Mysterie deel 13

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Mysterie deel 13

Bericht door Oliver » do 25 mar 2010, 21:35

Deel 13 staat online.

Joshua is verbaasd, maar vindt het wel leuk allemaal. Loïc zou Loïc niet zijn als hij het niet op zijn eigen manier aanpakt.
Hij doet dan ook een opmerkelijk voorstel....

Lees ze!

Oliver

tim
Berichten: 1
Lid geworden op: do 25 mar 2010, 22:01

Re: Mysterie deel 13

Bericht door tim » do 25 mar 2010, 22:03

hoi Oliver,

Ik heb nog nooit eerder gereageerd op je verhalen, maar lees ze trouw. Echter na deze onverwachte ontknoping van dit verhaal moest ik toch wel even kwijt dat je toch wel heel goed bent in het bedenken van leuke, onverwachte draaien in een verhaal. Bedankt daar voor en kijk uit naar het volgende hoofdstuk.

groetjes

Tim

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 13

Bericht door cor van dongen » do 25 mar 2010, 23:42

Hoi Oliver,

Ja nou, eh, eigenlijk weet ik niet wat ik zeggen moet. En dat overkomt me niet zo heel vaak. Tim raakt hierboven wel de kern denk ik. Na het vorige hoofdstuk had ik een beetje het gevoel, dat het verhaal op dat toppunt best mocht eindigen eigenlijk. Door mijn meeleven met Josh en Kevin in het toneelstuk, dat niet leidde tot de verwachtte coming out, maar wel tot een zich mooi ontplooiende liefde tussen Loïc en Albert leek het toch een beetje een afgerond geheel. Ik was echter de naam van het verhaal een beetje vergeten, en daarop heb je ons, de lezers, weer helemaal met de neus op geduwd: welk mysterie kan de ontvlammende liefde van twee jongens zo ontzettend in de weg staan? Dat moet wel iets heel verschrikkelijk ingrijpends zijn. Je neemt ons weer bij de hand en we laten ons meeslepen naar het volgende hoofdstuk: la France je viens !!!
Lieve groet,
Cor

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Mysterie deel 13

Bericht door Kevin » vr 26 mar 2010, 00:28

Dag Oliver,

Weer een prachtig deel , mooi einde ook weer :d

Dat had ik echt weer niet zien aankomen :)

Mgv Kevin
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

retah
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 01:17
Vul het getal in: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Mysterie deel 13

Bericht door retah » za 27 mar 2010, 13:11

Hoi Oliver, ik was ook in de veronderstelling dat het verhaal met deel 12 teneinde was, maar ik ben blij verrast te zien dat het verhaal over de liefde tussen deze twee jongens verder gaat en hopelijk duurt het nog een aantal delen voordat het mysterie, het grote geheim waarvan ik ook denk dat het nog tussen de geliefden staat wordt ontrafeld. Een prachtig verhaal waar ik steeds weer naar uitkijk Oliver. Groetjes, Henk H

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Mysterie deel 13

Bericht door Raymonm » zo 28 mar 2010, 10:52

*RENREN*
*Mosterd na de maaltijd kom*

Later dan normaal maar toch wil ik mijn reactie hier even neerzetten...

Op de titel zijn we inderdaad een beetje te pakken genomen daar ben ik het mee eens.

Maar als ik verder ga denken, mysterie, het woord klinkt voor mij altijd een beetje "donker, vreemd, raar" Ik heb daarom even del etterlijke vertaling opgezocht (goh, dikke van dale helpt me toch nog:P)
mys·te·rie [misteerie] het; o -s, -riën 1 bovennatuurlijke waarheid als onderdeel ve geloof 2 onbegrijpelijk iets; raadsel
Wat voor een donker raadsel houd Loic verborgen.....??

Ol, ik wil graag deel 14 vast voorlezen,euh... je begrijpt wel, checken op spelfoutjes waar Cor niet tegen kan ;)
(K)
Ray

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mysterie deel 13

Bericht door cor van dongen » zo 28 mar 2010, 11:44

Ja Ray, dat trucje kennen we al. Achter in de rij aansluiten wat het proeflezen betreft. :lol:
Dus dat gaat niet lukken, maar....ik herken je nieuwsgierigheid en behoefte om zo snel mogelijk verder te lezen.
Groet
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Mysterie deel 13

Bericht door Oliver » zo 28 mar 2010, 12:00

Het donkere geheim van Loïc komt in de volgende delen.

Schrale troost; jullie zijn eigenlijk allemaal proeflezers. Voor, ooit, dat manuscript voor een boek.....
;)

Johan Levi
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 13:09

Re: Mysterie deel 13

Bericht door Johan Levi » zo 28 mar 2010, 12:11

Hey, Oliver,
Ja, ook wat laat, maar misschien snap je wel waarom. Ik denk dat de meesten onder ons wel snappen waarom. Maar misschien ook eens even afwachten wat andere zeggen? Nee zo ben ik niet in de wieg gelegd. Die Josh! Diepe wateren hebben .... We zullen wel zien, maar jou kennende uit al je verhalen, je hebt heel wat in petto voor ons. En dan ons maar weer laten wachten en wachten. Ik kijk uit naar het volgend deel en wil graag je proeflezer zijn!
Groet van
Johan Levi

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Mysterie deel 13

Bericht door Raymonm » di 30 mar 2010, 16:16

Heyu cor,

Ik lees net je berichtje..

Ik sta al heel lang op de proeflezerslijst volgens mij hoor ;) dus misschien schiet ik jouw nog wel eens voorbij:P

Nog bedankt voor je mailtje overigens!
Groeten, \
Ray

Plaats reactie