Mysterie deel 15

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Mysterie deel 15

Bericht door Oliver » do 22 apr 2010, 18:40

Deel 15 staat online.

Joshua krijgt het verhaal over Maurice te horen. Toch snapt hij nog niet alles....

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 15

Bericht door cor van dongen » do 22 apr 2010, 20:05

Hoi Oliver,

Ja, het blijft spannend. Maar eerlijk gezegd begin ik langzamerhand een beetje een hekel te krijgen aan Loïc. Hij heeft natuurlijk wel veel meegemaakt, maar het wordt steeds duidelijker - zoals hij zelf al zegt - dat hij altijd krijgt wat hij wil, en daarbij rücksichtlos te werk kan gaan. Joshua is een veel te lieve jongen eigenlijk.........wordt hij ook niet gebruikt op een egoïstische manier door Loïc? Of weet Josh hem toch eindelijk een beetje om te turnen in een jongen die eerlijk kan uitkomen voor zijn gevoel, en misschien niet zijn hele omgeving alleen maar ten eigen nutte gebruikt?
Ik ben benieuwd.
;)
Lieve groet
Cor

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Mysterie deel 15

Bericht door Hans Bernard » za 24 apr 2010, 01:11

Oliver,

Dit deel heeft een heel aardige beschrijving van de viering van Loïc's verjaardag.
Zo'n schets is jou wel toevertrouwd, Oliver. Je bent een meester in het beschrijven en dat
af te wisselen met levendige dialogen. Het leek haast of ik er zelf bij was, bij dat feestje.
Het wordt eentonig maar ook deel 15 mag er zijn. Dus is een compliment op zijn plaats.

En jij Cor, jij zoekt spijkers op laag water, ziet spoken die er niet zijn en hebt een absolute
voorkeur voor Joshua. Dat vertroebelt de blik. Wees gerust: het gaat weer over (als dit verhaal uit is).

Hans.

Plaats reactie