"Dagboek"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Amexic
Vul het getal in: 123

Re: "Dagboek"

Bericht door Amexic » za 07 dec 2024, 17:06

Er gaat nog heel wat gebeuren op school.
Ik waag me weer aan een voorspelling. De deur naar Koen blijft gesloten. Elmar is ook homo. Daar valt nog wat te bleven maar niets met een bevredigend einde. Is Paul enkel een stoorzender of eerder een katalysator? Ik blijf aandacht voor Paul hebben.
Ik zie geen vlekkeloos verloop van het schooljaar. Er zullen hoogtepunten zijn maar vooral hindernissen en emoties waar ook Paul bij betrokken is.

Kevin
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Bericht door Kevin » ma 09 dec 2024, 19:17

Net eens bij gelezen tot deel 7, mooi om te lezen dat Oliver na al die jaren nog steeds met verrassende wendingen uit de hoek kan komen. Ben erg benieuwd waar de verhaallijn naar toe gaat :)
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Oliver
Beheerder

Bericht door Oliver » vr 13 dec 2024, 21:14

Deel 8 van "Dagboek" staat online!

Daan schikt zich een beetje in zijn lot.
Hij zoekt naar een moment om er over te praten. Maar of hij dat durft en of dat lukt...?

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 8: https://oliversverhalen.nl/dagboek-deel-8/

Wimmie

Bericht door Wimmie » za 14 dec 2024, 10:06

Deel 8 alweer. Leuk, beginnen met een citaat uit het dagboek, daarna de uitwerking ervan met steeds een stuk ontwikkeling. Leest heel lekker. Goed dat 'erover' is gesproken, alleen is het niet uitgepraat. Althans, niet wat Daan betreft. En Elmar en Daan? Zijn alleen treinvrienden. Vinden ze. Of verstoppen zij zich alle twee achter een ex en een onbereikbare liefde? Ik weet het niet, ben heel benieuwd naar deel 9, want wat betekent de laatste zin: "Afgerond. Alles."?

Amexic

Bericht door Amexic » zo 15 dec 2024, 10:09

Ik denk dat dit schoolhoofdstuk afgesloten is. Ik had het laatste jaar 'onaangenamer' voorgesteld voor Daan. Er kwamen geen onthullingen. Wat telt voor de toekomst is dat er iets is blijven sluimeren, zowel bij Daan als bij Koen. Blik op de toekomst nu. Heeft Paul nog een belangrijke rol te spelen? Of is hij alleen nog katalysator?

Oliver
Beheerder

Bericht door Oliver » za 21 dec 2024, 03:22

Deel 9 staat online!

Daan is even klaar met lezen. En wat nu?

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 9: https://oliversverhalen.nl/dagboek-deel-9/

Kevin
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Bericht door Kevin » za 21 dec 2024, 12:53

Mooi deel terug Oliver! Nu ben ik zelf wel erg benieuwd naar de reactie van Koen :D Mooi cliffhanger weer….
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Wimmie

Bericht door Wimmie » za 21 dec 2024, 16:36

Het vorige deel eindigde met: 'Afgerond. Alles.' En dit deel eindigt met: 'Ik zag Koen kijken. Verbaasd. Geschokt bijna. Met open mond.'
We weten nu dat Koen, doordat hij geen tijd had om iemand tegen te komen, nog geen relatie heeft. Hij praat over 'iemand tegen komen', heel neutraal. En hij wilde ook, een aantal jaren terug.
Gaan we richting nieuwe kansen voor Daan en Koen? Daan alleen, Koen alleen en nu met open mond na het uit de kast komen van Daan? Komt Koen nun openlijk uit de kast, of zit ik er naast, of gebeurt het later? Ik gun het ze zo, na zoveel jaren wachten.
Je houdt de spanning er wel in, Oliver!

Peet

Bericht door Peet » zo 22 dec 2024, 09:38

Mooie overgang van jongeren naar volwassen situatie in hfst. 9. Ben heel benieuwd naar het vervolg. Sluit me aan bij anderen dat het fijn is om weer een nieuw verhaal te lezen en deze dagen in december heb ik vaker de tijd om andere verhalen nogmaals te lezen. Succes.

Amexic

Bericht door Amexic » zo 22 dec 2024, 14:23

Oude schoolkameraden, je vervreemd van elkaar ofwel voelt het heel vertrouwd bij een weerzien. Benieuwd wat de tijd gedaan heeft. Het lijkt eenvoudig: Koen en Daan nemen de draad op. Koen kijkt 'geschokt bijna '. Is het dan zo'n openbaring van Daan? Koen zou het kunnen weten, als enige. De vraag blijft nog steeds: welke rol gaat Paul nog spelen?

Plaats reactie