Ha die Bas,
Een 4e w.o. zal het niet worden. Dat ben ik met Oliver eens. Maar enigszins zwaar weer wordt het wel met al die muggen die "gezift" worden en misschien wel door een vogel opgepeuzeld (al zijn het meestal zangvogeltjes die dat doen). (Ja, de punt na het haakje).
Misschien pikt een roofvogel eerder in een kuif, al moet ik jou en hem teleurstellen: ik heb geen hanenkam en de gel zit er dus niet torenhoog in.
Ik ben trouwens best benieuwd welke kleur gips jouw voorkeur zou hebben. Je hebt weliswaar een heleboel mogelijkheden genoemd en ze ook al een psychologische lading gegeven, maar in feite is dat net zo neutraal als het wit waar de schrijver voor gekozen heeft (al heb je hem door je reacties die kleur toch weten te ontfutselen).
En,eh......, hierbij sluit ík maar eens een keer het hek. Stel je voor dat er nog meer beesten losbreken.
Laten wij ons na deze schijnmanoeuvres maar weer richten op "het geheim", waar het per slot van rekening allemaal om draait. De schrijver heeft er trouwens volgens mij geen probleem mee iets te horen over een d of t meer of minder, en hij voelt zich niet snel daar tussen opgesloten, omdat hij van goed Nederlands houdt (met dt).
Groetjes
Cor