De ontmoeting bij de bushalte WORDT BINNENKORT VERVOLGD!!

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

De ontmoeting bij de bushalte WORDT BINNENKORT VERVOLGD!!

Bericht door jefkke2 » do 06 aug 2009, 22:45

Hallo allemaal,

Ik ben al een aardige tijd actief op de site van Oliver. Totdat ik erachter kwam dat ook leden verhalen konden posten.

Ik ben dus alles op het forum hier gaan lezen.

Toen kwam ik bij het verhaal van Reitedieper terecht! Ik vond het zoals alle verhalen een leuk verhaal! Toen ik onderaan kwam las ik het stuk dat er niet genoef ispiratie meer over was om nog verder te gaan voor Reitedieper!

Ik vond het zo ontzettend jammer voor het verhaal en voor Reitedieper natuurlijk. Ik besloot toen om Reitedieper te helpen. Ik was wel een beetje zenuwachtig want ik heb nog nooit een verhaal geschreven, en was dus bang dat k er niets van kon.

Ik ben toen begonnen aan het vervolg van het verhaal, en ondertussen heb ik Reitedieper gemaild. Meteen die avond nog had ik een reactie van hem. We zijn een email contact begonnen, en ik ben zijn verhaal verder gaan schrijven.

Ik heb het idee dat het nu wel af is. Ik wacht op een reactie van Reitedieper, en dan kijken we nog wanneer hij helemaal af is. Ook kijken we dan wanneer hij online komt te staan.

Dus al met al! Het verhaal: De ontmoeting bij de bushalte komt binnenkort online!!

Groetjes,

Jeffrey.
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Plaats reactie