Mysterie deel 9

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Mysterie deel 9

Bericht door Oliver » do 28 jan 2010, 13:49

Deel 9 van Mysterie staat online.

Loïc is weer uit het ziekenhuis en doet het allemaal weer op zijn eigen manier.
Joshua en Kelvin kunnen er niet meer onderuit. Er moet toch echt binnenkort gezoend gaan worden.

Lees ze!

Oliver

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Mysterie deel 9

Bericht door Raymonm » do 28 jan 2010, 21:07

Hey,

Wat een mooi v ol passie geschreven deel. Ik ben heel beneiwud hoe de dingen verder gaan verlopen.. Ik heb er zo mijn gedachtes over!

Op naar de komende 2 weken!

Gr,
RAy

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Mysterie deel 9

Bericht door Hans Bernard » vr 29 jan 2010, 12:35

Oliver,

Weer een prachtig geschreven deel met allerlei mogelijke situaties, die ons te denken geven.
Je maakt me steeds nieuwsgieriger naar wie op wie verliefd is. Want is er toch meer tussen
Joshua en Kelvin dan alleen toneelspel? En wat te denken van Loïc en Joshua of Albert, zoals
al eerder opgemerkt is. Loopt Mariska, die bot vangt bij Loïc, uiteindelijk toch in de armen
van Geert of komt er een andere lover voor haar te voorschijn? En blijft Geert dan alleen en
wanhopig achter? Je hebt het knap voor elkaar Oliver om ons zo in het ongewisse te laten
maar je maakt het daardoor des te spannender. En daar ben je een kei in. Hoeveel delen
moeten wij nog lezen tot deze puzzel opgelost is? Ik hoop nog vele want het blijft een boeiend verhaal.

groet, Hans

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 9

Bericht door cor van dongen » za 30 jan 2010, 01:59

Hoi Oliver,
Hans heeft het heel mooi verwoord: spannend en wie oh wie is met wie oh wie straks? Hoewel het nergens op slaat opteer ik toch voor Kelvin en Joshua, ook al is die "nog gewoon hetero". Moet Joshua hem maar omturnen als hij zo lekker met hem kan zoenen. En Loïc.....die mag Albert hebben. Allemaal blij, behalve Mariska!
Dat wordt een mooie première straks, want dat wordt het hoogtepunt in velerlei opzicht, denk ik.
Groetjes
Cor

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Mysterie deel 9

Bericht door Hans Bernard » za 30 jan 2010, 14:47

Cor,

Wat krijgen we nu, dacht ik toen ik jouw reactie las.
Ik kan zien dat het al laat was, toen jij je mening schreef. Want jij, die zo nauwkeurig bent
en geen enkele fout over het hoofd ziet maakt nu volgens mij toch een 'pas faux'.
Zowel Joshua als Kelvin zijn hetero. Maar wie moet wie dan overtuigen? Een beetje wonderlijk
dat jij Joshua 'als gewoon hetero' Kelvin om wil laten turnen. Omturnen naar wat? Van hetero naar homo?
Van hetero naar hetero? Vraag ik me ook af wat er dan voor een koppel tevoorschijn komt. Misschien een 'hehestel' ?
En je bent wel erg onaardig voor Mariska, die al alle delen lang tevergeefs naar liefde hengelt.
Ik gun haar wel een liefje en waar Oliver die vandaan haalt is dan een verrassing, mogelijk uit
een of andere hoek (waar dat lekkers ligt). Helemaal eens zijn wij het over het feit dat het verhaal nog vele
delen mag duren. En we zullen moeten afwachten welke koppels Oliver uit zijn hoge hoed tovert.

een amicale groet, Hans

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 9

Bericht door cor van dongen » za 30 jan 2010, 18:23

Ja Hans,

Het was inderdaad al laat. ;)
Maar toch nog niet zo laat dat ik ze best alle vijf nog op een rijtje had hoor: ik heb me gewoon ingeleefd in Joshua, die alleen maar lekker heeft gezoend met Patrick, met Loïc en nu met Kelvin, allemaal jongens dus.... En hij vind het iedere keer lekker....... Hij realiseerde zich alleen nog niet dat hij op jongens valt, maar dat wordt hem nu langzamerhand wel duidelijk, lijkt me. En daarom turnt hij Kelvin om.

Het zou me dus zeer verbazen als het anders was.
En wie weet wordt het tussen Mariska (na haar vele teleurstellingen) toch nog iets met Gert. Allemaal blij!!! :lol:

Lieve groet
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Mysterie deel 9

Bericht door Oliver » za 30 jan 2010, 22:42

Joshua gezoend met Patrick?
Ik kan me niet herinneren dat ik die twee...

Hoe dan ook, mijn hoge hoed zit vol, en ik zeg nog niet wat er in zit. Zelfs Loïc, die toch verstand heeft van dat soort goocheltrucs, weet nog niet wat hem te wachten staat...
;)

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 9

Bericht door cor van dongen » za 30 jan 2010, 23:17

Hoi Oliver,
Je hebt gelijk, heb een intensieve knuffel van Patrick , waarvan een heterojongen ook al gauw schrikt (hah :D ) verward met een zoen. Foutje, maar ja er wordt heel wat afgezoend door die hetero Joshua. Vandaar!
groetjes
Cor

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Mysterie deel 9

Bericht door Hans Bernard » zo 31 jan 2010, 13:25

Cor,

Je moet wat meer met je tijd meegaan, kerel. Er wordt door hetero''kerels" heel wat afgeknuffeld.
Kijk maar eens op de TV. Wat te denken van voetballers na het maken van een doelpunt? En dat
zijn heus niet de enigen. Let maar eens op.
Volgens mij schrikken hetero's niet zo gauw van een knuffel.

groet, Hans.

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 9

Bericht door cor van dongen » zo 31 jan 2010, 17:57

Hoi Hans,
Volgens mij sta ik echt wel in het huidige leven hoor.
Toch zie ik 15-jarige heterojongens maar heel weinig knuffelen, als ze elkaar ontmoeten. Zelfs niet als ze elkaar troosten of zo; de onhandigheid juist in lichamelijk contact blijft opvallen.
En een knuffel van een voetballer uit vreugde om een gescoord doelpunt is heel iets anders. Dat heeft niets met de intimiteit of hartelijkheid te maken van twee mensen die elkaar echt aardig vinden. En een kus van mannen in het zuiden of oosten heeft heel weinig met een echte kus te maken, maar is net zo ritueel als hier een hand geven.
Dus je hebt gelijk dat er oppervakkig gezien wel meer geknuffeld of gekust wordt op de tv, maar niet zoals de hoofdfiguren in Olivers verhaal. Daar is de intentie toch anders, als ik het goed aanvoel tenminste.
Ik ben trouwens benieuwd of andere lezers hier ook zo over denken of een andere mening hebben.
;)
Lieve groet
Cor

Plaats reactie