De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
reitdieper
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 13:01
Vul het getal in: 0
Locatie: Groningen

De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Bericht door reitdieper » vr 14 aug 2009, 07:32

Afgelopen weken hebben Jeffrey en ik een vervolg geschreven op deel 1 van: De ontmoeting bij de bushalte; een verhaal dat ik al enkele jaren geleden geschreven had maar toen had ik geen inspiratie meer om het af te maken. Nu heeft Jeffrey voor de nodige ideeén en tekst gezorgd en ik heb het een beetje in de richting van het eerste deel gebogen.
Als alles technisch goed is gegaan moet het nu hier (bij "verhalen van bezoekers") staan.
Michiel

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Bericht door jefkke2 » za 15 aug 2009, 16:53

Ja Reitedieper.

Ik vind hem toch wel erg goed geworden, ik was een beetje onzeker of ik het wel goed deed! Maar tóch voor een eerste keer schrijven vind ik het wel wat. Ik hoop alleen wel dat er toch wel wat opbouwend commentaar komt, of wat opbouwend kritiek. Dat komt mezelf alleen maar ten goede :)

En daarbij, daar leer ik alleen maar van, en des te beter ga ik schrijven:)
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Bericht door jefkke2 » wo 02 sep 2009, 23:01

Hoi Allen,

Ik wil het toch even kwijt, er zijn er zoveel die erg actief zijn in andere topic's!

Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat er op andere topic's gereageerd word, met onder andere postieve en negatieve feedback, maar op de onze niet!

Ik ben beginnend verhalen schrijver en kan als ik zo vrij mag zijn om het te zeggen ook jullie kritiek gebruiken. Voor mij is dat allemaal van belang om zo omhoog te klimmen en beter hierin te kunnen worden.

Daarom vind ik het ontzettend jammer dat er op het verhaal van mij en Rijtedieper niet gereageerd wordt.

Voel je alsjeblieft niet aangevallen, maar ik hoop naar dat ik dit gezegd te hebben alsnog feedback krijg!

Thanks allen!!
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Bericht door Hans Bernard » do 03 sep 2009, 00:23

Michiel en Jefkke,

Sorry, dat ik niet gereageerd heb.
Ik heb jullie verhaal gelezen en vind het knap dat jullie en m.n. Jeffke voor de eerste keer zo'n verhaal kunnen schrijven. Mijn complimenten.

Nu vraag jij Jefkke om eerlijk commentaar dus krijg je dat van mij.

Deel 2. Er gebeurt wel erg veel in dit deel. Zoveel dat het meer een opsomming van feiten wordt, dus meer een verslag dan een verhaal. Je vergeet te vertellen, je somt op wat er allemaal gebeurt. En sommige delen worden daardoor nogal ongeloofwaardig zoals de coming-outs. Dat gaat in het echt niet zo.
Dat weten jullie ook wel.

Jefkke, een goede raad? Schrijf eens een kort vertellend verhaal. Beschrijf wat er gebeurt en noem niet de feitjes achter elkaar. Hulp nodig? Je mag altijd een beroep op mij doen.

Michiel en Jeffke succes met het volgende verhaal.

Groet, Hans

Juan84
Berichten: 5
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 01:36
Vul het getal in: 0
Locatie: Arnhem

Re: De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Bericht door Juan84 » do 03 sep 2009, 13:37

Hoi ik zal binnenkort wel een reactie geven, maar ik moet verhaal zelf nog volledig lezen. Ik ben jullie niet vergeten en ik vind in ieder geval mooi dat er steeds meer zijn die verhalen schrijven, want valt er ook weer meer te lezen :lol:

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Bericht door jefkke2 » do 03 sep 2009, 16:38

@ Hans, Dank Hans voor je super positieve reactie!! Ik ben echt heel blij met dit commentaar. Op moment ga ik nog niet met een verhaal beginnen omdat ik nu nog vakantie heb en het er nog niet allemaal van komt. Ik wil proberen naar de vakantie tijd vrij te maken en een verhaal te gaan schrijven.

@ Juan84, Dank dat je ook wilt reageren op dit verhaal. Ben erg blij dat er reactie's komen. Voor mij des te beter!

Dank allen!!
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: De ontmoeting bij de bushalte, deel 2

Bericht door bas » do 03 sep 2009, 23:11

oei oei oei, ik buig nederig mijn hoofd, drie knikjes naar het zuiden, driewerf sorry
waarom heb ik jullie verhaal gemist tussen al het gelees door? ik weet het eindelijk : het heeft geen drie delen! daarom is het er tussendoorgeslippert (of doe je dat met een andere jongen of meisje?)
ik ga het snel lezen, maar ik moet eerst mijn andere 33 sites met verhalen nog door worstelen (of doe je dat ook al met een andere jongen of meisje?). maar ik beloof je dat ik het zal lezen. niet zo 1 2 3 hoor maar toch.

groetjes bas

ps ik heb een tijd op de bus staan wachten maar hij kwam niet

Plaats reactie