Blauw Bloed

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Vul het getal in: 123

Re: Blauw Bloed

Bericht door Sjack013 » za 22 mar 2014, 15:10

Helaas Hans,
Michael was me voor en heeft mijn vermoedens al uitgesproken. Dus het gras is alweer gemaaid. Ik zal proberen volgende week sneller te zijn. ;)

Sjack

Oliver
Beheerder

Bericht door Oliver » zo 23 mar 2014, 01:10

Ha! Je stelt me niet teleur, natuurlijk is het nog niet gedaan met die Carl.....

dkz09

Bericht door dkz09 » ma 24 mar 2014, 18:21

Heey Hans,

Weet niet hoe je het doet. Maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar de rest van het verhaal.
Benieuwd war Carl van plan is. Overleven Thom en Sven hun relatie de nieuwe situatie. Kijk uit naar komende delen.

Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013

Bericht door Sjack013 » vr 28 mar 2014, 13:42

Dit is typisch spek aan de kat binden. Sven, die jaloers is, te confronteren met het samenzijn van Thom en JP. De jonkheer heeft gelijk wat houding betreft, maar meteen al zo'n uitdaging aan te gaan? De reactie van Sven is ook duidelijk naar Thom.
Ben benieuwd naar het vervolg en de invloeden die Carl op JP heeft.
Succes met het vervolg.

Sjack

p.s. Het is me gelukt om Michael voor te zijn :D

Michael87
Contacteer:

Bericht door Michael87 » vr 28 mar 2014, 18:33

Hoi Hans,

Ik begin bijna medelijden met Sven te krijgen. Die jongen wordt gewoon gedwongen zijn gevoelens te onderdrukken, alleen maar omdat hij van adel is. Ben ik ff blij da'k geen blauw bloed heb... Ik ben eens benieuwd hoe Thom hierop reageert.

Groet,
Michael

@ Sjack: Hadden we een wedstrijdje dan? ;)
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013

Bericht door Sjack013 » vr 28 mar 2014, 21:35

Nee Michael, maar bij het vorige hoofdstuk had jij precies geschreven, wat ik ook kwijt wou en ik sta niet graag met mijn mond vol tanden, dus ik was blij, dat ik nu wel kon schrijven, wat ik kwijt wou. Vandaar mijn reactie. ;)

Jablan
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Bericht door Jablan » vr 28 mar 2014, 22:11

Michael87 schreef:Ik begin bijna medelijden met Sven te krijgen. Die jongen wordt gewoon gedwongen zijn gevoelens te onderdrukken, alleen maar omdat hij van adel is. Ben ik ff blij da'k geen blauw bloed heb...
Het viel mij ook op, maar om een andere reden. Zo'n houding krijg je met de paplepel ingegoten en ik denk dat Hans dit heeft geprobeerd te verwerken in zijn verhaal.

Hans Bernard

Bericht door Hans Bernard » zo 30 mar 2014, 11:32

Dank je voor jullie commentaar. Goed gezien dat ik probeer zoveel mogelijk de beperkingen
opgelegd door afkomst,voelbaar te maken. Nu verdwijnen langzaamaan de
strenge scheidingen tussen de diverse sociale groepen en doet zich een nieuw probleem voor.
Het juiste evenwicht te vinden tussen de gebruiken en gewoontes op Dennehaghe die aan het veranderen zijn en de dagelijkse
wereld van Thom. Ook Sven ervaart dat druppelsgewijs de sfeer in het oude huis verandert, eigentijdse elementen krijgt.

Hans

Oliver
Beheerder

Bericht door Oliver » zo 30 mar 2014, 18:22

Ik heb er weinig meer aan toe te voegen, het meeste is al gezegd.
Ik ben benieuwd, Carl kan nog genoeg roet in het eten gooien, die JP is me nog niet duidelijk.
Open eindje genoeg.
Maar ik ben benieuwd. Gaat Thom zich het keurslijf eigen maken, of gaat hij er voor zorgen dat dingen wat losser worden in Dennehaghe?
Of staan er nog compleet andere dingen te gebeuren?
:)

Hans Bernard

Bericht door Hans Bernard » do 03 apr 2014, 15:25

Oliver,

Grappig dat Carl nog steeds zo'n indruk maakt dat nu nog diverse lezers van hem verwachten
dat hij een soort comeback gaat maken.
Ook jij gooit het op het woord. Misschien moeten we daar nog maar eens over van gedachten wisselen.
Vooralsnog staat er heel iets anders te gebeuren

Benieuwd?

Hans

Plaats reactie