geloven in een liefdesverklaring van Loïc aan Joshua. Je weet de spanning er wel in te houden Oliver. Uit voorgaande commentaren blijkt duidelijk dat iedereen zich afvraagt waar dit op uit draait. Een verhaal met klasse. Groetjes, Henk H

Plaats reactie