Zoals het had kunnen gaan - Fopke Deel 3e Frankrijk

Plaats hier je eigen verhalen.
PJ57
Vul het getal in: 123

Zoals het had kunnen gaan - Fopke Deel 3e Frankrijk

Bericht door PJ57 » ma 08 dec 2025, 13:43

Ik word wakker met een stijve vochtige pik. Het is licht geworden, dus ik kan zien dat Fopke aan mijn pik ligt te zuigen. Aan mijn andere kant is Michael ook wakker geworden, en ligt mijn borst te strelen.
Ik voel me heerlijk relaxt in deze situatie, verwend worden door de twee mooiste jongens die ik ken. Waar heb ik dit geluk aan te danken?

“Goedemorgen, heren”
“Goedemorgen, jochie”, antwoordt Michael.
Ik geef hem een speelse stomp in zijn zij. Ik wil er niet aan herinnerd worden dat ik jonger en kleiner ben.

Michael kijkt me diep in de ogen, en buigt zich naar me toe. Zijn lippen raken de mijne, en we beginnen een heerlijk rustige, intieme tongzoen. Hij heeft me gisteren voor het eerst gezoend, maar kan er al niet genoeg van krijgen.

Als ik flink opgewarmd ben, en klaarwakker, zegt Fopke tegen Michael:
“Zou jij het niet eens willen proberen?”
Michael kijkt naar mij, naar Fopke en dan weer naar mij. Ik zie de tweestrijd in zijn gezicht. Dan maakt hij zijn beslissing.
“Okay, moven jij".

Fopke trekt zich terug van mijn pik, en Michael neemt zijn plaats in. Hij aarzelt eerst nog even, maar pakt dan mijn stijve pik vast en begint voorzichtig de schacht te likken. Een paar keer glijdt hij met zijn tong en lippen langs mijn schacht op en neer, en begint dan mijn gladde zak te likken. Hm, hij heeft snel geleerd hoe je een jongen geil kunt maken. Hij neemt mijn beide ballen in zijn mond, en zuigt zachtjes. Met zijn tong laat hij mijn ballen rollen in zijn mond.
Er komt wat voorvocht uit mijn pisgat. Michael likt dat voorzichtig op, met het puntje van zijn tong. Hij proeft het, en kijkt tevreden. Hij likt nu alles op, en stulpt zijn lippen over mijn eikel.
Hm, wat lekker. Een nieuwe mond aan mijn pik. De manier waarop hij zijn lippen gebruikt is anders dan Fopke doet. Misschien kun je mensen niet alleen herkennen aan hun geur en smaak, maar ook aan hoe ze hun handen en mond gebruiken.

“Ik heb een idee", zegt Fopke opeens. “We doen een dubbele 69.”
“Huh, wat is dat nu weer?”
“Met zijn drieën elkaar pijpen, in een driehoek.”
"Hm, dat lijkt me geen dubbele 69, eerlijk gezegd. Eerder een standje 360. De drie hoeken van een driehoek zijn samen altijd 360 graden.”
Ik had al spijt toen ik het gezegd had. Altijd de wijsneus van de klas.
“Okay, goed dan, een standje 360. Maar wat denk je ervan?”
“Lijkt me fantastisch”, zegt Michael.
En ik knik ook zo hard ik kan.
“Michael jij blijft zo liggen, Peter draait wat van je weg en pijpt mij, en ik sluit de driehoek door Michael te pijpen.”

We hebben al snel de goede positie te pakken, en beginnen fanatiek te zuigen op elkaars pik. Het blijkt het best te werken door één been op te trekken, zodat de ander er makkelijker bij kan. Bovendien is je kont dan ook bereikbaar. Zo liggen we al snel te zuigen met ieder een vinger in de kont van de ander.

Opeens had ik een idee.
“Jongens, volgens mij hebben we zonnebrandolie in de badkamer. Als we dat gebruiken voor het vingeren gaat het vast veel soepeler".
We ontvlechten onze lichamen, en Fopke haalt de fles olie op. Hij laat wat olie op zijn vingers lopen, en smeert het kontgat van Michael in. Zijn vinger glijdt nu veel makkelijker naar binnen.
"Hm, dat voelt lekker", zegt Michael.
Hij neemt de fles over, en laat wat olie op mijn anus lopen. Zijn binnendringende vinger voelt nu inderdaad een stuk lekkerder aan.

Nadat ik hetzelfde bij Fopke heb gedaan, gaan we verder waar we gebleven waren. Al snel zijn we weer stijf, en genieten we extra van de vingers in onze kont. Michael trekt zijn vinger even terug, maar dan voel ik dat hij het opnieuw probeert met twee vingers. Oh jee, kan mijn kringspier dat aan? Het gaat moeizaam en is pijnlijk, net als de eerste keer dat Fopke een vinger in me stak. Michael voegt nog wat extra olie toe, en probeert het nog eens. Nu gaat het beter. Ik probeer me te ontspannen, door me te focussen op Fopke's lul in mijn mond en het vingeren van zijn mooie kont.

Opeens merk ik dat Michael's vingers naar binnen glijden. Mmm, wat een lekker gevuld gevoel is dat. Michael duwt zijn vingers zo diep mogelijk naar binnen, en draait en kromt zijn vingers in mijn darm. Dat geeft mij maximale prikkeling, en ik kom nu dichtbij mijn climax. Ik ga hetzelfde proberen bij Fopke. Extra olie erbij, en dan met wijs- en middelvinger bij hem naar binnen. Mijn handen en vingers zijn kleiner, en met een beetje aandringen lukt het me om beide vingers in Fopke's anus te krijgen. Fopke kreunt nu extra hard, wat alleen maar meer wordt als ik met mijn vingers ga spelen in zijn kont. Wat voelt dat heerlijk warm en glad van binnen!
Fopke heeft inmiddels hetzelfde gedaan bij Michael, en die kreunt er nu ook op los. Ik hoop maar dat er niemand beneden binnen komt.

Na zo'n tien minuten intensief pijpen en vingeren geeft Michael als eerste het signaal dat hij zijn climax voelt naderen. We proberen tegelijk klaar te komen, dus Fopke neemt iets gas terug en Michael en ik voeren ons tempo op. Zo lukt het om vrijwel tegelijk te komen. Mijn zaad stroomt bij Michael naar binnen, en Fopke's zaad bij mij. Dat ik weet dat Michael tegelijk in Fopke's mond spuit, is voor mij extra opwindend.

Nadat we afgedaald zijn van ons seksueel hoogtepunt, en volledig ontspannen zijn, is het tijd om te gaan douchen.
“Er is een badkamer met twee douchekoppen naast elkaar", zegt Fopke, “ideaal voor met zijn drieën.”
Het duurt een paar seconden, maar dan begrijpen we wat hij bedoelt. We trekken snel onze slips en shorts aan, en gaan de trap af naar beneden. In het hoofdhuis leidt Fopke ons naar de grote badkamer. Het is inderdaad mooi ruim, en achter een glaswand hangen twee douchekoppen.

“Michael en ik gaan eerst, en jij gaat ons inzepen, Peter”.
Oh, dat is een mooie taak! Deze prachtlichamen van top tot teen inzepen en schoonmaken, wie zou dat niet willen doen?
Even later staan we met zijn drieën dicht bij elkaar onder het stromende water. Ik heb mijn handen vol zeepschuim, en was de rug van Michael. Mijn gladde vingers glijden van zijn schouders naar beneden, en ik voel elke spier. Bij zijn billen aangekomen geef ik wat extra druk en knijpbewegingen, bij wijze van massage.

“Ook van binnen goed schoonmaken, hè", zegt Fopke.
“Dan moet je bukken, Michael”.
Hij doet direct wat ik zeg.
Ik neem wat extra zeep, en steek een vinger in zijn kontgat. Ronddraaiend maak ik alles goed schoon, en Michael goed geil. Hij staat weer fier overeind.
"Hé, geen seks hè. We moeten wat energie overhouden voor vanavond.”
“Goed, goed. Ik maak het wel af.”

Ik ga verder met zijn benen en voeten, en dan zijn borst. Mijn handen glijden over zijn gladde spieren, en met mijn duimen maak ik zijn tepels stijf. Met twee handen maak ik zijn stijve pik en zijn ballen schoon.

“Okay, genoeg. Nu ben ik aan de beurt”.
Fopke krijgt dezelfde schoonmaak als Michael, en wordt er net zo opgewonden van.

En dan ben ik aan de beurt.
"Michael, jij doet zijn achterkant en ik zijn voorkant.”
En zo word ik door de deze twee adonissen van twee kanten verwend. Terwijl Michael mijn grot schoonmaakt, behandelt Fopke mijn kruis. Als ze klaar zijn, staat mijn trots keihard omhoog. Fopke houdt zich even niet aan zijn eigen regels, en neemt mijn eikel even in zijn mond. Een paar seconden zuigen en dat was het dan. Vanavond verder.

Nadat we elkaar afgedroogd hebben, verlaten we met zijn drieën de badkamer. Verderop in de gang ziet de oudere broer van Fopke ons gaan. Hij kijkt een beetje merkwaardig; zou hij in de gaten hebben wat er zich daar afgespeeld heeft?

-----

Die dag gaan we de bergen in, om een paardrijrit te maken. De autorit naar de manege is al prachtig; in dit hoge dal zijn we nog niet eerder geweest.
Ik heb nog nooit paard gereden, daarom krijg ik het makste paard mee. Helaas is dat ook het grootste paard, en ik heb een trapje nodig om erop te komen. Maar hij sjokt inderdaad rustig voort.

Helaas heeft het beest een opvallende afwijking: hij wil geen bochten naar links maken. Al trek ik zijn hoofd met de teugels dwars naar links, hij blijft gewoon stug rechtdoor lopen. Bij bergpaden langs een afgrond is dat angstaanjagend. Hij loopt rechtdoor richting de afgrond, maar op de één of andere manier weet hij precies waar de rand is, en gaat op het laatste moment met de bocht mee. Ik sterf duizend doden.

Op een bergweide aangekomen mogen we de paarden laten draven. Maar we moeten buiten het veld blijven waar het gewas van de boer hoog staat. Een soort graan, maar ik herken het niet. Natuurlijk draaft mijn knol direct naar dat veld toe. Terwijl ik nauwelijks in het zadel kan blijven zitten, probeer ik hem naar rechts bij te sturen. Naar links heeft geen zin, dat weet ik inmiddels. Vlak voor het graanveld lukt het eindelijk, en draait het beest weg. Ik zweet inmiddels peentjes.

Op de terugweg komen we door een vrijwel droogliggend riviertje. Zo'n typisch Frans bergriviertje, met witte stenen en veel modder. Halverwege staat die knol stil, en begint over te hellen. Hij wil duidelijk een modderbad nemen. Om te voorkomen dat ik geplet wordt, stap ik maar af. Hij gaat lekker ruggelings in de modder rollen. Als hij weer opstaat, zie ik geen kans om weer in het zadel te komen, dus we gaan lopend terug naar de manage.

De vernedering is volledig. Alle twee onder de modder, en de managehouder kwaad omdat hij het zadel helemaal schoon moet spuiten. Het huilen staat me nader dan het lachen.
Gelukkig is Fopke zo begripvol om mij te troosten zonder mij als een klein kind te behandelen. Daar ben ik hem dankbaar voor.
”Zoiets overkomt iedereen als hij voor het eerst gaat paardrijden. Zo’n beest is veel te groot om in bedwang te houden. Dat moet je echt leren.”
Ik brom wat, nog steeds verongelijkt, teleurgesteld en beschaamd.
“Je voelt je nu klote zeker.”
“Ja, ik zou liever jouw kloten voelen”, kan ik niet nalaten om te zeggen.
“Haha, je gevoel voor humor is er nog! Dit komt wel weer goed.”
Hij legt een arm over mijn rug en streelt mijn schouder. Ik voel me meteen beter.

Dat was mijn laatste avontuur op een paard...

Weer thuis gekomen merk ik dat de binnenkanten van mijn dijen ruw geschuurd zijn door het contact met het paard. Fopke zegt dat hij daar wel een zalf voor heeft. Samen met Michael gaan we naar onze zolder.
Michael gaat tegen het hoofdbord aan zitten, en Fopke pakt de zalf.
“Ga maar tussen mijn benen zitten", zegt Michael, terwijl hij zijn benen wijd neerlegt.
Ik ga met mijn rug tegen zijn borst aan zitten. Hij legt zijn armen om me heen. Dit voelt vertrouwd en veilig. Fopke komt naar me toe, en trekt mijn lange broek uit. Mijn binnendijen zien er inderdaad rood uit. Fopke neemt wat zalf op zijn hand, en voorzichtig brengt hij het aan op mijn benen. Het doet een beetje zeer, maar daarna werkt het al snel verkoelend.

"Vanavond maar wat voorzichtig aan. Oppassen met welke standjes we doen”, zegt Fopke.
“Je vindt er maar een oplossing voor. Ik wil seks!", en ik steek mijn tong naar hem uit.
Ik heb me vandaag als een klein kind gevoeld, onmachtig in de situatie. De seks met Fopke en Michael maakt me weer gelijkwaardig. Althans, zo voelt het voor mij. Ik geloof dat Fopke dat wel begrijpt.

Als we die avond naar bed gaan, voelen mijn dijen niet meer zo gevoelig. Als we alle drie naakt op bed liggen, kijken we elkaar aan: wat zullen we nu eens gaan proberen?
“Hebben jullie weleens geneukt?”, vraagt Michael.
“Eh, nee. Nog niet", zegt Fopke.
“Maar ik heb er wel over gefantaseerd", zeg ik.
“Dus je zou er wel zin in hebben?, vraagt Michael gretig.
“Als het niet te veel pijn doet...”, aarzel ik.
“Dat kunnen we alleen te weten komen door het te proberen", oppert Fopke. “Maar wie durft dat als eerste?”
“Ik heb de kleinste pik, dus als één van jullie geneukt zou willen worden zou dat het beste door mij moeten gebeuren", zeg ik met een brede glimlach.
Ik zie twee gezichten betrekken. Het is duidelijk dat ze alle twee mijn kontje op het oog hebben. En zelf vind ik dat eigenlijk ook het meest voor de hand liggen. Maar toch houd ik nog even vol, en kijk ze om de beurt aan. En dan geeft Michael toe.
“Okay, probeer het maar bij mij.”
Ik ben in één keer keihard. Ik mag voor de eerste keer gaan neuken, en nog wel met de mooiste jongen die ik ken, twee jaar ouder dan ik!

Fopke is ook stomverbaasd over Michael’s besluit, en meteen hevig opgewonden.
"Hoe gaan we dat doen dan? Wat is de beste positie? Hondje of missionaris?”
“Ik denk missionaris, daarmee gaat mijn anus meer open, denk ik.”
“Okay, ik ga tegen het hoofdbord zitten, Michael gaat tussen mijn benen liggen. Dan help ik om zijn benen omhoog te houden. Je moet wel op een kussen gaan liggen, om je kont omhoog te houden.”

Michael gaat met zijn hoofd in de schoot van Fopke liggen. Hij trekt zijn benen omhoog, en ik schuif een kussen onder zijn heupen. Fopke trekt Michael's benen verder naar achteren, met zijn handen achter Michael's knieën. Ik kruip zo diep mogelijk tussen Michael's benen, om zijn kontgat te inspecteren.
“Ik denk dat we nog een kussen nodig hebben, ik kan er niet goed bij.”
Met een tweede kussen komt Michael's kontgat net ver genoeg boven het matras. Ik duik met mijn hoofd tussen zijn benen, trek zijn billen uit elkaar en begin zijn kringspier te likken. Gelukkig is hij goed schoon. Zijn kringspier is roze, niet bruin zoals bij Fopke. Ik gebruik mijn volle tong om hem met overgave te masseren. Hij wordt langzaam meer ontspannen, zodat ik met de punt van mijn tong naar binnen kan. Na een eerste reactie, waarbij de spier zich spant om mijn tongpunt, ontspant hij weer. Michael’s kontgat wordt zachter en opener.
Ik pak het flesje zonnebrandolie en laat de olie in zijn gat lopen. Met twee vingers dring ik door tot zijn heilige grot, en begin voorzichtig te stoten en te draaien. Michael kreunt en hijgt, terwijl Fopke zijn borst streelt en toekijkt hoe ik Michael prepareer.

Dan wordt het tijd voor het echte werk. Ik smeer nog wat olie op mijn lul, en schuifel dan naar voren, totdat mijn stijve pik recht voor het neukgat gericht is. Voorzicht duw ik mijn eikel tegen de kringspier aan. Dat contact zorgt voor een korte reactie; even knijpt de spier samen, maar dan ontspant hij weer. Ik duw wat door, en voel de weerstand toenemen. Wat voelt dat lekker, die druk van dat warme, nauwe gat! Ik voel dat mijn eikel langs de spier naar binnen glijdt. Michael begroet me met een luide kreun en een licht jammerend geluidje.
“Doet het pijn? Moet ik stoppen?”
“Nee, ga door. Alleen af en toe even stoppen zodat ik eraan kan wennen.”

Met een paar centimeter van mijn lul in zijn kont neem ik een pauze, waarbij ik een beetje heen en weer beweeg. Ik kijk Michael aan en zie zijn opwinding en begeerte. Zijn wangen zijn rood en zijn mond staat open. Zijn normaal heldere ogen lijken nu wel omfloerst; hij concentreert zich op wat hij voelt in zijn kont, niet op wat hij ziet.
Fopke kijkt me grijnzend aan. “Lekker?”
“Je moest eens weten…”, hijg ik, terwijl ik mijn pik weer wat verder duw.
Na het passeren van de kringspier gaat het een stuk makkelijker. Mijn pik wordt nu volledig omsloten door een vochtige warmte, die een heerlijke druk uitoefent. Als een hand die me stevig vastknijpt.

Als ik aan het eind ben, en mijn ballen tegen de zijne voel, neem ik weer even rust. Met mijn handen streel ik Michaels dijen die Fopke omhoog houdt. Lekker glad en gespierd. Dan buig ik naar voren, en geef Fopke een dikke zoen. We verliezen onszelf in een hartstochtelijk tongenspel. Zo betrek ik Fopke erbij. Ik ben zo dankbaar dat hij dit allemaal mogelijk heeft gemaakt, en zonder een spoor van jaloezie.

“Hé, vergeet mij niet! We waren aan het neuken, weet je nog?”
Michael is duidelijk ontspannen geraakt, met mijn pik diep in zijn kont. Maar nu moet er wel weer wat actie komen. Ik begin weer te bewegen, en stoot nu in langzame halen heen en weer. Michael begint weer te kreunen. Mijn opwinding stijgt naar grote hoogten. Nu begrijp ik waarom neuken zo belangrijk gevonden wordt. Het is nog lekkerder dan pijpen. Je voelt je nog meer één met de ander. Ik voel me bevoorrecht dat Michael me ontvangt in het centrum van zijn lijf.

Na een paar minuten verlies ik mijn beheersing, en pomp steeds sneller in Michael’s kont. Zijn gejammer neemt toe. Niet van pijn maar van genot. Hij beweegt met me mee, en trekt met zijn handen op mijn heupen me naar zich toe. Hij wil me zo diep mogelijk voelen.
Dan is het zover. Ik voel de lava vanuit mijn ballen door mijn pik vloeien, en spuit mijn zaad met volle kracht in zijn binnenste. Een gevoel van macht maakt zich van me meester. I’m the man!

Uitgeput laat ik me naast Michael op het bed vallen. Fopke laat zijn benen los, en Michael kan zich languit ontspannen. We kijken elkaar aan.
“Hoe was het voor jou?”, vraagt Michael terwijl hij langzaam aan zijn lul trekt en met de andere hand tussen zijn benen voelt.
Met één vinger voelt hij mijn sperma uit zijn gat stromen. Hij brengt die vinger naar mijn mond en laat me proeven. Een mix van de bekende smaak van sperma met de sterkere smaak vanuit zijn anus. Pure, verse sperma is lekkerder, eerlijk gezegd.

“Het was fantastisch! En voor jou? Niet te pijnlijk?”
“In het begin wel, maar toen je er eenmaal in zat, werd het steeds lekkerder. Je hebt daar een opwindend plekje geraakt, en bij iedere stoot voelde ik dat weer. Ik zou zo wel weer willen!”
“Dat komt goed uit, want ik wil ook wel”, oppert Fopke.
Oh ja, die is er ook nog, en heeft alleen maar kunnen toekijken.
“Ben je voorbereid op die dikke pik van Fopke?”, vraag ik plagend aan Michael.
“Dit lijkt me het goede moment, Peter”, reageert Michael. “Je hebt me geopend en ontspannen gemaakt. Fopke, ik wil dat je me neukt”.

Fopke komt meteen in actie, alsof hij geen moment te verliezen heeft. Hij smeert zijn eigen lul in met de zonnebrandolie. Michael’s gat is al gesmeerd met een mengsel van olie en sperma. Fopke legt de benen van Michael over zijn schouders, en zoekt het kontgat op. Ik kijk van nabij toe hoe de eikel van Fopke tegen de roze kringspier drukt. Oei, die lul is wel een stuk dikker dan de mijne. Michael moet weer helemaal opnieuw wennen. Zijn gezicht verkrampt van de pijn.
“Rustig aan, Fopke. Neem de tijd.”

Ik ga naast Michael liggen, en probeer hem af te leiden van de pijn door zijn borst te strelen en aan zijn tepels te likken. Ik draai mijn gezicht naar de zijne, en speel met zijn oor. Hij kijkt me aan met zijn smaragdgroene ogen, en onze monden vinden elkaar. Een lange, intieme tongzoen doet hem zijn kont ontspannen, en opeens glijdt Fopke’s eikel langs de kringspier. Michael haalt scherp adem, en heeft even tijd nodig om de pijnscheut te laten zakken.
“Okay, ga maar weer verder”, zegt hij even later.

Fopke komt weer in beweging, en met voorzichtige, langzame halen dringt hij steeds dieper door in het lichaam van zijn vriend. Na een paar minuten is zijn complete pik verdwenen in de grot van Michael. Ik kan het niet laten om Fopke’s ronde billen te strelen en met mijn andere hand zijn ballen te grijpen en er zachtjes in te knijpen. Ik laat mijn handen omhoog glijden over zijn rug en schouders, en zoen hem dan vol op de mond. Terwijl Fopke met toenemende snelheid Michael neukt, hijgt hij in mijn mond. Ik probeer hem zo veel mogelijk te stimuleren, door zijn borst en billen strelen.

Dan verplaats ik mijn aandacht weer naar Michael. Terwijl hij heen en weer schudt door de krachtige stoten van Fopke, dwaal ik met mijn tong van zijn hals naar zijn tepels, zijn borst, zijn navel en tenslotte naar zijn stijve pik. Ik neem hem in mijn mond, en zuig er zachtjes en rustig op. Ik wil niet dat hij klaarkomt, maar wil hem wel verwennen. Van dichtbij zie ik hoe de pik van Fopke in de kont van Michael heen en weer schuift.

Even later is het duidelijk dat Fopke dichtbij zijn hoogtepunt is. Beide jongens kreunen nu bijna luidkeels van intense lust. En dan verkrampt Fopke, en begint zijn vriend vol te spuiten. Ik zie het allemaal in close-up gebeuren. Ik weet hoeveel Fopke kan spuiten, en inderdaad kan Michael het niet allemaal bergen. Het zaad loopt langs de pik van Fopke naar buiten.

Ik ben zo opgewonden geraakt, dat mijn pik weer keihard is. Ook Michael staat weer hard rechtop in mijn hand. Maar ik moet nu wel ophouden met zuigen en trekken, want Michael moet nog neuken. Fopke valt voorover op de borst van Michael, en de jongens beginnen een tongzoen die niet op lijkt te houden. Terwijl Fopke heen en weer glijdt over de bezwete borst van Michael, en tegen diens harde geslacht aan rijdt, streel ik de bezwete rug en billen van Fopke. Zo komen we tot rust.

“Maar nu moet jij nog, Michael”, zeg ik. “Wie zou je willen neuken?”
“Jou”, antwoordt hij meteen.
Dacht ik het niet? Hij had altijd mijn smalle kontje op het oog toen hij over neuken begon.
Ik vind het best, want Michael’s pik is dunner dan die van Fopke, dus beter geschikt om mij te ontmaagden. En om de één of andere reden trekt het me meer om door hem geneukt te worden.

We wisselen onze posities, en ik trek mijn benen omhoog terwijl ik op mijn rug lig. Michael knielt voor mijn kont. Hij begint me overal te likken; mijn ballen, mijn pik, tussen mijn ballen en mijn kontgat, en tenslotte mijn anus zelf. Wat heerlijk om zo verwend te worden! Michael doet het met een enthousiasme alsof hij het al jaren doet, in plaats van sinds gisteren…
Als zijn tong mijn anus binnendringt en de kringspier masseert, voel ik me ontspannen worden. Even later smeert Michael me in met olie, en steekt twee vingers in mijn kont. Hij neemt de tijd om me te masseren en te openen. Ik begin nu te verlangen naar het echte werk.

Dan voel ik zijn eikel tegen me aan drukken. Glad en glibberig, maar wel dikker dan ik ooit in mijn kont gehad heb. Ik probeer me te ontspannen, maar het valt niet mee. Fopke merkt dat, en wil me afleiden. Hij gaat boven mijn gezicht zitten, met een knie aan elke kant. Zijn stijve pik hangt nu boven mijn mond, en gretig zuig ik hem naar binnen. Hij leunt wat naar voren, en streelt mijn borst. Hij kantelt zijn heupen wat, en ik kantel mijn hoofd naar achteren. Daardoor kan hij dieper in mijn mond stoten. Zijn ballen slaan bij iedere stoot tegen mijn neus.

Opeens voel ik een pijnscheut in mijn kont, en voel hoe Michael’s pik naar binnen glijdt. Zijn eikel heeft de drempel van mijn kringspier overschreden.
“Auw, dat doet pijn”, kreun ik.
“Relax, ik neem de tijd.”
Even later zakt de pijn weg, en kan Michael weer verder. We kennen het klappen van de zweep inmiddels. Alleen voel ik het nu zelf.

Hoe verder Michael zijn pik in me duwt, hoe voller ik me voel. Ik voel me steeds meer één worden met hem. Ik wil me aan hem geven, en beweeg me steeds tegen hem in. Ondertussen word ik aan andere kant door Fopke gespiest. De jongens hebben hetzelfde ritme gevonden. Ze duwen steeds tegen elkaar in, zodat ik in evenwicht blijf. Dit was mijn droom, en het voelt nog beter dan ik dacht! Ik geef me aan de beide mooiste jongens die ik ken, en zij geven hun zaad aan mij!

Geheel in stijl voel ik dat ze tegelijk bij hun hoogtepunt komen. Ik ben intussen als een razende mezelf aan het aftrekken. Michael en Fopke verkrampen tegelijk, en onder luid gesteun en gekreun spuiten ze me van beide kanten vol zaad. Dat duwt mij over de rand, en ik begin zelf ook te spuiten.
Drie jongens die tegelijk klaarkomen in elkaars lijf. Wat is er mooier dan dat!

-----

De weken van deze lange zomervakantie vlogen voorbij. De dagen brachten we door aan de rivier en in de bergen. Soms praatten we honderduit, dan weer genoten we van de stilte en de dierengeluiden. Alle tijd van de wereld. We waren volkomen vertrouwd met elkaar, taboeloos. Alle dingen die puberjongens bezighouden werden besproken.
Iedere nacht was een feest van vriendschap en lust. We hebben alle standjes geprobeerd die we konden bedenken, en die steeds weer herhaald.
Een droomvakantie zoals alleen jongens die samen kunnen hebben. Levensveranderend.

Maar aan alles komt een eind, ook aan de zomer van 1971.

Michael zou ik niet meer terug zien, want die woonde aan de andere kant van het land.

Met Fopke heb ik nog een half jaar veel plezier en seks gehad, maar toen kreeg hij tot mijn verbijstering een vriendinnetje. En daarmee was het uit met de pret tussen ons. Hij heeft het nog geprobeerd om het aan me uit te leggen, maar ik was daar niet ontvankelijk voor. Verdrietig, teleurgesteld en chagrijnig liep ik rond, op school en thuis. Ik wilde niet meer naast Fopke zitten in de klas. Ik voelde me verraden. Mijn ouders vroegen zich af wat er met me aan de hand was, maar ik kon ze dat uiteraard niet uitleggen.

----

Een half jaar later verhuisde ons gezin naar de Veluwe. Voor mij bood dat kansen op nieuwe avonturen en nieuwe vriendschappen. En afsluiting van mijn tijd met Fopke. Einde van een kalverliefde.

Ik was tot de conclusie gekomen dat ik meer voor hem voelde dan hij voor mij. Voor hem was het vooral een opwindende periode, waarin we samen de geneugten van seks ontdekten.
Hadden Fopke en Michael me gebruikt als seksspeeltje? In mijn somberste buien dacht ik dat wel eens. Maar dan realiseerde ik me vervolgens ook dat ik zelf enthousiast meegedaan had, en vaak zelf het initiatief genomen had.
Ik heb het verschil tussen lust en liefde ontdekt, en daar was niks mis mee. Dankzij Fopke had ik meer zelfvertrouwen gekregen, en het plezier van schaamteloze intimiteit leren kennen. Daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.

Plaats reactie