Hallo allemaal

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Peter Veltkamp
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 05:09
Vul het getal in: 0
Locatie: Wellington New Zealand
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Peter Veltkamp » vr 06 nov 2009, 05:20

Ik ben Peet en woon ver weg, helemaal in Nieuw Zeeland. Ik woon hier al sinds ik 13 ben (ben nu 42). Ik weet niet hoe ik ooit aan dit site ben gekomen (zal wel dankzij google zijn) maar wat ben ik daar wel blij om. Wat een verhalen schrijft Oliver, en ik vind het juist zo leuk dat ze in Nederlands zijn. Ik heb ze dan ook allemaal bijna in een keer uitgelezen. Ik ben dol op Nederlands talig te lezen, aangezien ik eigenlijk alles in Engels doe. Ik vind het belangrijk dat ik Nederlands kan blijven spreken, lezen en schrijven. Ik werk als Grafisch Ontwerper bij een Advertising Agency in Wellington, woon al sinds 8 jaar samen met mijn vriend, ik was een beetje een laat bloeier met mijn 'coming-out' (zo'n 12 jaar geleden nu). Goed een klein beetje over mij. Als iemand het leuk vind om mij een reactie te sturen, dat zu ik hardstikke leuk vinden. Oliver, bedankt voor je geweldige verhalen, ik heb genoten van ze allemaal! Ik wacht nog tot je nieuwste verhaal af is want dan lees ik alle hoofdstukken in een keer! Weet iemand of er nog meer sites zijn met Nederlandse homo verhalen sites? Bedank allemaal. Groetjes van Peet x

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Hallo allemaal

Bericht door Hein » vr 06 nov 2009, 10:46

Hoi Peet,
Ik ben Hein en heb ooit ook wat verhalen geschreven, die je overigens vindt (naast vele andere en dus ook minder interessante) op hothomo100.com. Als je mijn verhalen wilt lezen (Een van een tweeling, terug naar college, nooit te oud) moet je daar in de bibliotheek kijken. Ik schrijf onder de naam Johan.
Leuk te horen dat jij in Wellington woont. Eén van mijn dromen is nog steeds eens helemaal down under te gaan!
Groet,
Hein.
Laatst gewijzigd door Hein op di 10 nov 2009, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

658mike
Berichten: 5
Lid geworden op: do 22 jan 2009, 16:11

Re: Hallo allemaal

Bericht door 658mike » vr 06 nov 2009, 11:57

Hallo Peet,
Welkom op deze site.
Wat leuk helemaal uit Wellington,ook ik geniet van de verhalen,kijk elke dag of er nieuwe zijn.

Groetjes Mike

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Hallo allemaal

Bericht door Oliver » vr 06 nov 2009, 22:10

Wow. Bezoek vanuit een heel ander werelddeel...
:D
Welkom Peter!

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Hallo allemaal

Bericht door bas » za 07 nov 2009, 00:04

Hallo Peter uit het land waar ik graag had willen zitten.....

he harstikke leuk dat je hier bent. probeer maar een commentaar te geven bij de verhalen. voor je het weet heb je de taalpuristen en ander mensen over je heen. maar ik moet zeggen dat is heel leuk. vraag maar eens aan cor en hans

onzekees
Berichten: 7
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 21:38
Vul het getal in: 0
Locatie: Eindhoven, NB.
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door onzekees » za 07 nov 2009, 01:24

Hallo Peter

Hier een paar sites met meer Homo verhalen:

Erotische Verhalen.com
Gertibaldi.com
Homo.nl
Oops.nl
Opwindend.net
Hothomo100.com

Zo jij bent weer een paar dagen van de straat.
Leef je leven, het kan alleen maar beter worden.

Peter Veltkamp
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 05:09
Vul het getal in: 0
Locatie: Wellington New Zealand
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Peter Veltkamp » zo 08 nov 2009, 23:06

Goh wat leuk, zoveel reacties! Hartelijk bedankt allemaal...ik voel me echt welkom zo op het forum... THANKS! :P

Plaats reactie