Weekendje Wadden
Re: Weekendje Wadden
Dag allemaal,
Het is weer zondag, tijd voor een nieuw deel van Weekendje Wadden!
Diede komt aan in Eddy's huis. Wat treft hij daar aan?
En gaat het Eddy lukken om Remco zondag weer te zien?
Lees het in deel 16!
Groet,
Michael
Het is weer zondag, tijd voor een nieuw deel van Weekendje Wadden!
Diede komt aan in Eddy's huis. Wat treft hij daar aan?
En gaat het Eddy lukken om Remco zondag weer te zien?
Lees het in deel 16!
Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]
-
- Vul het getal in: 123
Michael, je hebt een vooruitziende blik. De vragen die ik had, omtrent de relatie van Diede en Eddy heb je in dit deel verduidelijkt. Ik begrijp nu steeds beter de verstandhouding tussen die twee jongens. Alleen het zinnetje over die opgefokte jongen, dat uit de lift stapte, gaf me meer bedenkingen. Is er iets gebeurd in de woonsituatie, waardoor Eddy tot zijn besluit kwam? Ja hoor, ik zie weer spoken!!
Remco loopt veel te hard van stapel. Door zijn verliefdheid houdt hij geen rekening met Eddy's situatie. Hij draaft weer door. Te over-gehaast, vind ik. Ook hierbij krijg ik het gevoel: "hoe lang zal dit goed gaan?" Een impulsieve Remco en een bedachtzame Eddy, samen een relatie? Mijn twijfels nemen toe, hoewel ik ze het beiden echt gun.
De spanningsboog blijft strak in dit verhaal. Toch zal er binnenkort toch iets gebeuren, vermoed ik.
Michael, bedankt voor dit deel en succes met het vervolg.
Sjack.
Remco loopt veel te hard van stapel. Door zijn verliefdheid houdt hij geen rekening met Eddy's situatie. Hij draaft weer door. Te over-gehaast, vind ik. Ook hierbij krijg ik het gevoel: "hoe lang zal dit goed gaan?" Een impulsieve Remco en een bedachtzame Eddy, samen een relatie? Mijn twijfels nemen toe, hoewel ik ze het beiden echt gun.
De spanningsboog blijft strak in dit verhaal. Toch zal er binnenkort toch iets gebeuren, vermoed ik.
Michael, bedankt voor dit deel en succes met het vervolg.
Sjack.
Spanningsboog IN dit verhaal?
Het hele verhaal is één spanningsboog!
Die gehaaste persoon kan toeval zijn, maar ook ik heb een vermoeden dat die nog terug komt in het verhaal. Remco is dan voor de hand liggend, maar niets is zeker.
Lekker!
Het hele verhaal is één spanningsboog!

Die gehaaste persoon kan toeval zijn, maar ook ik heb een vermoeden dat die nog terug komt in het verhaal. Remco is dan voor de hand liggend, maar niets is zeker.
Lekker!
-
- Vul het getal in: 0
Bij Michael weet je maar nooit, Oliver.
Ook ik had meteen bij het lift accident iets van 'dit is vast en zeker een belangrijke vooraankondiging'.
En inderdaad het verhaal staat bol van de spanning. Wat kun je anders verwachten bij Michael.
Ik raak zo langzamerhand door mijn complimenten heen.
Hans.
Ook ik had meteen bij het lift accident iets van 'dit is vast en zeker een belangrijke vooraankondiging'.
En inderdaad het verhaal staat bol van de spanning. Wat kun je anders verwachten bij Michael.
Ik raak zo langzamerhand door mijn complimenten heen.
Hans.
Dag jongens,
Wat leuk toch weer, die reacties van jullie!
Sjack's vermoeden klopt natuurlijk wel, er gaat binnenkort iets gebeuren, dat lijkt me duidelijk!
Maar wat? En hoe? En waarom? En wanneer dan eindelijk?
Heeft die jongen die zo gehaast de lift uitkomt er iets mee te maken?
Heeft Hans gelijk, is het een belangrijke vooraankondiging van iets?
Is het gewoon toeval? Of misschien toch Remco, zoals Oliver voorzichtig oppert?
En heeft die dan iets te maken met Eddy's wanhoopsdaad?
Of is er heel iets anders aan de hand?
Zo, in plaats van antwoorden, nog maar meer vragen!
Hoewel... als je goed opgelet hebt, kun je de 'wanneer' vraag inmiddels redelijk beantwoorden...
Uit dit deel valt namelijk af te leiden hoe ver in het verleden het 'normale' verhaal speelt t.o.v. het 'cursieve'...
Groet,
Michael
Wat leuk toch weer, die reacties van jullie!

Sjack's vermoeden klopt natuurlijk wel, er gaat binnenkort iets gebeuren, dat lijkt me duidelijk!
Maar wat? En hoe? En waarom? En wanneer dan eindelijk?
Heeft die jongen die zo gehaast de lift uitkomt er iets mee te maken?
Heeft Hans gelijk, is het een belangrijke vooraankondiging van iets?
Is het gewoon toeval? Of misschien toch Remco, zoals Oliver voorzichtig oppert?
En heeft die dan iets te maken met Eddy's wanhoopsdaad?
Of is er heel iets anders aan de hand?
Zo, in plaats van antwoorden, nog maar meer vragen!

Hoewel... als je goed opgelet hebt, kun je de 'wanneer' vraag inmiddels redelijk beantwoorden...
Uit dit deel valt namelijk af te leiden hoe ver in het verleden het 'normale' verhaal speelt t.o.v. het 'cursieve'...
Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]
-
Nee, ik zeg niets meer. Ik heb wel een sterk vermoeden, maar ik vind het leuk, anderen te laten zwemmen.
De tijdspanne is duidelijk. De twee verhalen komen dichter bij elkaar.
Hou het lekker spannend, Michael!!
Sjack

De tijdspanne is duidelijk. De twee verhalen komen dichter bij elkaar.
Hou het lekker spannend, Michael!!
Sjack
Dag allemaal,
Een beetje aan de late kant, er kwamen wat dingen tussen...
Maar... beter laat dan nooit!
Hier dan deel 17.
Groet,
Michael
Een beetje aan de late kant, er kwamen wat dingen tussen...
Maar... beter laat dan nooit!
Hier dan deel 17.
Groet,
Michael
-
- Vul het getal in: 0
Geen probleem toch, wat langer te moeten wachten als je er zo'n geweldig deel voor terug krijgt.
Je bouwt het mooi op, de logeerpartij grijpt je naar de strot. Het lijkt wel of ik zelf me in allerhande
bochten moet wringen. Zo voel ik met Eddy mee. Het lijkt of ik de hete adem van zijn vader in mijn nek voel.
Knap hoor, iemand het hele deel aanwezig laten zijn, die in dit deel niet voor komt.......... of juist wel.
Het is net als met God. Wij leerden vroeger: 'God hoort en ziet je overal'.
Wordt de logeerpartij het begin van de escalatie of worden te plannen ontdekt en gaat het helemaal niet door?
Ik kijk uit naar het verdere verloop.
groet, Hans
Je bouwt het mooi op, de logeerpartij grijpt je naar de strot. Het lijkt wel of ik zelf me in allerhande
bochten moet wringen. Zo voel ik met Eddy mee. Het lijkt of ik de hete adem van zijn vader in mijn nek voel.
Knap hoor, iemand het hele deel aanwezig laten zijn, die in dit deel niet voor komt.......... of juist wel.
Het is net als met God. Wij leerden vroeger: 'God hoort en ziet je overal'.
Wordt de logeerpartij het begin van de escalatie of worden te plannen ontdekt en gaat het helemaal niet door?
Ik kijk uit naar het verdere verloop.
groet, Hans
-
Oké, ik neem mijn woorden terug. Het is geen spanningsboog, maar één brok spanning! Michael, hoe houd jij de spanning zo hoog? Elke week verwacht ik een doorbraak of iets dergelijks, maar nee, je drijft de spanning nog hoger op. Chapeau!!!
Merel probeert de sfeer ongedwongen te maken en wordt geholpen door een kat. Eddy barst van onzekerheid en twijfel. Duidelijk dat Merel en Eddy elkaar nog moeten leren kennen. Praten over huisdieren en hobby's werkt altijd. Eddy komt losser, maar kan hij dit volhouden?
Eddy en Remco in een Turks restaurant? Best kinky, eigenlijk. Het verbaasde mij wel, dat Eddy daar zo los was, zo publiekelijk. Had ik eigenlijk niet achter hem gezocht. Maar intussen graaft hij wel dieper zijn graf. Een leugentje om best wil, kan ik begrijpen, maar dit.......
Dit vraagt om problemen. Dit kan hij echt niet volhouden.
Met nog meer spanning kijk ik uit naar het vervolg.
Michael, bedankt voor dit deel.
Sjack
Merel probeert de sfeer ongedwongen te maken en wordt geholpen door een kat. Eddy barst van onzekerheid en twijfel. Duidelijk dat Merel en Eddy elkaar nog moeten leren kennen. Praten over huisdieren en hobby's werkt altijd. Eddy komt losser, maar kan hij dit volhouden?
Eddy en Remco in een Turks restaurant? Best kinky, eigenlijk. Het verbaasde mij wel, dat Eddy daar zo los was, zo publiekelijk. Had ik eigenlijk niet achter hem gezocht. Maar intussen graaft hij wel dieper zijn graf. Een leugentje om best wil, kan ik begrijpen, maar dit.......
Dit vraagt om problemen. Dit kan hij echt niet volhouden.
Met nog meer spanning kijk ik uit naar het vervolg.
Michael, bedankt voor dit deel.
Sjack
Ik merk aan mezelf dat ik het eerste gedeelte op mijn gemak zit te lezen, en het tweede gedeelte niet. Ik word nerveus van die jongen, hij gaat zich zo in de nesten werken door al dat gedraai en niet eerlijk zijn naar beide kanten.... In het eerste deel heb ik compassie met hem, in het tweede gedeelte krijg ik bijna een hekel aan hem.
Je zou als schrijver dat als compliment kunnen opvatten.
Damn, wat heb je ons in jouw greep....
Volgende deel!

Je zou als schrijver dat als compliment kunnen opvatten.

Damn, wat heb je ons in jouw greep....
Volgende deel!