Mysterie deel 7

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Mysterie deel 7

Bericht door Oliver » wo 30 dec 2009, 22:56

Deel 7 staat online, ivm oudjaarsdag morgen.

Joshua heeft het even helemaal gehad. Toch zorgen de mensen om hem heen dat hij wat tot rust komt.
Loïc heeft nog meer geheimen...

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 7

Bericht door cor van dongen » do 31 dec 2009, 15:51

Hallo Oliver,

Ik heb je verhaal nog een keer overgelezen, nadat je me ermee vannacht al van mijn nachtrust had beroofd. Een heel mooi deel; met meer evenwicht omdat je nu ontwikkelingen ziet op verschillende fronten.
En met het op knappe wijze vasthouden van de spanning. Want ondanks de kus die nu heel natuurlijk plaatsvindt (echt mooi), blijf ik me - waarschijnlijk met anderen - afvragen, hoe lang het zal duren voor de heteroboy zich gaat realiseren, dat een contact, een relatie met zo'n andere jongen misschien toch is wat hij eigenlijk wil. Ook het vanuit zijn huidige rol aan den lijve ervaren hoe afwijzend de naaste omgeving op school plots reageert of tenminste anders tegen hem is gaan aankijken, is een complicerende factor die het geheel boeiend maakt.
Bedankt en laat ons het nieuwe jaar weer veel van je schrijfkunst genieten. :D
Lieve groet,
Cor

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Mysterie deel 7

Bericht door Hein » vr 01 jan 2010, 12:51

Hey, Oliver,
Mooi man! Je weet ons te boeien. Schitterend, ik geniet er van, maar dat wist je al. Ik ben benieuwd hoe Josh het verder gaat maken, laat ons maar niet te alng wachten!
Lieve groet en voor jou en de jouwen, maar ook voor alle lezers: een mooi 2010 toegewenst, met veel liefde, van
Hein

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Mysterie deel 7

Bericht door Raymonm » za 02 jan 2010, 12:31

Hey Oliver,

Geweldig deel inderdaad met mooie ontwikkelingen.

Ik heb geen idee, maar ik ben zeer benieuwd hoe deel 8 gaat verlopen, en daar heb ik mijn eigen redenen voor :)

Mooi deel man, keep on going on..

Ray

Marcelgay
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 02 jan 2009, 13:19

Re: Mysterie deel 7

Bericht door Marcelgay » za 02 jan 2010, 16:15

Het is weer een fantastisch deel. Weer veel onverwachte ontwikkelingen. En duurde even voor het weer op het niveau van Luc is, maar daar zit het wat mij betreft nu wel op. Ik hoop dat er nog vele delen volgen, want er zijn veel verhaalijnen die uitgewerkt kunnen worden. Ik wil je wel een paar ideeen geven, maar dan wel via een prive chat, maar ik denk dat je er best zelf ook een aantal weet.
Mijn complimenten weer hoor, ik ben al jaren een fan en een vaste lezer van de verhalen. Alle delen van Luc heb ik geprint en al vele malen gelezen, zodat ik ze in de Kerstvakantie maar helemaal opnieuw heb geprint op de laserprinter. En er een spiraal door gedaan, zodat het een echt boekwerk is gworden.

Veel succes,

Marcel

blondgastje
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 17:09

Re: Mysterie deel 7

Bericht door blondgastje » ma 11 jan 2010, 23:43

Hoi Oly
Weer een pracht verhaal waar ge aan vastkleeft en in een keer wilt lezen ! ge weet ons steeds te verbazen met je schrijfstijl en ons zo nieuwsierig te maken naar wat er volgt ! kom maar vlug met je vervolg ! Iedereen is op het volgende deel aan het wachten !!
Knap hoe je ons zo kunt (zot) verleiden om meer verhalen te lezen van je !
groetjes geert

Plaats reactie