Mysterie deel 4

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Mysterie deel 4

Bericht door Oliver » do 19 nov 2009, 20:13

Mysterie deel 4 staat online.

En dan staat daar ineens Loïc.
Joshua moet toch wel even slikken. Loïc schijnt er de humor wel van in te zien. Maar hij moet ook weer snel weg...

Lees ze!

Oliver

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: Mysterie deel 4

Bericht door jefkke2 » do 19 nov 2009, 22:06

Oliver, Oliver, Oliver toch!!

Wat heb je er weer een mooi en boeiend verhaal van gemaakt. Ik vind het ontzettend mooi!

Alleen het vervelende is: Je hebt er weer zo'n vervelend slot aan gemaakt! Wat een Cliffhanger zeg. Nu moet ik weer twee weken wachten voor ik weet hoe het verder gaat!! Ontzettend spannend!!

Ik wacht met spanning af!
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Mysterie deel 4

Bericht door Kevin » do 19 nov 2009, 23:27

Oliver,

Weer een prachtig stukje tekst zou ik zeggen ! en (natuurlijk) weer zo'n fantastisch einde... :d

ik wacht alvast met spanning af !

greetz Kevin
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Michielvw
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 01:30
Vul het getal in: 0
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mysterie deel 4

Bericht door Michielvw » vr 20 nov 2009, 14:42

Fantastisch... een lach op mijn gezicht :)

Dank je!

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Mysterie deel 4

Bericht door Hans Bernard » vr 20 nov 2009, 17:23

Oliver,

Helaas mondt iedere poging om een originele loftuiting te bedenken uit in een cliché.

Dus een cliché voor jou: grandioos geschreven, dit deel.

Hans.

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 4

Bericht door cor van dongen » za 21 nov 2009, 00:28

Ja, goh, die zoen!
Wederom een onverwachte en geweldige wending aan het eind van dit hoofdstuk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder verwacht had, dat Joshua langzamerhand al wennend aan het lichamelijke contact met een jongen door het oefenen in het toneelstuk zijn homogevoelens zou ontdekken.... Dit komt nu als een donderslag bij heldere hemel. Hoewel..... het zegt nog helemaal niks over de ontwikkelingen, die we mogen verwachten en daarom blijft het ook zo spannend.
Genoten heb ik ook deze keer.
Groetjes
Cor

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Mysterie deel 4

Bericht door Hein » za 21 nov 2009, 21:40

Hey, Oliver,
Tranen schoten in mijn ogen. Geroerd door je mooie verhaal. Jammer dat je besloten hebt pas over 14 dagen het volgende te plaatsen. Eigenlijk een beetje gemeen van je ons zo lang weer te laten wachten. Ik vraag je om van dat besluit terug te keren en volgende week deel 5 te plaatsen!
Groet en, je weet wel,
Hein

Dolphinboy
Berichten: 36
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 22:23
Vul het getal in: 0
Locatie: Apeldoorn

Re: Mysterie deel 4

Bericht door Dolphinboy » zo 22 nov 2009, 15:01

Hey Oliver,

Tja wat zal ik er deze keer weer van zeggen.

Ik ben heel benieuwd naar de reactie van Kelvin op de zoen tussen Loïc en Joshua. En natuurlijk naar de reactie van Joshua zelf. Nou ja de eerste zoen heeft ie nu gehad dus het oefenen met Kelvin moet nu dan toch ook echt wel beter gaan.

Een geweldig einde van een goede serie. Jammer dat we weer 14 dagen moeten wachten maar ja, ook jij hebt je tijd nodig om een goed vervolg te schrijven en deze daarna proef te laten lezen. We zullen dus gewoon weer geduld moeten hebben als we een kwaliteits vervolg willen lezen en niet een afgeraffeld vervolgje. Al zou het mij niet verbazen als jij zelf al bezig bent met deell 6 of 7
Who Ever You Are, Whatever U Do Just Be Yourself

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Mysterie deel 4

Bericht door bas » zo 22 nov 2009, 23:59

Hoi oliver.

ja wat vond ik er van. eigelijk gewoon een beertje saai! alles wat er gebeurde was al te voorzien geweest.
- Kelvin en joshua gaan nog lang niet zoenen dat gebeurt pas in hoofdstuk tich.
- dus moet er maar iemand anders worden opgetrommeld.
- en loic (sorry van de puntjes hoor. die doen het bij niet) ja die begin zich waar te maken voor de klas....
- en patrick gaat smsén met joshua als een verliefde puber.
- en kabbelt het verhaal verder van kroeg naar school en weer terug naar kroeg.

maar natuurlijk zijn er nog wel dingen die een beetje raadselachtig zijn :

heeft patrick geen vriendje?
de neef van loic is wel een beetje vreemd? jaja achter de meiden aan!

toch zijn er af en toe wel een paar geniepige zinnen die je pas na een paar keer lezen opvallen :
‘En heb ik toch nog iets laten trillen in je broek,’ patrick toch dat zeg je niet de eerste keer
Ik kneep mijn armen om hem heen even bij elkaar. oei patrick is toch wel leuk
Albert wist meer van hem. jaja na 1 werkstuk?
‘Daar heeft hij gelijk in. Maar vergeet jezelf niet.’ jaja die lieve patrick
Dat ik niks mankeerde poeh wat is dat nu weer een hetero-opmerking!
Je kijkt ineens dromerig. Hoe heet ze?’ jaja terwijl die net door patrick is uitgenodigd
Je zit in een omgekeerde wereld. hoe zou dat zijn. allemaal homo en maar 2 hetero's?
Zonder er bij na te denken gaf Kelvin hem drie kussen. ehh zonder.....??
Loic duwde even tegen de billen van Kelvin aan. oei zeg en daar wordt niet verder op ingegaan? of toch dat bierviltje?
knipogen er komen er 4 voor in dit hoofdstuk tegen 2/1/2 in hoofdstuk 1, 2 en 3

al met al hadden we toch maar weer een hele saaie avond

groetjes bas

ps. wanneer komen de kippen om de hoek kijken?

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 4

Bericht door cor van dongen » ma 23 nov 2009, 16:51

Hoi Bas,
Je hebt wel erg veel tekst nodig om uit te leggen hoe saai je het het verhaal van Oliver vindt. Zit er misschien toch iets meer in voor de goede lezer dan op het (jouw) eerste gezicht? Ik vind ze in elk geval boeiend. En het zijn nou juist de nuances, die ons aanspreken in de verhalen van Oliver.Hij laat zijn hoofdpersonen niet meteen vanaf de eerste pagina het bed induiken om vervolgens de tien hoofdstukken daarna te vullen met drielettergrepige woordjes of het vullen van openingen. Ik weet niet of je die "echte seksverhalen" wel eens leest. Heb je er twee gelezen dan ken je ze haast allemaal....Dat zou pas verschrikkelijk saai zijn. Maar ieder zijn meug.
En als je met "kippen"misschien op een leuke manier "meisjes" bedoelt, die worden in de verhalen van Oliver meestal met iets meer respect behandeld.
Groetjes
Cor

Plaats reactie