Vanmorgen vroeg keek ik uiteraard direct of er 2 hoofdstukken geplaatst waren. Ik kwam (via mijn telefoon vanuit mijn bed) niet op de website. Mededeling: website overbelast. Toen ik later naar mijn laptop ging kwam ik er normaal in. Dacht ik toch eerst dat half Nederland jouw verhaal las!
Mag ik de conclusie trekken dat jouw biologische klok eindelijk zich heeft neergelegd bij de wintertijd? Een felicitatie waard….
Twee heftige hoofdstukken die je ons hebt voorgeschoteld. Ik zag meteen het eind van hoofdstuk 15 (ik neem het hoofdstuk in blok op en zet het in Word om op te slaan, dan zie ik dus meteen het eind!). Heftig, Marc is een redelijk joch. Zo’n reactie betekent dat er iets heel erg hard aankwam. Ik ben toen maar gewoon gaan lezen.
Hoe je het doet weet ik niet, maar het emotioneert mij. Hoewel ik geen oudere broer heb die een klootzak is (ik ben de oudste met één zus) spreekt het me aan. Deze hoofdstukken maken dat ik het met tranen in mijn ogen lees. Knap van je. Het leeft dus kennelijk enorm voor mij.
Marc is een prima joch. En gelukkig heeft hij een aantal mensen om zich heen die echt van hem houden. Ook Riet, die hem eerst niet kende maar waar hij vlot een plekje in haar hart heeft veroverd. Dat komt van de kant Riet, maar ook van Marc zijn kant.
Dat Alex in het verhaal zou komen was mij al duidelijk, de manier waarop uiteraard niet. Zo indirect en zo heftig, tja, ik kan bijna geen week wachten om het vervolg te lezen.
Marc is een fijne knul, net als Stefan. Ik gun ze het allerbeste. Voor Marc betekent dat eerst: rust in zijn hoofd en in zijn leven. Verbetering met Alex en daarna ook zijn ouders. Vader zit al in de wachtkamer, moeder????? Marc en Stefan, beiden boffen ze, Marc met zichzelf, met Stefan, zijn zus, de familie van Stefan, zijn “werkplek” en misschien nog wel meer. Stefan uiteraard met zichzelf en met Marc en zijn familie en iedereen die hem mag.
Er kan nog van alles gebeuren. Gelukkig heb ik het door de week zo druk dat het weer zaterdag is voor ik het weet!
Opnieuw: bedankt Lucky, nu voor de doorleefde emoties!