Weekendje Wadden

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Michael87 » ma 28 jul 2014, 21:42

Dag allemaal,

Excuses voor de vertraging, mijn ouders zijn bij ons op bezoek, dus ik had ff wat minder tijd.
Maar nu dan toch...

Deel 19 van Weekendje Wadden staat online.
Gaat het Remco lukken om vrij te krijgen zodat hij bij Eddy kan komen logeren als zijn ouders naar Londen zijn?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 824
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Oliver » ma 28 jul 2014, 22:43

En weer heb ik die "schop onder zijn kont" drang.
Het ongemakkelijke gevoel spatte er weer vanaf, terwijl ze het eigenlijk best goed voor elkaar hebben samen. Waarom speelt hij niet gewoon open kaart met Remco?

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Hans Bernard » di 29 jul 2014, 07:09

Ik begin zo langzamerhand ook veel te voelen voor Olivers idee. Waarom worden de kaarten niet op tafel gelegd door Eddy?
Door de waarheid te verdraaien raakt hij steeds verder van huis.
Er zal denk ik in de vakantieweek wel het een en ander gebeuren.

groet, Hans

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Michael87 » vr 01 aug 2014, 08:21

Dag allemaal,

Ik ga de vaste lezers van Weekendje Wadden deze keer een beetje teleurstellen. Deel 20 gaat a.s. zondag nog niet komen. De afgelopen week zijn mijn ouders bij ons op bezoek geweest en vandaag vertrekken wij, samen met hun, voor wat familiebezoekjes. Ik heb daardoor niet voldoende tijd kunnen vinden. Sorry...
Volgende week zondag en die week erop verschijnen nog twee delen, daarna ben ik een paar weken weg.

Het 'uitzendschema' ziet er daarmee als volgt uit:
zondag 10 augustus: deel 20
zondag 17 augustus: deel 21
zondag 7 september: deel 22

Vanaf daar is alles weer normaal.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Michael87 » ma 11 aug 2014, 15:42

Dag allemaal,

Deel 20 van Weekendje Wadden staat online.
Houdt Eddy zijn mond verder tegen Remco of besluit hij alles op te biechten?
En zijn Lea en Marieke inmiddels uitgepraat of niet?

Veel plezier!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Sjack013 » ma 11 aug 2014, 20:12

Hoi Michael,

Deelverhaal 1: Remco heeft het lef om langs de ouders van Eddy te gaan. Gelukkig is vader Alfons niet thuis. Bij Lea vallen blijkbaar de schellen van haar ogen. Eddy is verliefd, maar niet op een meisje!! Ik hoop alleen, dat de laatste zin geen werkelijkheid wordt. Lea heeft stiekem contacten met Diede. Ik hoop echt, dat ze Diede hierover aanspreekt, i.p.v. Alfons.
De buurvrouw blijft nieuwsgierig en volgens mijn gevoel zal dat later in het verhaal ook duidelijk terugkomen, vrees ik.

Deelverhaal 2: Eindelijk....... Een zucht van verlichting bij mij. Eddy geeft eindelijk opening van zijn situatie thuis tegen Remco. En..... er is een nieuwe naam in het verhaal gekomen. Peter. Ook vermoed ik, dat die naam nog wel vaker terug zal komen in het verhaal. Maar laat eerst de jongens rustig genieten van die paar dagen samenzijn.

Bedankt Michael.


Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 824
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Oliver » ma 11 aug 2014, 23:18

Goed, ik haal even een streep door de optie "heeft een wanhoopsdaad gedaan omdat Remco er geen zin meer in had".

Spannend!!

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Michael87 » di 12 aug 2014, 20:30

Dag Sjack, dag Oliver,

@ Sjack: Zoals gewoonlijk weer een gedetailleerd analyse... Maar mis je niet iets?
@ Oliver: Kom op! Dat was wel een beetje erg simpel geweest, of niet? ;)

Aankomend weekend nog één deel, dan een paar weken een pas op de plaats. Ik zal eens kijken of ik er, speciaal voor jullie, nog een fraaie cliffhanger uit kan persen! :)

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Michael87 » zo 17 aug 2014, 23:47

Dag allemaal,

Deel 21 staat online. Ik zeg er verder niks over behalve dan dat er in dit deel het één en ander duidelijk begint te worden.

Voorlopig is dit het laatste deel van Weekendje Wadden. Morgen word ik geopereerd. Niks ernstigs, ik ben er alleen een tijdje door uit de running. Ik verwacht op 7 september deel 22 te kunnen plaatsen.

Groet,
Michaal
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Weekendje Wadden

Bericht door Sjack013 » ma 18 aug 2014, 20:51

Deel 1: Het komt steeds dichterbij, dat Eddy open kaart moet gaan spelen bij Diede en Merel. Ik vind dat een pre. Diede kan hem ondersteunen en bescherming bieden tegen Alfons.
Lea gokt op Hannah. Ik heb hierover mijn twijfels. Hannah zal waarschijnlijk niet eerlijk zijn tegen Lea en Eddy in bescherming nemen. De jeugd trekt één front tegenover ouders. Toch is Lea ruimer in begrip dan Alfons en het zal zeker tot knallende discussie leiden tussen hen.

Deel 2: Toch controle. Als Eddy slim is (wat ik nu eigenlijk betwijfel) zijn hij Remco aanspreken om rustig te zijn, als zijn moeder belt. Een geluidje kan al voldoende zijn. Je moeder in de waan laten, dat je een vriendinnetje hebt, is op dit moment misschien erg gelegen, maar ooit gaat het toch fout. Toch zal alles voorlopig goed gaan, totdat Eddy zelfstandig gaat wonen. Het blijft gissen over het waarom van Eddy's poging!!

Heel veel sterkte bij de operatie en het herstel daarna. Rust ook goed uit.

Sjack

Plaats reactie