Nieuw of niet nieuw?

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Johan Levi
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 13:09

Nieuw of niet nieuw?

Bericht door Johan Levi » zo 07 mar 2010, 13:17

Beste lezers en gebruikers van Olivers Verhalen, beste Oliver,
Het heeft even geduurd, maar hier ben ik dan onder een nieuwe naam. Toen ik mij een jaar geleden ongeveer registreerde was de naam Johan reeds bezet, terwijl ik daar wel aan hecht. Ik heb toen snel maar voor een andere gekozen, maar dat bevalt me helemaal niet.
Ik heb ervoor gekozen om naam te wijzigen en omdat er iets of wat Joods bloed door mijn aderen stroomt (en ik zeer kritisch kijk naar de hele situatie in het nabije oosten) heb ik voor de achternaam Levi gekozen. Dat komt van Levieten, die een heel aparte plek hebben in de Joodse geschiedenis.
In het vervolg komt een nieuw verhaal gewoon van Johan Levi. Ik hoop dat ik jullie spoedig weer kan laten lezen. Dat duurt nog even, maar het komt er wel aan.
Reactie? GRAAG!
Johan Levi
Laatst gewijzigd door Johan Levi op di 30 mar 2010, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Nieuw of niet nieuw?

Bericht door Oliver » di 09 mar 2010, 19:03

Wederom welkom Johan! :lol:

Ik weet zeker dat het snel gaat wennen, die nieuwe naam.

We wachten geduldig op een nieuw verhaal, komt vanzelf. Geen druk, deadlines zijn altijd lastig voor een schrijver. Die moet je jezelf dan ook niet opleggen als dat niet hoeft.

Groetjes,

Oliver

Luckyluc2
Berichten: 1
Lid geworden op: za 27 nov 2010, 20:21

Re: Nieuw of niet nieuw?

Bericht door Luckyluc2 » za 27 nov 2010, 20:30

Ja dit nieuw en niet nieuw ken ik. Ik was een hele lange tijd geleden al lid als luckyluc, kreeg toen een nieuwe provider en vergat jullie of liever jou Oliver. Gelukkig weet ik dat je al een vriend heb, dus het vergeten was niet op die manier bedoeld. Nu heb ik weer ademloos je nieuwste verhaal gelezen, prachtig je hebt het niet verleerd, nee je schrijfstijl heeft zich zelfs verbeterd, proficiat. Ik ben erg blij weer als "nieuw lid"op deze site te zijn.
Liefs Luckyluc een alias voor Lucas.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Nieuw of niet nieuw?

Bericht door Oliver » za 27 nov 2010, 21:07

Luckyluc2 schreef:Gelukkig weet ik dat je al een vriend heb,
Hey Lucas, welkom terug!
Je had me ook een mail mogen sturen, hadden we jouw oude account een nieuw leven ingeblazen.

Maar ik een vriend?
Jullie weten meer dan ik, geloof ik....
:D

Plaats reactie