Mysterie deel 8

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Mysterie deel 8

Bericht door Oliver » do 14 jan 2010, 20:06

Deel 8 staat online.

Joshua denkt nog lang na over Loïc en zijn situatie. Hij vindt het knap hoe Loïc dat doet.
Dan komt Loïc ineens niet meer op school...

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 8

Bericht door cor van dongen » do 14 jan 2010, 22:47

Heeeeeee Oliver,
Ja een beetje onbegrijpelijk, dat Loïc niets heeft gezegd tegen Joshua over de a.s. operatie of gewoon in de klas, aangezien zijn lichamelijke ongemakken inmiddels toch bekend zijn bij iedereen. En met Josh heeft hij juist een wat beter contact gekregen. Maar ik begrijp anderzijds dat je juist de onwetendheid nodig had om de verlegen Albert te introduceren en diens contact met Josh beschrijf je heel mooi en genuanceerd, maar ook verrassend. Want het zou me na dit gesprek met goede dialogen helemaal niks verbazen als deze bescheiden jongen ook op jongens valt.
Lieve groet,
Cor

PS. Aangezien Loïc maar een week in het ziekenhuis hoeft te verblijven, zou ik graag volgende week horen hoe het met hem gaat ;)

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Mysterie deel 8

Bericht door Hans Bernard » do 14 jan 2010, 23:48

Oliver,

Verrassend deel met nieuwe onverwachte feiten. Zoals we gewend zijn met weer hele goede dialogen.
Ook een nieuwe kijk op de figuur van Albert. Zou onze Cor gelijk hebben met zijn voorzichtige voorspelling?
Over veertien dagen zullen we het misschien weten.

groet, Hans

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Mysterie deel 8

Bericht door Raymonm » vr 15 jan 2010, 20:31

Goedenavond,

Mooi geschreven deel, niet verlopen zoals ik had verwacht, maar wat niet is, dat zou nog kunnen komen.

Wel vreemd inderdaad dat Loic niets vermeld heeft over het een en ander. Ik ben van mening dat Oliver dat niet nodig heeft gehad om Albert te introduceren. Dat had mijns inziens ook op een andere manier gekund. MEt Cor kan ik het dit keer wel eens zijn, dat het mij ook niet zou verbazen als Albert op jongens zou vallen... wordt verrvolgd zullen we maar zeggen.

Cor, je feestje gaat niet door, vrijdag zou hij mogelijk alweer naar huis gaan, Dus, Schrijver:
Hoe is de gezondheidstoestand van Loic op dit moment?

Met groet,

Ray.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Mysterie deel 8

Bericht door Oliver » za 16 jan 2010, 01:17

cor van dongen schreef: Aangezien Loïc maar een week in het ziekenhuis hoeft te verblijven, zou ik graag volgende week horen hoe het met hem gaat ;)
Ja, maar meteen na zijn thuiskomst gebeurt er al weer zoveel.... Daar moeten we even op wachten, anders zouden we dat missen!
:lol:

Even alle gekheid terzijde; bedankt voor jullie lieve reacties!

Plaats reactie