Zoals het had kunnen gaan - Fopke Deel 1 De villa

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten

Laat me weten wat je ervan vindt, en of ik door moet gaan

Boeiend
0
Geen stemmen
Opwindend
0
Geen stemmen
Herkenbaar
0
Geen stemmen
Saai
0
Geen stemmen
Te veel seks
1
33%
Hou er maar mee op
0
Geen stemmen
Ga vooral door
1
33%
Ik zie uit naar je volgende verhaal
1
33%

Totaal aantal stemmen: 3

PJ57
Vul het getal in: 123

Zoals het had kunnen gaan - Fopke Deel 1 De villa

Bericht door PJ57 » zo 09 nov 2025, 18:54

FOPKE (1) - de villa

Het was 1971, en ik was 13 jaar oud. Klein en mager, maar met een knap koppie. Een flinke bos krullend blond haar, en helderblauwe ogen.

Ik had dat jaar een korte verkering gehad met Wilma, een klasgenootje. Maar voordat het serieus kon worden, kwam ik tot de ontdekking dat ik meer interesse had in mijn vriendje Kees. Prachtige kop met dikke zwarte krullen. Zijn kekke kontje in zijn zwarte ribbroek kan ik me nu nog voor de geest halen. Wat zou ik graag de spleet tussen die kadetjes strelen. Maar ik durfde niks.
Toen ik in de brugklas kwam, zat daar ook een oudere jongen; hij was 15 jaar. Hij was achterop geraakt omdat hij opgegroeid was in Kameroen. Zijn vader was een rijke zakenman, en ze woonden in een villa in Aerdenhout. Een heel verschil met mijn familie. We woonden in een eenvoudig rijtjeshuis, en we konden alleen maar rondkomen met mijn moeders bijverdienste als bijles-juf. Tot mijn geluk ging mijn moeder bijles geven aan Fopke, zo heette hij, en zijn zusje. Hij kwam dus vaak bij ons thuis.

Wat bewonderde ik hem! Sluik halflang bruin haar, mooi regelmatig gezicht, donkere ogen, en een mond die gemaakt was om te zoenen. Hij was 2 jaar ouder, dus lichamelijk veel verder ontwikkeld dan ik. Maar ook voor een 15-jarige had hij een mooi gespierd lijf. Goede definitie van de borstspieren, en een perfecte sixpack. De bobbel in zijn broek zag er indrukwekkend uit, maar vooralsnog kreeg ik niks te zien, want en de kleedkamers van het gymlokaal en het zwembad werd niet naakt rondgelopen. Mijn fantasie maakte overuren.

We waren vaak samen huiswerk aan het doen, op de studeerkamer van mijn vader. Dicht naast elkaar zittend, bedacht ik voortdurend excuses om hem te kunnen aanraken. Mijn hand was precies de
goede maat voor de bobbel in zijn broek, maar ik durfde niet zelf dat initiatief te nemen. Als de kleine lenige tiener die ik was, kon ik de raarste capriolen in mijn stoel uithalen, om zijn aandacht te trekken. Zoals ruggelings op zijn kop hangen, zodat mijn kruis omhoog stak. Een kleine beweging van zijn hand en een speelse aanraking zou voor mij het excuus zijn om ook hem in zijn kruis te pakken. Maar Fopke hapte niet.

In de voorjaarsvakantie kreeg ik opeens een onverwachte kans. We waren bij hem thuis. Eerst in de grote tuin, spelen met de hond. En daarna op zijn kamer. Zoals het een echte villa betaamt, had hij zijn eigen badkamer. Bij mij thuis hadden we niet eens één douche; we moesten het doen met een wastafel en een teil.

Fopke was warm geworden, en ging zich douchen. Als inmiddels 16-jarige had hij wat meer transpiratiegeur dan ik. Ik keek met hongerige ogen hoe hij zich uitkleedde tot op zijn onderbroek.
Mijn god, wat een lijf! Borstspieren, sixpack, biceps, dijspieren; alles was perfect. En een gladde, zongebruinde huid die erom schreeuwde om gestreeld te worden.

Terwijl Fopke ging douchen, keek ik rond in zijn kamer. En mijn oog viel op een boekje onder zijn bed. Zag ik daar foto's van lichamen? Ik was nog naïef, maar van seksboekjes had ik wel gehoord. Maar hoe seks in zijn werk ging, en wat ik moest doen met mijn harde lul, ik wist het niet. Geen idee van masturberen.

Ik begin in het blaadje te bladeren, en zie foto na foto van naakte vrouwen en mannen. Poseren, masturberen, pijpen, neuken. Alles zie ik langskomen voor mijn maagdelijke ogen. Hoe komt Fopke aan zo'n boekje? Daar moet je toch 18 voor zijn? Vast van één van zijn oudere broers.

Ik voel dat mijn hoofd knalrood wordt van opwinding. Mijn lul groeit tot een stijfheid en grootte die ik nooit eerder meemaakte.
Ik lees ook stukjes van de verhalen, zoals de moeder die haar 14-jarige zoon na schooltijd thuis verwelkomt met een pijpbeurt. En de vrouw die haar buurjongens kersen laat eten uit haar kut. Allemaal ondenkbare dingen in mijn beschermde leefwereld, en ik word er ongelooflijk geil van. Ik open de gulp van mijn korte broek, om mijn lul wat ruimte te geven. Ik pak hem vast en knijp er wat in, over het katoen van mijn onderbroek.

"Weet je niet wat je nu moet doen?"

Ik schrik me een ongeluk. Fopke is uit de badkamer gekomen en staat achter me. Ik doe het boekje gauw dicht, evenals mijn broek.
"Sorry, ik zag dat liggen en ..."
"Geeft niet, joh. Ik kijk daar elke dag in. Maar serieus, weet je niet hoe je moet aftrekken?"

Ik kijk hem aan, terwijl ik nog op de grond zit. Ik zie dat hij niet boos is en bemoedigend glimlacht. En dat de bobbel in zijn onderbroek nog groter is dan normaal. Mijn opwinding neemt het weer over van mijn schrik en schaamte. Nu geen fouten maken, en iedere kans pakken die je krijgt, gaat er door me heen.
"Eh, nee... ik heb geen idee..."
En na een korte stilte neem ik de gok: "Kun je me laten zien hoe het moet?"

Er trekt een schuine glimlach over zijn gezicht. Alsof hij het allemaal zo gepland heeft. Hij steekt zijn duimen achter het elastiek van zijn onderbroek, en schuift die tergend langzaam omlaag. Als een ervaren stripteaser beweegt hij zijn heupen. Eerst komt zijn schaamhaar tevoorschijn. Zwarter, voller en krullender dan die van mij. Dan de wortel van zijn lul. Mijn kop knalt uit elkaar van opwinding. Het gaat nu echt gebeuren! Hij laat me zijn lul zien!

Steeds meer van de schacht wordt zichtbaar. Oh mijn god, hij is stijf! En dan floept hij opeens in zijn volle glorie boven het elastiek uit. Wat is hij mooi! Zeker 16 cm lang, 3 cm dik en met een prachtige roze eikel erboven. De schacht is kaarsrecht en glad. Onder de eikelrand zie ik zijn opgerolde voorhuid.

Hij heeft een veel kortere voorhuid dan ik. Zijn eikel glimt een beetje. Het pismondje is wat groter dan de mijne, en staat een beetje open. Onder zijn lul hangt een goed gevulde zak, met wat haren erop. De zaadballen zijn wat verschillend van grootte, en de één hangt wat lager dan de andere. Terwijl ik kijk, zie ik dat de geribbelde huid wat samentrekt, en dat zijn ballen bewegen.
Mijn mond is kurkdroog geworden, en ik maak mijn lippen vochtig met mijn tong. Ik weet zelf niet precies waarom.

Al deze details heb ik in een tiental seconden in me opgenomen. Veel korter dan het kost om op te schrijven. Fopke staat geamuseerd naar me te kijken, met zijn handen op zijn heupen. Hij is duidelijk trots op zijn geslacht, dat dit jaar zo gegroeid is.

"Zo, genoeg gezien, nu jij."
Hij pakt me onder de oksels, en trekt me omhoog. Als we tegenover elkaar staan, voel ik me nog kleiner dan eerst. Hij is een halve kop groter, anderhalf keer zo breed, en er staat een volwassen lul omhoog, vlak voor mijn buik.

Fopke pakt mijn t-shirt vast. Ik strek mijn armen omhoog, en hij trekt het shirt over mijn hoofd. Het voelt als een soort van overgave, om zo ontkleed te worden. Ik voel niet alleen hevige opwinding over het onbekende avontuur dat staat te gebeuren, maar ook een warme genegenheid voor mijn grote vriend. Is dit verliefdheid? Ik heb het nooit eerder zo gevoeld.

Met een vragende blik pakt Fopke mijn broekband vast. Ik geef hem zwijgend toestemming, met een knikje van mijn hoofd. Terwijl hij door de knieën gaat, trek hij short en onderbroek tegelijk naar beneden. Mijn stijve pikkie springt tevoorschijn, en in een reflex houd ik mijn handen voor mijn kruis.
"Rustig maar, het is goed zo. Laat maar zien", zegt Fopke zacht.

Ik laat mijn handen langs mijn zijden vallen, en mijn grote vriend neemt de tijd om mijn zaakje te inspecteren. Niet meer dan 10 cm lang en 2 cm dik. Kaarsrecht en glad, met een roze huid. De eikel is bedekt met mijn lange voorhuid. In mijn onbehaarde zak hangen een paar kleine balletjes. Boven mijn lul een plukje donkerblond glad haar.
Vergeleken met Fopke stelt het allemaal niks voor, en ik denk dat andere jongens van mijn leeftijd ook een stuk verder ontwikkeld zijn.
Maar Fopke lijkt tevreden, en zegt met een knipoog: "Daar kunnen wel wat mee."

Terwijl ik me afvraag wat hij daarmee bedoelt, pakt hij mijn pikkie vast, en trekt langzaam de voorhuid naar beneden. Gelukkig heb ik geen vernauwing, en doe ik dat zelf ook regelmatig, om de boel goed schoon te houden. Mijn eikel komt zonder problemen tevoorschijn. Hij is donkerder dan mijn bleekroze pik. Net andersom dan bij Fopke, die een lichtbruine lul met een roze eikel heeft. Voor het eerst zie ik hoe verschillend penissen kunnen zijn.

"Kijk, dit is aftrekken", zegt Fopke.
Hij pakt mijn pik met zijn volle hand vast, en begint op te neer te bewegen. Mijn voorhuid glijdt over de rand van mijn eikel heen en weer. Wauw, dat voelt goed! Ik doe even mijn ogen dicht om van het gevoel te genieten. Maar dan doe ik ze gauw weer open, want ik wil geen seconde van het uitzicht missen. Mijn idool knielt voor me, en trekt mij af! Mijn pik priemt recht naar zijn mooie gezicht, op nog geen 10 cm afstand.

"Kun je al klaarkomen?"
"Ik heb weleens een natte droom."
"Dan ga je het nu bewust meemaken."

Fopke brengt zijn mond naar mijn pik, en laat wat speeksel op mijn eikel vallen. Het glijdt nu een stuk lekkerder. Ik moet elk detail van deze aftrekles onthouden!
Hij neemt mijn pik nog steviger vast, en voert het tempo op. Met zijn andere hand pakt hij mijn balletjes, en begint ze te rollen. Ik begin te kreunen van opwinding. Mijn pik lijkt in brand te staan. Ik voel een soort drukgolf van mijn ballen naar mijn eikel gaan, en opeens spuit er een waterig-witte vloeistof uit. Ik val zowat flauw van opwinding!

Ik kom langzamerhand weer tot leven, en kijk Fopke dankbaar aan. Hij zit met een stijve pik naast me.
"Dat was heerlijk, dank je wel."
"Graag gedaan. Nu kun je het voortaan zelf wel?"
"Ik weet het niet zeker. Mag ik bij jou oefenen, dan moet jij maar zeggen of ik het goed doe." "Ga je gang", zegt hij met een brede glimlach.

Ik schuif dichter naar hem toe, en pak zijn prachtstuk vast. Mijn hart bonkt van opwinding. Ik voel zijn keiharde maar toch fluweelzachte schacht in mijn handpalm. Ik pak hem stevig vast, en begin hem serieus af te trekken. Fopke begint te hijgen.
"Dat doe je goed, Peter. En nu nog wat speeksel erbij."

Ik doe hem na, en houd mijn mond net boven zijn lul. Ik voel de onverklaarbare aandrang om zijn eikel te zoenen en te likken, maar ik doe het niet. Wat zou hij daarvan denken? Ik laat wat speeksel vallen op zijn eikel, en smeer het voorzichtig uit met mijn wijsvinger. Fopke ademt scherp in.
"Voorzichtig, hè, dat is gevoelig."

De voorhuid glijdt nu soepel over de glimmende eikel. Het pisgaatje blijft onbedekt, en ik zie er langzaam wat helder vocht uit komen. Ik kijk Fopke vragend aan.
“Dat is voorvocht. Dat helpt de eikel glad te houden.”

Mijn vertrouwen groeit, en ik pak zijn lul nog steviger vast. Ik voel ribbeltjes onder zijn huid, als ik mijn hand op en neer beweeg. Wat is dit opwindend! Ik ga wat verzitten, zodat ik met mijn andere hand zijn ballen vast kan pakken. Ze zijn een stuk groter dan de mijne. Eén voor één pak ik ze vast, en rol ze tussen mijn vingers. Heel voorzichtig knijp ik er een beetje in. Terwijl ik Fopke zo met twee handen verwen, gaat hij steeds harder hijgen. Ik zie zijn sixpack op en neer gaan, en zich samentrekken. Zo tekenen zijn spieren zich nog mooier af dan normaal.

Plotseling spant hij zijn buikspieren vol aan, strekt zijn benen helemaal uit en houdt zijn adem in. Met een ingehouden schreeuw komt hij klaar. Eén, twee, drie… zes stralen melkwitte sperma spuiten uit zijn keiharde lul op zijn borst en buik. En dat komt door mij! Ik ben trots als een pauw.

Nahijgend ligt Fopke op zijn rug, de witte klodders tekenen zich mooi af op zijn gebruinde lijf. Ik strek me naast hem uit, en ga tegen hem aan liggen. Ik leg één been over de zijne, en één arm op zijn borst. Met mijn vingers smeer ik de klodders sperma uit over zijn borst. Stiekem steek ik een vinger in mijn mond en proef zijn zaad. Een beetje weeïg, maar niet onaangenaam. Lekker fris wel, eigenlijk. Raar, want het komt toch uit zijn pisbuis. Maar daar proef ik niets van.

Fopke ligt nog steeds met zijn ogen dicht, en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Heerlijk om zo over de volle lengte van mijn lichaam tegen hem aan te liggen en zijn warmte te voelen. Hij legt een arm over mijn schouder. Onze ademhaling komt in hetzelfde ritme. Gelukzalig leggen we zo na te gloeien.

Na wat een eeuwigheid lijkt, maar waarschijnlijk een minuut of tien was, voel ik dat Fopke weer tot leven komt. Ik hef mijn hoofd op en kijk hem aan. Hij heeft een zachte blik in zijn ogen, als smeltende chocola. Ik word nu echt verliefd op hem!
“Heb ik het goed gedaan?”, vraag ik, hunkerend naar bevestiging.
“Het was heerlijk. Het lekkerste wat ik ooit heb meegemaakt”, fluistert hij.
“Voor mij ook. Kunnen we dit vaker doen?”
“Zeker weten! Wat mij betreft elke dag!”, zegt Fopke enthousiast.

Hij geeft me een snelle kus op mijn voorhoofd, en ik smelt nog verder weg. Dan staat hij snel op, terwijl hij mij ook overeind helpt.
“We kunnen niet lang zo blijven, mijn moeder kan elk moment thuis komen.”

Nog even omhelzen we elkaar stevig, borst tegen borst, buik tegen buik, kruis tegen kruis. Ik druk mijn open lippen tegen zijn hals en proef zijn huid. Dan laten we elkaar los en kleden onszelf met enige tegenzin weer aan.

Even later komt Fopke’s moeder thuis, en drinken we nog wat limonade in de woonkamer. Dan moet ik naar huis. Fopke loopt mee naar mijn fiets. Voordat ik opstap, streelt hij stiekem hij nog even met één hand mijn kont en met de andere mijn kruis.
“Ik kan niet wachten tot de volgende keer.”
“Ik ook niet. Bedankt voor de les,” zeg ik met een knipoog.

Terwijl ik naar huis fiets, voel ik me 10 cm langer dan vanmorgen. Ik ben geen jongetje meer.

Gesloten