Hallo allemaal

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Peter Veltkamp
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 05:09
Vul het getal in: 0
Locatie: Wellington New Zealand
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Peter Veltkamp » vr 06 nov 2009, 05:20

Ik ben Peet en woon ver weg, helemaal in Nieuw Zeeland. Ik woon hier al sinds ik 13 ben (ben nu 42). Ik weet niet hoe ik ooit aan dit site ben gekomen (zal wel dankzij google zijn) maar wat ben ik daar wel blij om. Wat een verhalen schrijft Oliver, en ik vind het juist zo leuk dat ze in Nederlands zijn. Ik heb ze dan ook allemaal bijna in een keer uitgelezen. Ik ben dol op Nederlands talig te lezen, aangezien ik eigenlijk alles in Engels doe. Ik vind het belangrijk dat ik Nederlands kan blijven spreken, lezen en schrijven. Ik werk als Grafisch Ontwerper bij een Advertising Agency in Wellington, woon al sinds 8 jaar samen met mijn vriend, ik was een beetje een laat bloeier met mijn 'coming-out' (zo'n 12 jaar geleden nu). Goed een klein beetje over mij. Als iemand het leuk vind om mij een reactie te sturen, dat zu ik hardstikke leuk vinden. Oliver, bedankt voor je geweldige verhalen, ik heb genoten van ze allemaal! Ik wacht nog tot je nieuwste verhaal af is want dan lees ik alle hoofdstukken in een keer! Weet iemand of er nog meer sites zijn met Nederlandse homo verhalen sites? Bedank allemaal. Groetjes van Peet x

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Hallo allemaal

Bericht door Hein » vr 06 nov 2009, 10:46

Hoi Peet,
Ik ben Hein en heb ooit ook wat verhalen geschreven, die je overigens vindt (naast vele andere en dus ook minder interessante) op hothomo100.com. Als je mijn verhalen wilt lezen (Een van een tweeling, terug naar college, nooit te oud) moet je daar in de bibliotheek kijken. Ik schrijf onder de naam Johan.
Leuk te horen dat jij in Wellington woont. Eén van mijn dromen is nog steeds eens helemaal down under te gaan!
Groet,
Hein.