Dagje eerder; Mysterie deel 12!

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Dagje eerder; Mysterie deel 12!

Bericht door cor van dongen » wo 17 mar 2010, 13:01

Ja Ray,
We zijn het niet alleen eens over de kwaliteit van het verhaal, maar zelfs ook nog over de geaardheid van Joshua. Ik was er vast van overtuigd, dat het toneelstuk en zijn kuservaring hem tot het besef zou hebben gebracht dat hij "van de jongens was"met een mooie coming-out tot gevolg.
Maar zoals bekend weet Oliver ons vaak op het verkeerde been te zetten. Het mooie daarvan is echter, dat hij daarbij niet iets nadrukkelijk heeft gesuggereerd in een bepaalde richting, maar hij zijn lezers zelf laat invullen en fantaseren. Daardoor krijgt het verhaal ook niets geforceerds als het anders blijkt te zijn dan zij dachten.
Als Josh zich alsnog zou "bekeren"tot de herenliefde dan zou mij dat de fles wijn die ik verloren heb aan Hans besparen, maar gezien het verhaal tot op heden, lijkt het me niet dat Oliver mij dat genoegen zal doen. Hoewel ...je weet het nooit, misschien is hij wel van allebei! :lol:

Groetjes
Cor

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Dagje eerder; Mysterie deel 12!

Bericht door Hans Bernard » wo 17 mar 2010, 14:31

Cor, Raymon,

Cor, jij bent ook niet voor één gat te vangen en brengt nu ineens ook nog de mogelijkheid in beeld
dat Joshua dubbelgeaard zou zijn. Kom kom vriend lees eens goed wat Oliver schrijft (over Petra):

Mijn hand kneep zachtjes, die van haar kneep terug. Dit voelde goed. Dit wilde ik al zolang.

Voor mij is dat duidelijk maar ik geef jou en Ray het voordeel van de twijfel. We zullen zien.

een hartelijke groet, Hans

Plaats reactie